Перегляд за Автор "Шевченко, В. О."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ІГРОВИХ ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ГРАФІЧНИХ НАВИЧОК ПИСЬМА В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ДИСГРАФІЄЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Шевченко, В. О.У статті проаналізовано організацію ігрових вправ для формування графічних навичок письма у молодших школярів із дисграфією. Навичка письма – це складна дія мовлення та руху руки, що проявляє себе, з одного боку, як мовленнєве (інтелектуальне), а з другого – як рухове. Тому в процессі навчання первинного письма та формуванню графічної навички необхідно створити такі методично-доцільні умови, у яких будуть враховані ці закономірності. Зазначено, що уміла організація ігрових вправ для формування графічних навичок письма у молодших школярів із дисграфією дозволяє поліпшити опанування правописними нормами української мови та їх застосування в процесі виконання різноманітних ігрових вправ у дітей молодшого шкільного віку. The article analyzes the organization of game exercises for the formation of graphic writing skills in younger schoolchildren with dysgraphia. The skill of writing is a complex action of speech and hand movement, which manifests itself, on the one hand, as speech (intellectual), and on the other - as movement. Therefore, in the process of teaching primary writing and forming graphic skills, it is necessary to create such methodical and expedient conditions in which these regularities will be taken into account. It is noted that the skillful organization of game exercises for the formation of graphic writing skills in younger schoolchildren with dysgraphia allows improving the mastery of the spelling norms of the Ukrainian language and their application in the process of performing various game exercises for children of younger school age.
- ДокументСУЧАСНІ ПОГЛЯДИ НА ПРИЧИНИ ТА МЕХАНІЗМИ ВИНИКНЕННЯ ДИСГРАФІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Шевченко, В. О.У публікації досліджено причини та механізми виникнення дисграфії. Дисграфія є дуже специфічною, оскільки впливає на здоровий розвиток й формування у дитини однієї з основних форм мовленнєвої діяльності, зокрема – письма та заважає їй засвоювати такий своєрідний засіб спілкування, вивчення якого тісно пов’язано із нормальним розвитком в емоційній, інтелектуальній, вольовій та інших особистісних сферах. The publication investigates the causes and mechanisms of dysgraphia. Dysgraphia is very specific, as it affects the healthy development and formation of one of the main forms of speech activity, in particular, writing, and prevents a child from mastering this peculiar means of communication, the study of which is closely related to normal development in emotional, intellectual, volitional and other personal spheres.
- ДокументІгрові вправи як засіб формування графічних навичок письма у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Шевченко, В. О.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних засад формування навичок письма у дітей молодшого шкільного віку. Проведено характеристику ключових понять дослідження: «дисграфія», «письмо», «навички письма». Визначено показники та особливості сформованості графічних навичок письма у дітей, що мають дисграфію у молодшому шкільному віці. У ході експерименту здійснено корекційну методику, яка спрямована на використання ігрових вправ, що сприяє дітям з дисграфією сформувати графічні навички письма. The qualification work provides a theoretical analysis of the psychological and pedagogical foundations of the formation of writing skills in primary school children. The key concepts of the study are characterized: «dysgraphia», «writing», «writing skills». The indicators and peculiarities of the formation of graphic writing skills in children with dysgraphia at primary school age are determined. In the course of the experiment, a correctional methodology was implemented, which is aimed at using game exercises to help children with dysgraphia develop graphic writing skills.