Перегляд за Автор "Чуйко, А. І."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКІНЕЗІОЛОГІЧНІ ВПРАВИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ ТА ДРІБНОЇ МОТОРИКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЛЕГКИМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Чуйко, А. І.У публікації розглянуто кінезіологічні вправи як засіб розвитку загальної та дрібної моторики молодших школярів із легкими інтелектуальними порушеннями. Методи кінезіології допомогають активувати вроджену властивість організму до самовідновлення та зцілення, дають можливість збалансувати організм, щоб він міг реагувати на зовнішний вплив гармонійно та вчасно. The publication deals with kinesiological exercises as a means of developing gross and fine motor skills of primary school children with mild intellectual disabilities. Kinesiology methods help to activate the body's innate ability to self-heal and heal, and make it possible to balance the body so that it can respond to external influences in a harmonious and timely manner.
- ДокументКінезіологічні вправи як засіб розвитку загальної та дрібної моторики під час навчання молодших школярів із легкими інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Чуйко, А. І.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз психологопедагогічних засад розвитку загальної та дрібної моторики у дітей молодшого шкільного віку з легкими інтелектуальними порушеннями. Проведено дефінітивну характеристику ключових понять дослідження: "інтелектуальні порушення", "велика моторика", "дрібна моторика", "кінезіологія". Визначено особливості, значення загальної та дрібної моторики у школярів з інтелектуальними порушеннями. Дібрано та наведено методики, які оцінюють рівень розвитку загальної та дрібної моторики. In the qualification work, a theoretical analysis of the psychological and pedagogical foundations of the development of general and fine motor skills in children of primary school age with mild intellectual disabilities was carried out. A definitive characterization of the key concepts of the study was carried out: "intellectual disorders", "gross motor skills", "fine motor skills", "kinesiology". Features and significance of gross and fine motor skills in schoolchildren with intellectual disabilities are determined. Methods that assess the level of development of general and fine motor skills are selected and given.
- ДокументІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У РОЗВИТКУ ДРІБНОЇ МОТОРИКИ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЛЕГКИМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Чуйко, А. І.У статті розкрито особливості розвитку дрібної моторики у дітей з легкими інтелектуальними порушеннями. Виявлено, що розвиток дрібної моторики загалом позитивно впливає на розвиток особистості зростаючих дітей з інтелектуальними порушеннями. Встановлено, що особливості розвитку дрібної моторики рук у дітей з інтелектуальною недостатністю визначають їхню успішну навчальну діяльність та майбутню соціалізацію. Розкрито значення та сутність використання інноваційних технологій для розвитку дрібної моторики у дітей молодшого шкільного віку з легкими інтелектуальними порушеннями. Доведено, що вони є надзвичайно важливим інструментом для розвитку фізичних та соціальних навичок. Описано інноваційні технології для розвитку дрібної моторики у дітей. The article reveals the peculiarities of the development of fine motor skills in children with mild intellectual disabilities. It was found that the development of fine motor skills generally has a positive effect on the personality development of growing children with intellectual disabilities. It has been established that the features of the development of fine motor skills of children with intellectual disabilities determine their successful educational activities and future socialization. The significance and essence of using innovative technologies for the development of fine motor skills in children of primary school age with mild intellectual disabilities has been revealed. It has been proven that they are extremely important a tool for the development of physical and social skills. Innovative technologies for the development of fine motor skills in children are described.