Перегляд за Автор "Ялишева, О."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВЧЕННЯ КОНФУЦІЯ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА КИТАЙСЬКУ КУЛЬТУРУ В ІСТОРИЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-29) Ялишева, О.У статті досліджено конфуціанство, яке виникло в епоху переходу від міфологічного до філософського підходу, що відоме як осьова доба. Цей період характеризувався конфліктами між державами за владу та формуванням різних філософських систем, серед яких було й конфуціанство. Його вчення заклало основи для системи управління, що відігравала значну роль у стабілізації суспільства та забезпеченні політичної стійкості. Розуміння основних концепцій і принципів конфуціанства має вирішальне значення для розуміння природи управління в історичному та сучасному контекстах Китаю. Однією з ключових причин актуальності конфуціанства є його акцент на соціальному порядку і гармонії, а також важливість «обрядів» у підтримці соціального порядку і гармонії. Крім того, конфуціанство має важливе значення для розвитку освіти та ролі правителів і громадян. The article examines Confucianism, which arose in the era of the transition from a mythological to a philosophical approach, which is known as the Axial Age. This period was characterized by conflicts between states for power and the formation of various philosophical systems, among which was Confucianism. His teachings laid the foundations for a system of governance that played a significant role in stabilizing society and ensuring political stability. An understanding of the basic concepts and principles of Confucianism is critical to understanding the nature of governance in China's historical and contemporary contexts. One of the key reasons for the relevance of Confucianism is its emphasis on social order and harmony, as well as the importance of "rites" in maintaining social order and harmony. In addition, Confucianism is important for the development of education and the role of rulers and citizens.