Перегляд за Автор "Чорноус, В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИЧНОГО АНАЛІЗУ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТАХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Чорноус, В.; Чібісов, О.У статті розглянуто використання сучасних педагогічних технологій у вивченні математичного аналізу в європейських університетах, що сприяє більш ефективному та гнучкому навчальному процесу. Це дозволяє студентам не лише отримати глибокі теоретичні знання, але й розвивати практичні навички, необхідні для подальшої професійної діяльності. Інтеграція цифрових інструментів, змішаного навчання та індивідуальних підходів робить навчальний процес більш цікавим і продуктивним, що в результаті сприяє кращій підготовці майбутніх фахівців. The article considers the use of modern pedagogical technologies in the study of mathematical analysis in European universities, which contributes to a more effective and flexible educational process. This allows students not only to obtain deep theoretical knowledge, but also to develop practical skills necessary for further professional activity. The integration of digital tools, blended learning, and individual approaches makes the learning process more interesting and productive, which ultimately contributes to better training of future professionals.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ УЧНЯМИ-ГУМАНІТАРІЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Штонда, О.; Чорноус, В.; Гуцул, Р.У статті описуються особливості вивчення математики учнями-гуманітаріями. Автор аналізує психологічні особливості учнів-гуманітаріїв, які впливають на їхнє ставлення до математики та її вивчення, а також описує сучасні підходи до вивчення математики учнями гуманітарного профілю. The article describes the peculiarities of the study of mathematics by humanities students. The author analyzes the psychological features of humanities students, which affect their attitude to mathematics and its study, and also describes modern approaches to the study of mathematics by students of the humanitarian profile.
- ДокументПАТЕНТИ ТА ІНШІ ФОРМИ ЗАХИСТУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Чорноус, В.; Вінник, О.; Чібісов, О.У статті розглянуто способи захистити патенти та інші форми інтелектуальної власності (ІВ), що надають власникам ексклюзивні права на свої твори, даючи їм можливість контролювати їх використання та отримувати вигоду від них. Процес отримання захисту ІВ може варіюватися залежно від типу ІВ та країни. Загалом, потрібно подати заявку на отримання відповідного захисту у відповідному відомстві ІВ. В Україні діє система ІВ, яка ґрунтується на національному та міжнародному законодавстві. The article examines ways to protect patents and other forms of intellectual property (IP) that give owners exclusive rights to their works, allowing them to control their use and profit from them. The process for obtaining IP protection may vary depending on the type of IP and the country. In general, you need to apply for the appropriate protection at the relevant IP office. Ukraine has an IP system based on national and international legislation.
- ДокументЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИЧНОГО АНАЛІЗУ В ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Чорноус, В.; Чібісов, О.У статті висвітлено переваги використання цифрових технологій у навчанні математичного аналізу. Зауважено, що використання цифрових технологій може значно покращити процес навчання студентів математичного аналізу. Цифрові технології можуть зробити навчання більш динамічним, інтерактивним, захоплюючим і ефективним. The article highlights the advantages of using digital technologies in teaching mathematical analysis. It is noted that the use of digital technologies can significantly improve the process of teaching students of mathematical analysis. Digital technologies can make learning more dynamic, interactive, exciting and effective.