Перегляд за Автор "Якімова, М. Е."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ: ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТІ ПОНЯТТЯ(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-13) У, Юе; Якімова, М. Е.У статті на основі аналізу нормативної бази з питань освіти, довідкової та науково-педагогічної літератури надано різні підходи до визначення суті понять «персоналізація» та «персоналізація навчання», співвідношення між поняттями «персоналізація» та «індивідуалізація» навчання, виділення їх спільних та відмінних рис, важливих елементів, класифікації технологій персоналізованого навчання, визначення чинників ефективного застосуванню персоналізації в освітньому процесі. Based on the analysis of the regulatory framework for education, reference and scientific and pedagogical literature, the article presents various approaches to defining the essence of the concepts of «personalization» and «personalization of learning», the relationship between the concepts of «personalization» and «individualization» of learning, highlighting their common and distinctive features, important elements, classification of personalized learning technologies, and determination of the factors of effective application of personalization in the educational process.
- ДокументРОЗВИТОК ІДЕЇ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ В ПРАЦЯХ ПЕДАГОГІВ ХІХ СТОЛІТТЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Кадашевич, К. О.; Якімова, М. Е.У публікації розглянуто індивідуалізацію навчання учнівської молоді в працях педагогів ХІХ століття. Зазначеними педагогами розроблено вікову періодизацію людини, підкреслено важливість урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів у процесі навчання, запропоновано методики їх вивчення, досліджено вплив на результати навчання темпераменту, уваги, волі, здібностей, рівня підготовленості тощо, проаналізовано причини неуспішності в навчанні, надано поради щодо їх усунення, сформульовано вимоги до вчителя стосовно ефективної реалізації індивідуалізації навчання. The publication deals with the individualisation of education of pupils in the works of teachers of the nineteenth century. These teachers developed the age periodisation of a person, emphasised the importance of taking into account the age and individual characteristics of students in the learning process, proposed methods of their study, investigated the impact of temperament, attention, will, abilities, level of preparedness, etc. on learning outcomes, analysed the causes of learning failure, provided advice on how to eliminate them, and formulated requirements for teachers to effectively implement individualisation of learning.