Перегляд за Автор "Шишенко, В. О."
Зараз показано 1 - 20 з 51
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументБЕЗПЕРЕРВНА ПРОПЕДЕВТИЧНА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. РОБОЧИЙ ЗОШИТ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДРУГОГО РОКУ НАВЧАННЯ ФАКУЛЬТЕТУ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ 2024-2025 н.р. (1 СЕМЕСТР)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Філатова, Л. С.; Довженко, Т. О.; Шишенко, В. О.У навчально-методичному посібнику представлено програму, а також матеріали, що допоможуть в організації й проведенні безперервної пропедевтичної педагогічної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти другого року навчання факультету початкового навчання денної та заочної форми навчання в офлайн та онлайн форматах. Для викладачів і здобувачів вищої освіти педагогічних університетів. The study guide presents a programme and materials that will help in organising and conducting continuous propaedeutic pedagogical practice for second-year students of the first (bachelor's) level of higher education at the Faculty of Primary Education in full-time and part-time study in offline and online formats. For teachers and students of pedagogical universities.
- ДокументБЕЗПЕРЕРВНА ПРОПЕДЕВТИЧНА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. РОБОЧИЙ ЗОШИТ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПЕРШОГО РОКУ НАВЧАННЯ ФАКУЛЬТЕТУ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ 2024-2025 н.р. (1 СЕМЕСТР)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Філатова, Л. С.; Довженко, Т. О.; Шишенко, В. О.У навчально-методичному посібнику представлено програму, а також матеріали, що допоможуть в організації й проведенні безперервної пропедевтичної педагогічної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти першого року навчання факультету початкового навчання денної та заочної форми навчання в офлайн та онлайн форматах. Для викладачів і здобувачів вищої освіти педагогічних університетів. The study guide presents a programme and materials that will help in organising and conducting continuous propaedeutic pedagogical practice for first-year (bachelor's) higher education students of the Faculty of Primary Education in full-time and part-time study in offline and online formats. For teachers and students of pedagogical universities.
- ДокументБЕЗПЕРЕРВНА ПРОПЕДЕВТИЧНА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. РОБОЧИЙ ЗОШИТ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТРЕТЬОГО РОКУ НАВЧАННЯ ФАКУЛЬТЕТУ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ 2024-2025 н.р. (1 СЕМЕСТР)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Філатова, Л. С.; Довженко, Т. О.; Шишенко, В. О.У навчально-методичному посібнику представлено програму, а також матеріали, що допоможуть в організації й проведенні безперервної пропедевтичної педагогічної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти третього року навчання факультету початкового навчання денної та заочної форми навчання в офлайн та онлайн форматах. Для викладачів і здобувачів вищої освіти педагогічних університетів. The study guide presents a programme and materials that will help in organising and conducting continuous propaedeutic pedagogical practice for students of the first (bachelor's) level of higher education in the third year of study at the Faculty of Primary Education of full-time and part-time study in offline and online formats. For teachers and students of pedagogical universities.
- ДокументБЕЗПЕРЕРВНА ПРОПЕДЕВТИЧНА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. РОБОЧИЙ ЗОШИТ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЧЕТВЕРТОГО РОКУ НАВЧАННЯ ФАКУЛЬТЕТУ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ 2024-2025 н.р. (1 СЕМЕСТР)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Філатова, Л. С.; Довженко, Т. О.; Шишенко, В. О.У навчально-методичному посібнику представлено програму, а також матеріали, що допоможуть в організації й проведенні безперервної пропедевтичної педагогічної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти четвертого року навчання факультету початкового навчання денної та заочної форми навчання в офлайн та онлайн форматах. Для викладачів і здобувачів вищої освіти педагогічних університетів. The study guide presents a programme and materials that will help in organising and conducting continuous propaedeutic pedagogical practice for first (bachelor's) level students of the fourth year of study at the Faculty of Primary Education of full-time and part-time study in offline and online formats. For teachers and students of pedagogical universities.
- ДокументБУЛІНГ У ШКІЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ(Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2024-02-20) Шишенко, В. О.; Сеймовська, К. Р.У тезах розглянуто булінг у шкільному середовищі. Булінг розглядають як форму насильства, що виникає через комплекс особистісних, соціальних та культурних чинників. Причини виникнення булінгу можуть бути різними, як від особистісних рис характеру кривдника, так і до проблем у сім’ї чи соціумі. Зазначено, що булінг є серйозною загрозою для психічного здоров’я та соціалізації дітей. Він може мати довготривалі негативні наслідки як для жертв, так і для кривдників. Попередження та подолання булінгу має стати пріоритетом для кожної школи. Це вимагає комплексу заходів: створення атмосфери нетерпимості до будь-яких форм агресії, виховання культури взаємоповаги та емпатії, своєчасне реагування на прояви булінгу. Bullying in the school environment is considered in theses. Bullying is seen as a form of violence arising from a complex of personal, social and cultural factors. The causes of bullying can be different, both from the personality traits of the offender, and from problems in the family or society. It is noted that bullying is a serious threat to the mental health and socialization of children. It can have long-term negative consequences for both victims and perpetrators. Preventing and addressing bullying should be a priority for every school. This requires a complex of measures: creating an atmosphere of intolerance to any form of aggression, fostering a culture of mutual respect and empathy, timely response to manifestations of bullying.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНИХ ТЕХНІК В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ(ГО «Молодіжна наукова ліга», ГО «Європейська наукова платформа», 2023-04-14) Шишенко, В. О.; Мринська, Д. Ю.У публікації розглянуто використання арт-терапевтичних технік в освітньому процесі учнів початкових класів. Визначено основні види арт-терапії. Зазначено, що використання засобів арт-терапії у навчальному процесі сприяє покращенню показників креативності, розкриває їх творчий потенціал та збагачує особистісні якості, знижує рівень переживань, тим самим підвищує готовність дитини до нових цілей. The publication examines the use of art therapy techniques in the educational process of primary school students. The main types of art therapy are defined. It is noted that the use of art therapy tools in the educational process improves creativity indicators, reveals their creative potential and enriches personal qualities, reduces the level of experiences, thereby increasing the child's readiness for new goals.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ КАЗКОТЕРАПІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ(International Electronic Scientific and Practical Journal "WayScience", 2024-03-07) Шишенко, В. О.; Гончаренко, А. В.У публікації розглянуто використання казкотерапії в освітньому процесі початкової школи. Казкотерапія – це здоров’язберігаюча технологія, яку використовують під час освітнього процесу, завдяки чому відбувається формування ключових компетентностей молодших школярів. Зазначено, що казкотерапія допомагає розшифрувати знання про світ та взаємовідносини в ньому, а також максимально психологічно розвантажити дитину, зменшити агресивність, розкрити внутрішній потенціал, пробудити душу, підвищити свідомість подій, отримати знання про закони життя та подолати різні кризові моменти дитинства. The publication examines the use of fairy-tale therapy in the educational process of primary school. Fairytale therapy is a health-preserving technology used during the educational process, thanks to which the key competencies of younger schoolchildren are formed. It is noted that fairy-tale therapy helps to decipher knowledge about the world and relationships in it, as well as psychologically relieve the child as much as possible, reduce aggressiveness, reveal inner potential, awaken the soul, increase awareness of events, gain knowledge about the laws of life and overcome various crisis moments of childhood.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2022) Шишенко, В. О.У статті висвітлено проблему використання педагогічних технологій інклюзивної освіти у початковій школі. Визначено, що для дітей з особливими освітніми потребами важливим є навчання без примусу, що засноване на інтересі, успіху, довірі та рефлексії вивченого. Зазначено, що інклюзивна освіта – це вид навчання, що включає організацію спільних навчальних занять, дозвілля і різних видів додаткової освіти осіб з особливими освітніми потребами та осіб, які не мають таких потреб; інклюзивна освіта на щаблі початкової школи спрямована на організацію комплексної педагогічної, психологічної та соціальної допомоги школярам з особливими освітніми потребами для забезпечення можливості корекції недоліків у їхньому психофізичному розвитку та опанування основної освітньої програми. Визначено, що для успішного опанування загальноосвітньої програми учням з особливими освітніми потребами необхідні особливі умови, що включають індивідуалізацію підходів до навчання та застосування сучасних педагогічних технологій інклюзивної освіти, зокрема: технології, що спрямовані на освоєння академічних компетенцій при спільній освіті дітей із різними освітніми потребами (технології диференційованого навчання – частина загальної дидактичної системи, що забезпечує спеціалізацію освітнього процесу різних груп учнів; технології індивідуалізованого навчання – організація освітнього процесу, за якої індивідуальний підхід та індивідуальна форма навчання є пріоритетними); технології корекції навчальних та поведінкових труднощів, що виникають у дітей в освітньому процесі: (ігрові технології – сучасні педагогічні технології, що засновані на активізації та інтенсифікації діяльності учнів; корекційно-розвивальні технології навчання використання корекційно-розвивальних методів спрямоване на підвищення рівня розвитку, концентрації, перемикання та стійкості уваги, розвиток наочно-образного та логічного мислення). Доведено, що особливістю інклюзивної освіти є те, що вчитель враховує різноманітність дітей у класі, їх особливості, можливості та інтереси. Саме тому вчителям початкових класів важливо використовувати ефективні технології для успішної роботи з учнями, що мають особливі освітні потреби. The article highlights the problem of using pedagogical technologies of inclusive education in primary school. It was determined that for children with special educational needs, learning without coercion, which is based on the interest, success, trust and reflection of the learner, is important. It is noted that inclusive education is a type of education that includes the organization of joint educational activities, leisure time and various types of additional education for persons with special educational needs and persons who do not have such needs; inclusive education at the primary school level is aimed at organizing complex pedagogical, psychological and social assistance to schoolchildren with special educational needs to ensure the possibility of correcting deficiencies in their psychophysical development and mastering the basic educational program. It was determined that for students with special educational needs to successfully master the general education program, special conditions are necessary, including the individualization of approaches to learning and the use of modern pedagogical technologies of inclusive education, in particular: technologies aimed at mastering academic competencies in the joint education of children with different educational needs ( technologies of differentiated education - part of the general didactic system, which ensures the specialization of the educational process of different groups of students; technologies of individualized education - the organization of the educational process, in which an individual approach and an individual form of education are a priority); technologies for correcting educational and behavioral difficulties that arise in children in the educational process: (game technologies – modern pedagogical technologies based on the activation and intensification of student activity; corrective and developmental learning technologies, the use of corrective and developmental methods is aimed at increasing the level of development, concentration, switching and stability of attention, development of visual and logical thinking). It has been proven that a feature of inclusive education is that the teacher takes into account the diversity of children in the class, their characteristics, opportunities and interests. That is why it is important for elementary school teachers to use effective technologies to successfully work with students with special educational needs.
- ДокументВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА: ПІДГОТОВКА, ОФОРМЛЕННЯ, ЗАХИСТ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Довженко, Т. О.; Небитова, І. А.; Шишенко, В. О.У навчально-методичному посібнику представлено процедуру підготовки, вимоги до змісту та оформлення випускної кваліфікаційної роботи за спеціальністю 013 – Початкова освіта. У матеріалах наведено методику написання випускної кваліфікаційної роботи, в основу яких покладено вимоги нормативних документів (державних стандартів) щодо оформлення структурних елементів випускної роботи. Навчально-методичний посібник розроблено на основі нормативних документів і «Положення про випускну кваліфікаційну роботу здобувачів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти ХНПУ імені Г. С. Сковороди». Призначено для викладачів закладів вищої освіти та здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. В учебно-методическом пособии представлена процедура подготовки, требования к содержанию и оформлению выпускной квалификационной работы по специальности 013 – Начальное образование. В материалах приведена методика написания выпускной квалификационной работы, в основу которых положены требования нормативных документов (государственных стандартов) по оформлению структурных элементов выпускной работы. Учебно-методическое пособие разработано на основе нормативных документов и "Положения о выпускной квалификационной работе соискателей первого (бакалаврского) и второго (магистерского) уровней высшего образования ХНПУ имени Г. С. Сковороды". Предназначено для преподавателей заведений высшего образования и соискателей второго (магистерского) уровня высшего образования. The training manual presents the preparation procedure, the requirements for the content and design of the final qualification work in specialty 013 – Primary education. The materials provide a methodology for writing the final qualification work, which are based on the requirements of regulatory documents (state standards) for the design of the structural elements of the final work. The teaching aid was developed on the basis of normative documents and the Regulations on the final qualifying work of applicants for the first (bachelor's) and second (master's) levels of higher education of KhNPU named after G. S. Skovoroda. It is intended for teachers of institutions of higher education and applicants for the second (master's) level of higher education.
- ДокументДИДАКТИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ(Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2024-06-05) Шишенко, В. О.; Кобзар, А. А.У тезах розглянуто дидактичні ігри як засіб навчання молодших школярів англійській мові. Підкреслено, що дидактичні ігри відповідають природним потребам молодших школярів, оскільки поєднують у собі елементи навчання, прикладної, репродуктивної та творчої діяльності, що дає змогу розвивати емоційну сферу дитини, її пізнавальні інтереси, інтелектуальні та духовні потреби. Зазначено, що навчання молодших школярів англійській мові буде здійснюватися набагато ефективніше за умови максимального використання дидактичних ігор з різноманітним наочним матеріалом, що стимулюватиме мовленнєву активність дітей, а також збільшує цікавість та інтерес до вивчення англійської мови в цілому. The thesis examines didactic games as a means of teaching English to younger students. It is emphasized that didactic games meet the natural needs of younger schoolchildren, as they combine elements of learning, applied, reproductive and creative activities, which makes it possible to develop the child's emotional sphere, cognitive interests, intellectual and spiritual needs. It is noted that teaching English to younger schoolchildren will be carried out much more effectively under the condition of maximum use of didactic games with a variety of visual materials, which will stimulate children's speech activity, as well as increase curiosity and interest in learning the English language in general.
- ДокументДистанційна безперервна пропедевтична педагогічна практика в закладах загальної середньої освіти. Робочий зошит для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти другого року навчання факультету початкового навчання. 2022–2023 н.р. (1 семестр). Спеціальність : 013 Початкова освіта. Освітня програма : Початкова освіта(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Філатова, Л. С.; Довженко, Т. О.; Шишенко, В. О.У посібнику представлено програму, а також матеріали, що допоможуть в організації й проведенні дистанційної безперервної пропедевтичної педагогічної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти другого року навчання факультету початкового навчання денної та заочної форми навчання. Для викладачів і здобувачів вищої освіти педагогічних університетів. The manual presents the program, as well as materials that will help in the organization and conduct of remote continuous propaedeutic pedagogical practice of students of the first (bachelor's) level of higher education in the second year of study of the faculty of primary education full-time and part-time. For teachers and students of higher education at pedagogical universities.
- ДокументДистанційна безперервна пропедевтична педагогічна практика в закладах загальної середньої освіти. Робочий зошит для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти другого року навчання факультету початкового навчання. 2022–2023 н.р. (2 семестр). Спеціальність : 013 Початкова освіта. Освітня програма : Початкова освіта(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Філатова, Л. С.; Довженко, Т. О.; Шишенко, В. О.У посібнику представлено програму, а також матеріали, що допоможуть в організації й проведенні дистанційної безперервної пропедевтичної педагогічної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти другого року навчання факультету початкового навчання денної та заочної форми навчання. Для викладачів і здобувачів вищої освіти педагогічних університетів. The manual presents the program, as well as materials that will help in the organization and conduct of remote continuous propaedeutic pedagogical practice of students of the first (bachelor's) level of higher education in the second year of study of the faculty of primary education full-time and part-time. For teachers and students of higher education at pedagogical universities.
- ДокументДистанційна безперервна пропедевтична педагогічна практика в закладах загальної середньої освіти. Робочий зошит для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти другого року навчання факультету початкового навчання. 2023-2024 н.р. (1 семестр). Спеціальність : 013 Початкова освіта. Освітня програма : Початкова освіта(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-09-05) Філатова, Л. С.; Довженко, Т. О.; Шишенко, В. О.У посібнику представлено програму, а також матеріали, що допоможуть в організації й проведенні дистанційної безперервної пропедевтичної педагогічної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти другого року навчання факультету початкового навчання денної та заочної форми навчання. Для викладачів і здобувачів вищої освіти педагогічних університетів. The manual presents the program, as well as materials that will help in organizing and conducting distance continuous propaedeutic pedagogical practice of applicants of the first (Bachelor's) level of higher education of the second year of study of the Faculty of primary full-time and part-time education. For teachers and applicants for higher education of pedagogical universities.
- ДокументДистанційна безперервна пропедевтична педагогічна практика в закладах загальної середньої освіти. Робочий зошит для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти другого року навчання факультету початкового навчання. 2023-2024 н.р. (2 семестр)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Філатова, Л. С.; Довженко, Т. О.; Шишенко, В. О.У посібнику представлено програму, а також матеріали, що допоможуть в організації й проведенні дистанційної безперервної пропедевтичної педагогічної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти другого року навчання факультету початкового навчання денної та заочної форми навчання. Для викладачів і здобувачів вищої освіти педагогічних університетів. The manual presents the program, as well as materials that will help in organizing and conducting distance continuous propaedeutic pedagogical practice of applicants of the first (Bachelor's) level of higher education of the second year of study of the Faculty of primary full-time and part-time education. For teachers and applicants for higher education of pedagogical universities.
- ДокументДистанційна безперервна пропедевтична педагогічна практика в закладах загальної середньої освіти. Робочий зошит для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти першого року навчання факультету початкового навчання. 2021–2022 н. р. (2 семестр). Спеціальність : 013 Початкова освіта. Освітня програма : Початкова освіта(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Філатова, Л. С.; Довженко, Т. О.; Шишенко, В. О.У посібнику представлено програму, а також матеріали, що допоможуть в організації й проведенні безперервної пропедевтичної педагогічної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти першого року навчання факультету початкового навчання заочної форми навчання онлайн. Для викладачів і здобувачів вищої освіти педагогічних університетів. The manual presents the program, as well as materials that will help in organizing and conducting continuous propaedeutic pedagogical practice of applicants for the first (bachelor's) level of higher education in the first year of study at the Faculty of Primary Distance Learning online. For teachers and graduates of pedagogical universities.
- ДокументДистанційна безперервна пропедевтична педагогічна практика в закладах загальної середньої освіти. Робочий зошит для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти першого року навчання факультету початкового навчання. 2022–2023 н.р. (1 семестр). Спеціальність : 013 Початкова освіта. Освітня програма : Початкова освіта(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Філатова, Л. С.; Довженко, Т. О.; Шишенко, В. О.У посібнику представлено програму, а також матеріали, що допоможуть в організації й проведенні дистанційної безперервної пропедевтичної педагогічної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти першого року навчання факультету початкового навчання денної та заочної форми навчання. Для викладачів і здобувачів вищої освіти педагогічних університетів. The manual presents the program, as well as materials that will help in the organization and conduct of remote continuous propaedeutic pedagogical practice of students of the first (bachelor) level of higher education in the first year of study at the faculty of primary education in full-time and part-time forms of education. For teachers and students of higher education at pedagogical universities.
- ДокументДистанційна безперервна пропедевтична педагогічна практика в закладах загальної середньої освіти. Робочий зошит для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти першого року навчання факультету початкового навчання. 2022–2023 н.р. (2 семестр). Спеціальність : 013 Початкова освіта. Освітня програма : Початкова освіта(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Філатова, Л. С.; Довженко, Т. О.; Шишенко, В. О.У посібнику представлено програму, а також матеріали, що допоможуть в організації й проведенні дистанційної безперервної пропедевтичної педагогічної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти першого року навчання факультету початкового навчання денної та заочної форми навчання. Для викладачів і здобувачів вищої освіти педагогічних університетів. The manual presents the program, as well as materials that will help in the organization and conduct of remote continuous propaedeutic pedagogical practice of students of the first (bachelor) level of higher education in the first year of study at the faculty of primary education full-time and part-time. For teachers and students of higher education at pedagogical universities.
- ДокументДистанційна безперервна пропедевтична педагогічна практика в закладах загальної середньої освіти. Робочий зошит для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти першого року навчання факультету початкового навчання. 2023-2024 н. р. (2 семестр)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Філатова, Л. С.; Довженко, Т. О.; Шишенко, В. О.У посібнику представлено програму, а також матеріали, що допоможуть в організації й проведенні дистанційної безперервної пропедевтичної педагогічної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти першого року навчання факультету початкового навчання денної та заочної форми навчання. Для викладачів і здобувачів вищої освіти педагогічних університетів. The manual presents the program, as well as materials that will help in organizing and conducting distance continuous propaedeutic pedagogical practice of applicants of the first (Bachelor's) level of higher education of the first year of study of the Faculty of primary full-time and part-time education. For teachers and applicants for higher education of pedagogical universities.
- ДокументДистанційна безперервна пропедевтична педагогічна практика в закладах загальної середньої освіти. Робочий зошит для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти першого року навчання факультету початкового навчання. 2023-2024 н.р. (1 семестр). Спеціальність : 013 Початкова освіта. Освітня програма : Початкова освіта(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-09-04) Філатова, Л. С; Довженко, Т. О.; Шишенко, В. О.У посібнику представлено програму, а також матеріали, що допоможуть в організації й проведенні дистанційної безперервної пропедевтичної педагогічної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти першого року навчання факультету початкового навчання денної та заочної форми навчання. Для викладачів і здобувачів вищої освіти педагогічних університетів. The manual presents the program, as well as materials that will help in organizing and conducting distance continuous propaedeutic pedagogical practice of applicants of the first (Bachelor's) level of higher education of the first year of study of the Faculty of primary full-time and part-time education. For teachers and applicants for higher education of pedagogical universities.
- ДокументДистанційна безперервна пропедевтична педагогічна практика в закладах загальної середньої освіти. Робочий зошит для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти третього року навчання факультету початкового навчання. 2023-2024 н.р. (1 семестр). Спеціальність : 013 Початкова освіта. Освітня програма : Початкова освіта(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-09-04) Філатова, Л. С.; Довженко, Т. О.; Шишенко, В. О.У посібнику представлено програму, а також матеріали, що допоможуть в організації й проведенні дистанційної безперервної пропедевтичної педагогічної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти третього року навчання факультету початкового навчання денної та заочної форми навчання. Для викладачів і здобувачів вищої освіти педагогічних університетів. The manual presents the program, as well as materials that will help in organizing and conducting distance continuous propaedeutic pedagogical practice of applicants of the first (Bachelor's) level of higher education of the third year of study of the Faculty of primary full-time and part-time education. For teachers and applicants for higher education of pedagogical universities.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »