Перегляд за Автор "Batyuk, L. V."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументFORMATION OF A NEW STRATEGY IN HIGHER EDUCATION IN UKRAINE: DIGITALIZATION OF MEDICAL EDUCATION(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Batyuk, L. V.; Zhernovnykova, O. A.The increased and early integration of the topic of digital medicine into the medical curriculum can potentially compensate for the existing differences in competence at the beginning and end of the training of future specialists, which contributes to the growth of students’ self-confidence during the course of study, compensating for possible bias in self-esteem. Digital transformation in the higher education industry in Ukraine is a roadmap to a sustainable education management strategy in higher medical institutions and determines the future of the country’s medical services sector. Більш широка і рання інтеграція теми цифровізації медичної освіти в навчальну програму потенційно може компенсувати існуючі відмінності в компетентностях на початку та наприкінці навчання майбутніх фахівців, що сприяє зростанню впевненості студентів у собі протягом навчання, компенсуючи можливі перекоси в самооцінці. Цифрова трансформація у сфері вищої освіти в Україні - це дорожня карта до стратегії сталого управління освітою у вищих медичних закладах та визначає майбутнє сектору медичних послуг країни.
- ДокументMEDICAL EDUCATION OF ADULT STUDENTS AND THE DIGITAL DIVIDE(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-08) Batyuk, L. V.; Zhernovnykova, O. A.The article іssues that led to the «digital divide» phenomenon in adult medical education are discussed; the theoretical concepts of «adult medical education» and the concept of «digital divide» were analyzed. The issue of studying the mandatory educational component «Informatization in the field of public health» when obtaining the qualification «Master of Public Health» with the specialty «Public Health» in medical institutions of higher education was considered. У статті з’ясовані питання феномену «цифровий розрив» у медичній освіті дорослих; проаналізовані теоретичні поняття «медична освіта дорослих» та поняття «цифровий розрив». Розглянуто питання вивчення обов’язкового освітнього компонента «Інформатизація в сфері громадського здоров’я» при отриманні кваліфікації «Магістр громадського здоров’я» за спеціальністю «Громадське здоров’я» в медичних закладах вищої освіти.