Перегляд за Автор "Ячмєньова Д. С."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики булінгу серед підлітків у закладі загальної середньої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-21) Ячмєньова Д. С.У статті проаналізовано поняття «булінг», «підлітковий вік», дано визначення поняттю «соціальна профілактика булінга» як сукупності конкретних соціальних заходів (соціально-педагогічних, психологічних, організаційних, управлінських, культурно-виховних), здійснюваних з метою попередження, виявлення та усунення булінгу та його наслідків, які призводять до появи і загострення соціальних проблем; проаналізовані основні профілактичні напрямки психолого-педагогічного впливу на підлітка з метою попередження булінгу в освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти; розкрито підготовку майбутніх соціальних педагогів до профілактики булінгу серед підлітків» як процес набуття необхідних знань, умінь, навичок, досвіду щодо особливостей профілактичної роботи з підлітками схильними до проявів булінгу у закладі загальної середньої освіти, а також можливості відтворювати їх у майбутній професійній діяльності; схарактеризовано компоненти готовності майбутніх соціальних педагогів до профілактики булінгу серед підлітків у закладі загальної середньої освіти: когнітивний, мотиваційно-особистісний, діяльнісний; розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено комплекс засобів підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики булінгу серед підлітків у закладі загальної середньої освіти, який складався з лекційного, семінарсько-практичних занять та соціально-виховного заходу. The article analyzes the concepts of "bullying", "adolescence", defines the concept of "social prevention of bullying" as a set of specific social measures (social-pedagogical, psychological, organizational, managerial, culturaleducational), carried out with the aim of prevention, detection and elimination bullying and its consequences, which lead to the emergence and exacerbation of social problems; analyzed the main preventive directions of psychological and pedagogical influence on the teenager with the aim of preventing bullying in the educational environment of the general secondary education institution; the preparation of future social pedagogues for the prevention of bullying among teenagers" is revealed as a process of acquiring the necessary knowledge, skills, experience regarding the specifics of preventive work with adolescents prone to manifestations of bullying in a general secondary education institution, as well as the opportunity to reproduce them in future professional activities; the components of the readiness of future social pedagogues to prevent bullying among teenagers in a general secondary education institution are characterized: cognitive, motivationalpersonal, activity; developed, theoretically substantiated and experimentally tested a set of training tools for future social pedagogues to prevent bullying among teenagers in a general secondary education institution, which consisted of lectures, seminar-practical classes and a social-educational event.