Перегляд за Автор "Шитикова, Л. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДО ПИТАННЯ РОЗШИРЕННЯ ЧИСЛОВОЇ МНОЖИНИ: З ДОСВІДУ РОБОТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Жерновникова, О. А.; Кабанська, Г. А.; Шитикова, Л. О.В статті розглянуто проблему підвищення ефективності викладання числової змістової лінії курсу математики закладів загальної середньої освіти. В класах з поглибленим вивченням математики математики доцільним є використання лекційно-практичної форми організації навчальної діяльності школярів. Тому й у вивченні теми «Комплексні числа» запропоновано застосовувати цю організаційні форму, що передбачає проведення підготовчих уроків, лекцій, практичних занять, семінарів, контрольно-залікових уроків. Хоча навчальною програмою і не передбачається вивчення показникової форми запису комплексного числа, але доцільно розглядати це питання в поглибленому курсі математики. В статье рассмотрена проблема повышения эффективности преподавания числовой содержательной линии курса математики учреждений общего среднего образования. В классах с углубленным изучением математики математики целесообразным является использование лекционно-практической формы организации учебной деятельности школьников. Поэтому и в изучении темы «Комплексные числа» предложено применять эту организационные форму, которая предусматривает проведение подготовительных уроков, лекций, практических занятий, семинаров, контрольно-зачетных уроков. Хотя учебной программой и не предвидится изучения показательной формы записи комплексного числа, но целесообразно рассматривать этот вопрос в углубленном курсе математики. In this article the problem of increasing the effectiveness of teaching numeracy content line of the course of mathematics of institutions of general secondary education is considered. In classes with profound study of mathematics appropriate use of lecture and practical form of organizing educational activities of students. Therefore in the study of "Complex numbers" it is suggested to use this organizational form, which includes preparatory lessons, lectures, practical classes, seminars, control and pass-fail lessons. Although the curriculum does not foresee the study of the exponential form of a complex number, it is advisable to consider this issue in an in-depth course of mathematics.
- ДокументЩОДО ДЕФІНІЦІЇ «ФУНКЦІЯ»: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Дейніченко, Г. В.; Шитикова, Л. О.; Покусай, А. М.У тезах з’ясовано суть дефініції «функція», висвітлено ґенезу розвитку поняття задля з’ясування можливостей використання означеного феномену в подальшому вивченні дисциплін природничо-математичного циклу, в розв’язуванні великого класу практичних задач.The theses found out the essence of the definition of «function », highlighted the genesis of development of the concept for the sake of to clarify the possibilities of using this phenomenon in the further study of the disciplines of the natural-mathematical cycle, in solving a large class of practical problems.