Перегляд за Автор "Шрамко, Г. К."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ ГАЛУЗІ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ СОЦІАЛЬНИХ ІНСТИТУЦІЯХ З БЕЗРОБІТНИМИ, ЯКІ ВТРАТИЛИ РОБОТУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-11-07) Шрамко, Г. К.У статті розкриті практичні аспекти професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до профорієнтаційної діяльності в спеціалізованих соціальних інституціях з безробітними, що втратили роботу в умовах воєнного стану, визначено складники професійної підготовки до відповідного виду діяльності, наведено комплекс засобів їхньої професійної підготовки та результати експериментальної перевірки його ефективності в умовах закладу вищої освіти. The article reveals the practical aspects of the professional training of future specialists in the social field for career guidance activities in specialized social institutions with the unemployed who lost their jobs in war conditions, defines the components of professional training for the corresponding type of activity, provides a set of tools for their professional training and the results of experimental verification of its effectiveness in the conditions of a higher education institution.
- ДокументПідготовка майбутніх фахівців соціальної галузі до профорієнтаційної діяльності в спеціалізованих соціальних інституціях з безробітними, що втратили роботу в умовах воєнного стану(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Шрамко, Г. К.Кваліфікаційна робота присвячена розробці та впровадженню нових ефективних методик профорієнтації в спеціалізованих соціальних інституціях для безробітних, які втратили роботу в умовах воєнного стану. Мета дослідження передбачає теоретичне обґрунтування, розробку та експериментальну перевірку комплексу засобів професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до профорієнтаційної діяльності в соціальних інституціях з безробітними, що втратили роботу в умовах воєнного стану. Теоретичне значення дослідження полягає в обґрунтуванні, розробці та експериментальній перевірці комплексу засобів професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до профорієнтаційної діяльності в спеціалізованих соціальних інституціях з безробітними, що втратили роботу в умовах воєнного стану, а також уточненні критеріїв, показників і рівнів готовності до професійної діяльності у майбутніх соціальних працівників стосовно зазначеної проблеми. Практичне значення результатів полягає в розробці елементів навчально-методичного забезпечення до робочої програми дисципліни «Історія і теорія соціальної роботи» професійної підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 231 – Соціальна робота. У першому розділі представлено аналіз понять «професійна орієнтація», «професійна інформація», «професійна адаптація», «професійна консультація», «професійний відбір», «безробітні, що втратили роботу в умовах воєнного стану», «спеціалізовані соціальні інституції», «фахівці соціальної галузі». Досліджено нормативну базу, наведено характеристику та виокремлено особливості соціальної роботи фахівця соціальної галузі щодо профорієнтаційної діяльності в спеціалізованих соціальних інституціях з безробітними, що втратили роботу в умовах воєнного стану в Україні. У другому розділі дослідження визначено суть, виокремлено зміст й особливості професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до профорієнтаційної діяльності в спеціалізованих соціальних інституціях з безробітними, що втратили роботу в умовах воєнного стану, науково обґрунтовано та представлено її науково-методичне забезпечення, визначено критерії, показники та рівні професійної готовності майбутніх фахівців соціальної галузі до профорієнтаційної діяльності в спеціалізованих соціальних інституціях з людьми, що втратили роботу в умовах воєнного стану в Україні. Розроблено комплекс засобів, спрямованих на підвищення рівня професійної готовності здобувачів вищої освіти до профорієнтаційної діяльності безробітних в умовах воєнного стану. У третьому розділі представлено результати експериментального дослідження щодо впровадження розробленого комплексу засобів професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної галузі до профорієнтаційної діяльності в спеціалізованих соціальних інституціях з людьми, що втратили роботу в умовах воєнного стану в Україні, які проведено на базі ХНПУ імені Г. С. Сковороди та доведено ефективність розробленого комплексу засобів. The qualification work is devoted to the development and implementation of new effective methods of career guidance in specialized social institutions for the unemployed who lost their jobs under martial law. The purpose of the study involves theoretical substantiation, development and experimental verification of a set of means of professional training of future social sector specialists for career guidance activities in social institutions with the unemployed who lost their jobs under martial law. The theoretical significance of the study lies in the justification, development and experimental verification of a set of means of professional training of future specialists in the social sphere for career guidance activities in specialized social institutions with the unemployed who lost their jobs under martial law, as well as the clarification of the criteria, indicators and levels of readiness for professional activity of future social workers in relation to the specified problem. The practical significance of the results lies in the development of elements of educational and methodological support for the work program of the discipline "History and Theory of Social Work" of professional training of applicants for higher education of the first (bachelor's) level in the specialty 231 - Social Work.
- ДокументСОЦІАЛЬНА РОБОТА З ПРОФОРІЄНТАЦІЇ З ЛЮДЬМИ, ЩО ВТРАТИЛИ РОБОТУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-10-27) Шрамко, Г. К.У публікації розглянуто соціальну роботу з профорієнтації з людьми, що втратили роботу в умовах воєнного стану. Проблема безробіття в Україні, що загострилася через повномасштабне воєнне вторгнення Росії в Україну, залишається актуальною і на другому році війни. Роботу втратили мільйони людей: їхні підприємства були знищені, збанкротували, зник попит на їхню працю або ж довелося евакуюватися з районів ведення бойових дій у більш безпечні, без можливості працювати дистанційно. Зазначено, що здійснення профорієнтаційної роботи у центрах зайнятості є важливим напрямом професійної діяльності соціального працівника. Основними напрямами профорієнтаційної діяльності спеціалізованих соціальних інституцій в умовах воєнного стану є: допомога у визначенні нових професійних цілей та виборі напряму для подальшої роботи, забезпечення можливостей для навчання новим навичкам, які відповідають потребам на ринку праці. The publication examines social work on career guidance with people who have lost their jobs under martial law. The problem of unemployment in Ukraine, exacerbated by Russia's full-scale military invasion of Ukraine, remains relevant even in the second year of the war. Millions of people lost their jobs: their businesses were destroyed, went bankrupt, the demand for their labor disappeared, or they had to evacuate from the war zones to safer ones, without the possibility of working remotely. It is noted that career guidance work in employment centers is an important direction of the social worker's professional activity. The main directions of career guidance activities of specialized social institutions in the conditions of martial law are: assistance in defining new professional goals and choosing a direction for further work, providing opportunities for learning new skills that meet the needs of the labor market.
- ДокументТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ ГАЛУЗІ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ СОЦІАЛЬНИХ ІНСТИТУЦІЯХ З БЕЗРОБІТНИМИ, ЩО ВТРАТИЛИ РОБОТУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-23) Шрамко, Г. К.; Костіна, В. В.У статті проаналізовано наукові публікації та сучасну практику підготовки фахівців соціальної галузі до профорієнтаційної діяльності з безробітними в умовах воєнного стану та обґрунтовано актуальність проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до відповідного виду професійної діяльності, розкрито її суть та особливості змісту, окреслено перспективні шляхи подальших досліджень. The article analyzes scientific publications and the modern practice of training social sector specialists for career guidance activities with the unemployed under martial law conditions, substantiates the relevance of the problem of professional training of future social workers for the appropriate type of professional activity, reveals its essence and features of content, and outlines promising ways for further research.