Перегляд за Автор "Шаповалова, В. С."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобистість як суб’єкт подолання кризових ситуацій : психологічна теорія і практика(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка (СумДПУ), 2017-03-07) Блинова, О. Є.; Борисюк, А. С.; Варій, М. Й.; Василевська, О. І.; Долинська, Л. В.; Єрмакова, Н. О.; Завацька, Н. Є.; Завацький, В. Ю.; Зливков, В. Л.; Карпенко, З. С.; Кокун, О. М.; Кряж, І. В.; Кузікова, С. Б.; Кузнєцов, М. А.; Лукомська, С. О.; Максименко, С. Д.; Олефір, В. О.; Радчук, Г. К.; Сафін, О. Д.; Седих, К. В.; Титаренко, Т. М.; Тімченко, О. В.; Усик, Д. Б.; Фоменко, К. І.; Хомуленко, Т. Б.; Черенщикова, Д. В.; Шаповалова, В. С.; Швалб, Ю. М.; Щербак, Т. І.; Яблонська, Т. М.Колективна монографія присвячена сучасним проблемам психології особистості. У книзі висвітлюються теоретичні та прикладні аспекти дослідження особистості у кризових умовах і критичних ситуаціях життя. Розглядаються особливості переживання персонологічних, вікових, професійних і соціокультурних криз; умови адаптації, ресоціалізації та розвитку особистості в ускладнених умовах життя. Особливу увагу в представленому науковому доробку приділено проблемам збереження психічного здоров’я людини та надання їй психологічної допомоги в консультативно-терапевтичній практиці. Адресується фахівцям у галузі психології та суміжних із нею дисциплін, студентам, аспірантам, широкому загалу освітян. Коллективная монография посвящена современным проблемам психологии личности. В книге освещаются теоретические и прикладные аспекты исследования личности в кризисных условиях и критических ситуациях жизни. Рассматриваются особенности переживания персонологических, возрастных, профессиональных и социокультурных кризисов; условия адаптации, ресоциализации и развития личности в осложненных условиях жизни. Особое внимание в представленном научной разработке уделено проблемам сохранения психического здоровья человека и предоставления ему психологической помощи в консультативно-терапевтической практике. Адресуется специалистам в области психологии и смежных с ней дисциплин, студентам, аспирантам, широкой общественности педагогов. The collective monograph is devoted to contemporary problems of psychology of personality. Theoretical and practical aspects of studies of a person in crisis conditions and life critical situations have been discovered. The peculiarities of person-feature experience of age, socio-cultural and professional crises have been considered; conditions of adaptation, re-socialization and personal development in the complex conditions of life have been examined. Particular attention in the submitted scientific heritage has been paid to the problems of mental health preservation and person's psychological assistance in a consultative and therapeutic practice. It has been addressed to specialists in psychology and its related disciplines, students, graduate students, general educators public.
- ДокументПрогнозування ступеня схильності студентів до страхів, пов’язаних з навчально-професійною діяльністю(Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди, Діса плюс, 2018-10-27) Кузнєцов, М. А.; Шаповалова, В. С.У статті проаналізовано прогнозування ступеня схильності студентів до страхів, пов’язаних з навчально-професійною діяльністю. Ця проблема потребує подальшого детального теоретичного вивчення та експериментального дослідження. Особливо важливим є знаходження засобів прогнозування студентських страхів. Для прогнозування виникнення студентських страхів використовувався дискримінантний аналіз. В статье проанализированы прогнозирования степени склонности студентов к страхам, связанных с учебно-профессиональной деятельностью. Эта проблема требует дальнейшего детального теоретического изучения и экспериментального исследования. Особенно важно нахождение средств прогнозирования студенческих страхов. Для прогнозирования возникновения студенческих страхов использовался дискриминантный анализ. The article analyzes predicting the degree of students' propensity to fears associated with educational and professional activities. This problem requires further detailed theoretical study and experimental research. Finding means of predicting student fears is particularly important. Discriminant analysis was used to predict the occurrence of student fears.
- ДокументСтудентські страхи: види, структура, динаміка та шляхи корекції(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, вид-во "Діса плюс", 2016) Кузнєцов, М. А.; Шаповалова, В. С.У монографії розкриваються психологічні особливості страхів в навчально-пізнавальній діяльності студентів. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження студентських страхів. Розглядаються структура та динаміка страхів, їх взаємозв’язки з певними характерологічними та темпераментальними особливостями, з особливостями особистісних, когнітивних та діяльнісних чинників навчально-пізнавальної діяльності студентів. Розроблено корекційно-розвивальну програму, яка спрямована на запобігання та подолання студентських страхів. В монографии раскрываются психологические особенности страхов в учебно-познавательной деятельности студентов. В работе представлены теоретическое и методическое обоснование, а также эмпирические результаты исследования студенческих страхов. Рассматриваются структура и динамика страхов, их взаимосвязи с определенными характерологическими и темпераментальными особенностями, с особенностями личностных, когнитивных и деятельностных факторов учебно-познавательной деятельности студентов. Разработана коррекционно-развивающая программа, направленная на избегание и преодоление студенческих страхов. The monograph defines the psychological features of fears in students' educational and cognitive activity. The work contains theoretical substantiation, methodological foundations and results of empirical research of student fears. The structure and dynamics of fears, their interrelation with certain characterological and temperamental features, with peculiarities of personal, cognitive and activity factors of students' educational and cognitive activity are considered. The developmental and correctional program aimed at student fears preventing and coping has been developed.