Перегляд за Автор "Шведова, Н."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПедагогічний доробок С. Миропольського(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Шведова, Н.Досліджено науково-педагогічну спадщину С. І. Миропольського. Автором зроблено висновок, що своєю творчістю С. Миропольський слугував цілям суспільної педагогіки. У своїй сукупності його висновки становлять прогресивну педагогічну систему. The scientific and pedagogical heritage of S. I. Myropolsky was studied. The author concluded that S. Myropolsky served the goals of social pedagogy with his work. As a whole, his conclusions constitute a progressive pedagogical system.
- ДокументС. І. Миропольський про роль просвітництва(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Шведова, Н.В статті проаналізовано педагогічну спадщину С. І. Миропольського, який своїми працями намагався підняти значення школи для мас, показати живий зв’язок, що існує між освітою та добробутом народу, пробудити думку та вказати шлях до вирішення завдань в педагогічній практиці. Він звертав увагу суспільства на те, що народна школа до тих пір не буде мати майбутнього, доки навчання не стане в ній виховуючим, що не можна змішувати навчання розумове з моральним, що перше завжди було та буде головним провідником другого в суспільстві. The article analyzes the pedagogical heritage of S. I. Miropolsky, who by his works tried to raise the importance of school for masses, to show the living connection that exists between education and the welfare of the people, to awaken thought and point the way to solving problems in pedagogical practice. He drew public attention to the fact that the public school will not have a future until will have no future until the education in it will not be educational, that it is not can not mix learning mental with moral, that the first has always been and will be the main conductor of the second in society.