Перегляд за Автор "Chernovol-Tkachenko, R."
Зараз показано 1 - 9 з 9
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументCоncepts of modernizing the function of planning within the framework of new educational paradigms(Premier Publishing s.r.o., Vienna-Prague, 2018) Chernovol-Tkachenko, R.The article focuses on theoretically substantiating new concepts of the function of planning content. It has been emphasized that consistency is an evolution-ary process of the educational system in quality terms, which expands its horizons, and hence, planning. It has been explicated that the content of the planning function is integrity of two conceptual domains: the source and target ones, which is expressed conceptually; locally it is an implementation of professionally specific management activities, a tool to achieve specific goals in a specifi c organization. There has also been a certain interdependence of directive, indicative and strategic planning deter-mined. Developmental strategies of an educational establishment have been out-lined. It has been proved that modern managers have to be innovatively educated, able to reasonably select modern technologies that will really contribute to realizing new meanings of management, and having both a conceptual and a local vision of planning, understanding the logic of his/her actions as for applying the modern range of specifi c methods. У статті приділено теоретично обґрунтування нових концепцій функції планування змісту. Підкреслювалося, що послідовність є якісно-еволюційним процесом освітньої системи, що розширює її кругозір, а отже, і планування. Пояснено, що зміст функції планування - цілісність двох концептуальних областей: вихідної та цільової, яка виражається концептуально; локально - це реалізація професійно конкретної управлінської діяльності, інструмент для досягнення конкретних цілей у конкретній організації. Визначено також певну взаємозалежність директивного, орієнтовного та стратегічного планування. Окреслено стратегії розвитку навчального закладу. Доведено, що сучасні менеджери мають бути інноваційно освіченими, здатними розумно вибирати сучасні технології, які дійсно сприятимуть усвідомленню нових смислів управління, і мати як концептуальне, так і місцеве бачення планування, розуміння логіки своїх дій що стосується застосування сучасного спектру конкретних методів. В статье уделено теоретически обоснование новых концепций функции планирования содержания. Подчеркивалось, что последовательность является качественно-эволюционным процессом образовательной системы, расширяет его кругозор, а следовательно, и планирование. Объяснено, что содержание функции планирования - целостность двух концептуальных областей: исходной и целевой, которая выражается концептуально; локально - это реализация профессионально конкретной управленческой деятельности, инструмент для достижения конкретных целей в конкретной организации. Определены определенную взаимозависимость директивного, ориентированного и стратегического планирования. Определены стратегии развития учебного заведения. Доказано, что современные менеджеры должны быть инновационно образованными, способными разумно выбирать современные технологии, которые действительно будут способствовать осознанию новых смыслов управления, и иметь как концептуальное, так и местное видение планирования, понимания логики своих действий что касается применения современного спектра конкретных методов.
- ДокументEducational Studios : Theory and Practice(Premier Publishing s.r.o., Vienna-Prague, 2018-04-25) Karaman, O.; Yurkiv, Ya.; Davydova, Zh.; Ionova, O.; Trubavina, I.; Kabus, N.; Chernovol-Tkachenko, R.; Rogova, T.; Romanyshyna, L.; Romanyshyna, O.; Kalashnyk, L.; Naumenko, S.; Wu, Ya.; Luparenko, S.; Tverdokhlib, T.; Panasenko, E.; Sapozhnikov, S.; Pisotskaya, M.; Zhelanova, V.; Linnik, O.; Agarkova, N.; Zolotukhina, S.; Zelenska, L.; Kin, O.; Sobchenko, T.; Smolyanyuk, N.; Roman, N.; Zhukov, V.; Vasylieva, S.; Marmaza, O.; Tsapko, A.; Rybalko, L.; Jose da Costa, G.; Dovzhenko, T.; Nebytova, I.; Tverdokhlib, G.; Podcherniaieva, N.; Kurinnoi, Ia.; Zelenskyi, R.; Sliusarenko, O.; Zelenskyi, B.; Kabatska, O.; Gurina, V.; Gorbacheva, I.; Popova, O.; Kabanska, O.; Popov, V.; Tkachovа, N.; Tkachov, A.; Zahrebelnyi, O.; Naboka, O.; Sharapova, O.; Brigak, N.; Krischuk, B.; Deynychenko, G.; Deinychenko, V.; Deynichenko, T.; Havrilova, L.; Voronova, N.; Kirychenko, S.; Lebedieva, K.; Kalashnyk, N.; Levchenko, Y.; Rakhlis, V.; Chornovol-Tkachenko, R.; Martyniuk, A.; Trubavina, I.; Kaplun, S.; Kutsenko, T.; Lazariev, M.; Lazarieva, O.; Lazarieva, K.; Mainaiev, F.; Rybalko, L.; Bilous, T. L.The monograph is dedicated to scientifi c achievements of Department of General Pedagogy and Pedagogy of Higher School in H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. It contains works on modern transformations of education in Ukraine in methodological, theoretical, methodic and technological aspects. The monograph reveals new scientifi c approaches in theory of pedagogy, since they have been implemented, experimentally verifi ed and approved in educational practice. New terms and concepts are defi ned in the monograph, and it reveals the pedagogical conditions for improving the quality of education and upbringing, for they have been identifi ed and tested in experimental work. Socialpedagogical, historical and managerial aspects of improving the realization of the human right to education are outlined. Монографія присвячена науковим досягненням кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. У ній представлені роботи за сучасними перетвореннями освіти в Україні в методологічних, теоретичних, методичних і технологічних аспектах. Монографія розкриває нові наукові підходи в теорії педагогіки, оскільки вони реалізовані, експериментально підтверджені і затверджені в навчальній практиці. У монографії визначені нові терміни і поняття, що розкривають педагогічні умови для підвищення якості освіти і виховання, оскільки вони були ідентифіковані і випробувані в експериментальній роботі. Викладено соціально-педагогічні, історичні та управлінські аспекти вдосконалення реалізації права людини на освіту. Монография посвящена научным достижениям кафедры общей педагогики и педагогики высшей школы Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды. В ней представлены работы по современным преобразованиям образования в Украине в методологических, теоретических, методических и технологических аспектах. Монография раскрывает новые научные подходы в теории педагогики, поскольку они реализованы, экспериментально подтверждены и утверждены в учебной практике. В монографии определены новые термины и понятия, раскрывающие педагогические условия для повышения качества образования и воспитания, поскольку они были идентифицированы и испытаны в экспериментальной работе. Изложены социально-педагогические, исторические и управленческие аспекты совершенствования реализации права человека на образование.
- ДокументEducational Studios: Theory and Practice(Premier Publishing, 2018) Agarkova, N.; Bilous, T.; Brizhak, N.; Chernovol-Tkachenko, R.; Chornovol-Tkachenko, R.; Davydova, Zh.; Deynychenko, G.; Deinychenko, V.; Deynichenko, T.; Dovzhenko, T.; Gurina, V.; Gorbacheva, I.; Havrilova, L.; Ionovа, O.; Jose da Costa, G.; Kabanska, O.; Kabatska, O.; Kabus, N.; Kalashnyk, L.; Kalashnyk, N.; Kaplun, S.; Karaman, O.; Kin, O.; Kirychenko, S.; Krishchuk, B.; Kurinnyi, Ia.; Kutsenko, T.; Lazariev, M.; Lazarieva, K.; Lazarieva, O.; Lebedieva, K.; Levchenko, Ya.; Linnik, O.; Luparenko, S.; Mainaiev, F.; Marmaza, O.; Martyniuk, A.; Naboka, O.; Naumenko, S.; Nebytova, I.; Panasenko, E.; Pisotskaya, M.; Podcherniaieva, N.; Popova, O.; Popov, V.; Rakhlis, V.; Rogova, T.; Roman, N.; Romanyshyna, L.; Romanyshyna, O.; Rybalko, L.; Sapozhnikov, S.; Sharapova, O.; Sliusarenko, O.; Smolyanyuk, N.; Sobchenko, T.; Tkachov, A.; Tkachovа, N.; Trubavina, I.; Tsapko, A.; Tverdokhlib, G.; Tverdokhlib, T.; Vasylieva, S.; Voronova, N.; Yanlin, W.; Yurkiv, Ya.; Zahrebelnyi, O.; Zelenskyi, B.; Zelenskyi, R.; Zhelanova, V.; Zhukov, V.; Zolotukhina, S.; Zelenska L.The monograph is dedicated to scientifi c achievements of Department of General Pedagogy and Pedagogy of Higher School in H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. It contains works on modern transformations of education in Ukraine in methodological, theoretical, methodic and technological aspects. The monograph reveals new scientific approaches in theory of pedagogy, since they have been implemented, experimentally verifi ed and approved in educational practice. New terms and concepts are defi ned in the monograph, and it reveals the pedagogical conditions for improving the quality of education and upbringing, for they have been identifi ed and tested in experimental work. Socialpedagogical, historical and managerial aspects of improving the realization of the human right to education are outlined. Монографія присвячена науковим досягненням кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. Вона містить роботи з сучасних перетворень освіти в Україні. Монографія розкриває нові наукові підходи в теорії педагогіки, оскільки вони були впроваджені, експериментально перевірені та затверджені на навчальній практиці. У монографії окреслено нові терміни та поняття, а також це розкриває педагогічні умови для підвищення якості освіти та виховання, оскільки вони були ідентифіковані та випробувані в експериментальній роботі. Викладено соціально-педагогічні, історичні та управлінські аспекти вдосконалення реалізації права людини на освіту. Монография посвящена научным достижением кафедры общей педагогики и педагогики высшей школы ХНПУ им. Г. С. Сковороды. Она содержит работы из современных преобразований образования в Украине. Монография раскрывает новые научные подходы в теории педагогики, поскольку они были внедрены, экспериментально проверены и утверждены на учебной практике. В монографии обозначены новые термины и понятия, а также это раскрывает педагогические условия для повышения качества образования и воспитания, поскольку они были идентифицированы и испытаны в экспериментальной работе. Изложены социально-педагогические, исторические и управленческие аспекты совершенствования реализации права человека на образование.
- ДокументErbe der europäischen wissenschaft: professionelle selbstrealisierung von hochschullehrern in der bildungsprojektaktivität im zusammenhang mit der neuen ukrainischen schule(SWorld-NetAkhatAV, 2020) Rybalko, L.; Kirychenko, S.; Chernovol-Tkachenko, R.; Jose da Costa, H.Diese мonographie zeigt die wissenschaftlichen еrrungenschaften еuropas: professionelle selbstverwirklichung von hochschullehrern bei projektaktivitäten im zusammenhang mit der neuen ukrainischen schule. У данній монографії розкрито європейський науковий доробок: професійна самореалізація викладачів вузів в проектній діяльності, пов'язаний з новою українською школою. В данной монографии раскрыто европейский научный потенциал: профессиональная самореализация преподавателей вузов в проектной деятельности, связанный с новой украинской школой.
- ДокументFORMING OF SOFT COMPETENCIES EDUCATIONAL PROCESS MANAGEMENT CHANGES (DISTANCE EDUCATION)(Rezekne Academy of Technologies, 2021-05-28) Fenlai, J.; Kalashnyk, N.; Chernovol-Tkachenko, R.; Sinje, L.; Zhijian, L.The impetus and innovative idea for research was the rapid transformational changes in society. These changes were expressed in the experimental search activities of the development in education and other social and humanitarian sciences, which are now taking place in the world in connection with the COVID-19 pandemic and the maximum distanceization of processes, including educational ones. The authors concluded that these changes concern: teaching methods, organization and management of educational processes. In practical teaching, the authors noticed the peculiarities of soft competencies formation in distance learning. Unlike knowledge, soft competencies are formed in social interaction. It is completely different in content and forms of construction in online education than in the offline one. These changes in educational transformations and management of educational processes take place due to fundamental transformations under the influence of: scientific and technological progress, global security challenges, wide access to information, significant part of life virtualization, restructuring of the axis of the teaching paradigm, etc. The main idea of the article is focused on changes of soft competencies formation as they are understood in distance learning; also it was emphasized the changes, necessary for successful teachers' work management in this area. Research methods: general scientific (analysis, synthesis, collection of information, expert opinions, forecasting and modeling), special scientific (analysis of changes in law, recommended practices, observation, authors' own practice and fixation in changes in the educational results of their students). Поштовхом та новаторською ідеєю для дослідження стали швидкі трансформаційні зміни у суспільстві. Ці зміни були виражені в експериментальній пошуковій діяльності розвитку освіти та інших соціальних та гуманітарних науках, яка зараз відбувається у світі у зв'язку з пандемією COVID-19 та максимальною дистанціацією процесів, у тому числі навчальних. Автори дійшли висновку, що ці зміни стосуються: методів навчання, організації та управління навчальними процесами. У практичному навчанні автори помітили особливості формування м’яких компетентностей у дистанційному навчанні. На відміну від знань, м’які компетенції формуються у соціальній взаємодії. У змісті та формах побудови он-лайн освіти він зовсім інший, ніж у офлайн. Ці зміни в освітніх трансформаціях та управлінні освітніми процесами відбуваються внаслідок фундаментальних перетворень під впливом: науково -технічного прогресу, глобальних проблем безпеки, широкого доступу до інформації, значної частини віртуалізації життя, перебудови осі парадигми навчання, тощо. Основна ідея статті зосереджена на змінах формування м’яких компетентностей у їх розумінні в дистанційному навчанні; також було підкреслено зміни, необхідні для успішного управління роботою вчителів у цій сфері. Методи дослідження: загальнонаукові (аналіз, синтез, збір інформації, висновки експертів, прогнозування та моделювання), спеціальні наукові (аналіз змін законодавства, рекомендованої практики, спостереження, власна практика авторів та фіксація змін у навчальних результатах студенти). Толчком и новаторской идеей для исследования стали быстрые трансформационные изменения в обществе. Эти изменения были выражены в экспериментальной поисковой деятельности развития образования и других социальных и гуманитарных науках, которая сейчас происходит в мире в связи с пандемией COVID-19 и максимальной дистанциациею процессов, в том числе учебных. Авторы пришли к выводу, что эти изменения касаются: методов обучения, организации и управления учебными процессами. В практическом обучении авторы заметили особенности формирования мягких компетенций в дистанционном обучении. В отличие от знаний, мягкие компетенции формируются в социальном взаимодействии. В содержании и формах построения он -лайн образования он совсем другой, чем в книге. Эти изменения в образовательных трансформациях и управлении образовательными процессами происходят вследствие фундаментальных преобразований под влиянием: научно-технического прогресса, глобальных проблем безопасности, широкого доступа к информации, значительная часть виртуализации жизни, перестройки оси парадигмы обучения и тому подобное. Основная идея статьи сосредоточено на изменениях формирования мягких компетенций в их понимании в дистанционном обучении; также было подчеркнуто изменения, необходимые для успешного управления работой учителей в этой сфере. Методы исследования: общенаучные (анализ, синтез, сбор информации, выводы экспертов, прогнозирования и моделирования), специальные научные (анализ изменений законодательства, рекомендованной практики, наблюдения, собственная практика авторов и фиксация изменений в учебных результатах студенты).
- ДокументINTELLECTUAL CAPITAL IS THE FOUNDATION OF INNOVATIVE DEVELOPMENT: FOREIGN LANGUAGES TEACHER'S PROFESSIONAL SELF-REALIZATION IN THE MODERN EDUCATIONAL DIMENSIONS(ScientificWorld-NetAkhat AV, 2021) Rybalko, L.; Chernovol-Tkachenko, R.; Chornovol-Tkachenko, R.; Tverdokhlib, H.The main attention in the work is focused on intellectual capital, which is the basis of innovative development. As well as professional self-realization of a teacher of foreign languages in the modern educational aspect. Основну увагу в роботі акцентовано на інтелектуальному капіталі, який є основою інноваційного розвитку. А також на професійну самореалізацію вчителя іноземних мов у сучасному освітньому аспекті. Основное внимание в работе акцентировано на интеллектуальном капитале, являющемся основой инновационного развития. А также профессиональную самореализацию учителя иностранных языков в современном образовательном аспекте.
- ДокументScientific and Methodic Model of Formation of Future Teachers’ Inclusive Competence(Research Journal of Pharmaceutical, Biological and Chemical Sciences, India, 2019-02) Boichuk, Yu.; Chernovol-Tkachenko, R.; Dovzhenko, T.; Ionova, O.; Luparenko, S.; Maslova, N.; Shyshenko, V.The article focuses on revelation of the scientific and methodic model of formation of future teachers’ inclusive competence and the ways of realization of the model in educational establishments. Future teachers’ inclusive competence is considered to be an important integral component of their readiness for professional activity in the field of inclusive education. The scientific and methodic model includes certain blocks. They are aim block (it includes the aim, tasks and principles), content block (it includes the structural elements of inclusive competence), operational block (it describes the stages and the complex of means of formation of inclusive competence) and evaluative-resultant block (it describes the levels and the results of the implementation of the model). The article depicts the stages of formation of future teachers’ inclusive competence, namely: preparatory, cognitive, practical and analytical stages. The formation of future teachers’ inclusive competence is determined by criteria and indicators. They are: personal criterion (level of development of inclusive competence of future teacher’s personality), procedural criterion (level of future teachers’ awareness regarding the specificity of inclusive education and level of development of special inclusive skills), analytical-evaluative criterion (level of person’s capacity for self-improvement and self-assessment). Стаття присвячена розкриттю науково-методичної моделі формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів та шляхів реалізації моделі у навчальних закладах. Інклюзивна компетентність майбутніх учителів є важливою складовою їхньої готовності до професійної діяльності у галузі інклюзивної освіти. Науково-методична модель включає певні блоки. Це цільовий блок (містить мету, завдання та принципи), змістовий блок (містить структурні елементи інклюзивної компетентності), оперативний блок (описує етапи та комплекс засобів формування інклюзивної компетентності) та оцінно-результативний блок (описує рівні та результати реалізації моделі). У статті зображено етапи формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів, а саме: підготовчий, пізнавальний, практичний та аналітичний етапи. Формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів визначається критеріями та показниками. Це: особистісний критерій (рівень розвитку інклюзивної компетентності особистості майбутнього вчителя), процесуальний критерій (рівень обізнаності майбутніх учителів щодо специфіки інклюзивної освіти та рівень розвитку спеціальних інклюзивних навичок), аналітично-оцінний критерій (рівень здатності людини до самовдосконалення та самооцінки). Статья посвящена раскрытию научно-методической модели формирования инклюзивной компетентности будущих учителей и путей реализации модели в учебных заведениях. Инклюзивная компетентность будущих учителей является важной составляющей их готовности к профессиональной деятельности в области инклюзивного образования. Научно-методическая модель включает определенные блоки. Это целевой блок (содержит цели, задачи и принципы), содержательный блок (содержит структурные элементы инклюзивной компетентности), оперативный блок (описывает этапы и комплекс средств формирования инклюзивной компетентности) и оценочно-результативный блок (описывает уровне и результаты реализации модели). В статье отражены этапы формирования инклюзивной компетентности будущих учителей, а именно: подготовительный, познавательный, практический и аналитический этапы. Формирования инклюзивной компетентности будущих учителей определяется критериями и показателями. Это: личностный аспект (уровень развития инклюзивной компетентности личности будущего учителя), процессуальный критерий (уровень осведомленности будущих учителей о специфике инклюзивного образования и уровень развития специальных инклюзивных навыков), аналитически-оценочный критерий (уровень способности человека к самосовершенствованию и самооценки).
- ДокументThe Problem of Child’s Mental Development and Childhood in Scientific Works of A. Zaporozhets(Eurasian Exercise and Sport Science Association (EESA), 2020) Ionova, О.; Chernovol-Tkachenko, R.; Yatsynik, A.; Luparenko, S.The views of A. Zaporozhets, a famous psychologist of the 20th century, concerning child’s mental development and childhood have been revealed in this article. The general scientific (historical-pedagogical analysis, generalization, retrospective, chronological), historical and genetic, comparative, problem-target, axiological and prognostic methods have become the basis for carrying our this study. A. Zaporozhets looked on childhood as a unique, valuable period. A. Zaporozhets noticed that child’s development has integrated nature. It means that child’s all mental processes (perception, thinking, imagination, emotions etc.) develop in cooperation and relationship. A. Zaporozhets investigated the physiological bases of psychic, the peculiarities of child’s thinking, speaking, will, feelings, imagination, memory, attention and perception, character and temperament. Besides, A. Zaporozhets studied the origin and nature of emotions, the peculiarities of the formationof thinking at different stages of early and preschool development, regularities and conditions of transfer from visual-operative and visual-imaginative thinking to verbal, reasoning thinking as well as the possibilities of forming children’s generalized ideas about surrounding reality. The periods of childhood (infantile, pre-preschool, preschool and primary school age) which were determined by A. Zaporozhets and the specific features of children’s education at different stages of age have been characterized. The scientist made a conclusion that children’s age mental development, which depends on gaining general social experience, has deep organic basis, which creates necessary background for development and depends greatly on the peculiarities of functioning of appropriate organic systems which realize different kinds of children’s activity. A. Zaporozhets emphasized that the development of child’s cognition starts from perceptible cognition, then rises to corresponding concepts, and finally it returns to reality and practice. The results obtained in the works of A. Zaporozhets laid the foundations of new understanding of emergence and functions of mental behavior regulation.Keywords: Child, Childhood, Mental Development, Integrity. У цій статті розкрито погляди відомого психолога ХХ століття А. В. Запорожця щодо психічного розвитку дитини та дитинства. Загальнонаукові (історико-педагогічний аналіз, узагальнення, ретроспективний, хронологічний), історико-генетичні, порівняльні, проблемно-цільові, аксіологічні та прогностичні методи стали основою для проведення нашого дослідження. А. Запорожець дивився на дитинство як на унікальний, цінний період. А. Запорожець пыдкреслював, що розвиток дитини має інтегрований характер. Це означає, що всі психічні процеси дитини (сприйняття, мислення, уява, емоції тощо) розвиваються у співпраці та стосунках. А. В. Запорожець досліджував фізіологічні основи психіки, особливості мислення, мовлення, волі, почуттів, уяви, пам’яті, уваги та сприйняття дитини, характеру та темпераменту. Крім того, А. Запорожець вивчав походження та характер емоцій, особливості формування мислення на різних етапах раннього та дошкільного розвитку, закономірності та умови переходу від зорово-оперативного та зорово-образного мислення до словесного, міркуючого мислення, а також можливості формування у дітей узагальнених уявлень про навколишню дійсність. Охарактеризовано періоди дитинства (інфантильний, , дошкільний та молодший шкільний вік), які визначив А. Запорожець, та особливості навчання дітей на різних етапах віку. Вчений зробив висновок, що розумовий розвиток дітей, який залежить від набуття загального соціального досвіду, має глибоку органічну основу, яка створює необхідний фон для розвитку і в значній мірі залежить від особливостей функціонування відповідних органічних систем, що реалізують різні види дитячої діяльності. А. Запорожець наголошував, що розвиток пізнання дитини починається від відчутного пізнання, потім піднімається до відповідних понять і, нарешті, повертається до реальності та практики. Результати, отримані в роботах А. Запорожця, заклали основи нового розуміння виникнення та функцій регуляції психічної поведінки. В этой статье раскрыты взгляды известного психолога ХХ века А. Запорожца относительно психического развития ребенка и детства. Общенаучные (историко-педагогический анализ, обобщение, ретроспективный, хронологический), историко-генетические, сравнительные, проблемно-целевые, аксиологические и прогностические методы стали основой для проведения нашего исследования. А. Запорожец смотрел на детство как на уникальный, ценный период. А. Запорожец отметил, что развитие ребенка имеет интегрированный характер. Это означает, что все психические процессы ребенка (восприятие, мышление, воображение, эмоции и т.д.) развиваются во взаимодействии. А. Запорожец исследовал физиологические основы психики, особенности мышления, речи, воли, чувств, воображения, памяти, внимания и восприятия ребенка, характера и темперамента. Кроме того, А. Запорожец изучал происхождение и характер эмоций, особенности формирования мышления на разных этапах раннего и дошкольного развития, закономерности и условия перехода от зрительно-оперативного и зрительно-образного мышления к словесному, рассуждающего мышления, а также возможности формирования у детей обобщенных представлений об окружающей действительности. Охарактеризованы периоды детства (инфантильный, дошкольный и младший школьный возраст), которые определил А. Запорожец, и особенности обучения на разных этапах возраста. Ученый сделал вывод, что умственное развитие детей, который зависит от получения общего социального опыта, имеет глубокую органическую основу, которая создает необходимый фон для развития и в значительной степени зависит от особенностей функционирования соответствующих органических систем, реализующих различные виды детской деятельности. А. Запорожец подчеркивал, что развитие познания ребенка начинается от ощутимого познания, потом поднимается до соответствующих понятий и, наконец, возвращается к реальности и практике. Результаты, полученные в работах А. Запорожца, заложили основы нового понимания возникновения и функций регуляции психического поведения.
- ДокументTheory and Practice of Future Teacher’s Training for Work in New Ukrainian School(OKTAN PRINT s.r.o., 2020) Andriievska, V.; Baidala, V.; Balatsynova, A.; Bashkir, O.; Bilousova, L.; Borysenko, N.; Boychuk, Y.; Burlachenko, N.; Byhar, A.; Chernovol-Tkachenko, R.; Danylyuk, S.; Kramska, Z.; Krapivnyk, G.; Kravets, V.; Kryshchuk, B.; Kupina, I.; Kuzmina, O.; Lebedyk, L.; Lebid, O.; Loiik, H.; Luparenko, S.; Pisotska, M.; Malykhina, E.; Marionda, I.; Marmaza, O.; Martyniuk, A.; Masiuk, O.; Meshko, H.; Meshko, O.; Mohammad Ameri, S.; Naboka, O.; Nahachevska, Z.; Pits, I.; Nebytova, I.; Ostrovska, N.; Рartola, V.; Peklina, G.; Peretyaha, L.; Petryshyn, L.; Pinskiy, O.; Plis, V.; Popova, O.; Prokop, I.; Prokopenko, A.; Prokopenko, I.; Prokopenko, I.; Pylypiv, O.; Radziievska, O.; Sultanova, N.; Rohalska-Yablonskaa, I.; Romanyshyna, O.; Rybalko, L.; Sapozhnikov, V.; Sapozhnikova, D.; Savchenko, S.; Semenovych, K.; Shcheblykina, T.; Shpak, V.; Shyshenko, V.; Syvokhop, E.; Sivak, N.; Skhirta, M.; Smolуanyuk, N.; Sobchenko, T.; Starikova, L.; Stepanenko, V.; Strelnikov, V.; Temchenko, O.; Tkachenko, L.; Tkachov, A.; Tkachov, S.; Tkachova, N.; Tokarieva, A.; Trubavina, I.; Tsybulko, L.; Domina, V.; Turishcheva, L.; Tytarenko, L.; Ushmarova, V.; Volkova, N.; Vorozhbit-Horbatiuk, V.; Yepikhina, M.; Yermakova, T.; Yershova-Babenko, I.; Yesman, I.; Yurkiv, Y.; Dorozhko, I.; Zelenska, L.; Zhadko, O.; Zhelanova, V.; Zhukov, V.; Zhyrska, H.; Zolotukhina, S.; Zozulia, K.; Dovzhenko, T.; Dzhezheley, O.; Dzhus, O.; Emets, A.; Fentsуk, O.; Filatova, L.; Fomina, L.; Gepenko, L.; Gerasimova, N.; Gerasymova, I.; Grechanyk, О.; Grygorash, V.; Guzenko, N.; Havrysh, I.; Horovenko, O.; Ionova, O.; Kabatska, O.; Kabus, N.; Kalina, K.; Kaplun, S.; Karaman, O.; Karpova, M.; Kazachiner, O.; Kazakova, N.; Khlebnikova, T.; Kikinezhdi, O.; Kin, O.; Kiz, O.; Kniaz, H.; Korinna, H.; Koroliova, L.; Kovalenko, O.; Kovalenko, V.The monograph is dedicated to substantiation of future teacher’s training for work in New Ukrainian school, which is an important problem of reforms in modern education in Ukraine. The study of the authors presents the theory, methods and generalized experience in teacher’s training on a new basis. The authors have generalized the new approaches to teacher’s training, ways, conditions and methods of introduction of them into practice of higher pedagogical education. They have revealed the new concepts, which are important for updating the content and methods of future teacher’s training, the new and improved methods of organizing the educational process on a new basis. The new experience in teacher’s training, which was experimentally verified and tested in theprocess of future teachers’ training, has been broadly generalized. The monograph is based on the Concept of the New Ukrainian School, current legislation on education, higher and general secondary education in Ukraine. It can be recommended for training teachers, students and applicants for bachelor’s and master’s degrees, post-graduate students, research and teaching staff of institutions of higher pedagogical education and for a wide range of scholars and teachers. Монографія присвячена обґрунтуванню підготовки майбутніх учителів до роботи в новій українській школі, що є важливою проблемою реформ сучасної освіти в Україні. У дослідженні авторів на новій основі представлена теорія, методи та узагальнений досвід підготовки вчителів. Автори узагальнили нові підходи до навчання вчителів, шляхи, умови та методи впровадження їх у практику вищої педагогічної освіти. Вони розкрили нові концепції, важливі для оновлення змісту та методів навчання майбутнього вчителя, нові та вдосконалені методи організації навчального процесу на нових засадах. Новий досвід підготовки вчителів, який був експериментально перевірений та перевірений у процесі підготовки майбутніх учителів, широко узагальнений. Монографія базується на Концепції Нової української школи, чинному законодавстві про освіту, вищу та загальну середню освіту в Україні. Це може бути рекомендовано для підготовки викладачів, студентів та здобувачів ступеня бакалавра та магістра, аспірантів, науково-викладацького складу вищих педагогічних навчальних закладів, а також для широкого кола науковців та викладачів. Монография посвящена обоснованию подготовки будущих учителей к работе в Новой украинской школе, что является важной проблемой реформ современного образования в Украине. В исследовании авторов на новой основе представлена теория, методы и обобщенный опыт подготовки учителей. Авторы обобщили новые подходы к обучению учителей, пути, условия и методы внедрения их в практику высшего педагогического образования. Они раскрыли новые концепции, важные для обновления содержания и методов обучения будущего учителя, новые и усовершенствованные методы организации учебного процесса на новых принципах. Новый опыт подготовки учителей, который был экспериментально проверенный и проверенный в процессе подготовки будущих учителей, широко обобщенный. Монография базируется на Концепции новой украинской школы, действующем законодательстве об образовании, высшее и среднее образование в Украине. Это может быть рекомендовано для подготовки преподавателей, студентов и соискателей степени бакалавра и магистра, аспирантов, научно-преподавательского состава высших педагогических учебных заведений, а также для широкого круга ученых и преподавателей.