Перегляд за Автор "Чорновол-Ткаченко, Р. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВивчення евфемізації концептів-стигматів в сучасній іншомовній лінгвокультурі через комунікативне проектування(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2017-02-03) Чорновол-Ткаченко, Р. С.Робота присвячена виявленню специфіки природи евфемістичної репрезентації стигматичних концептів у сучасній німецькомовній медіакультурі. Автор уточнює сутність механізмів евфемізації, характеризує особливості сценарно-фреймової організації лексикалізованого в медіа Німеччини стигматичного концепту KRIEG з акцентом на основні тенденції його дискурсивної динаміки. Работа посвячена выявлению специфики природы эвфемистической репрезентации стигматических концептов в современной немецкоязычной медиакультуре. Автор уточняет суть механизмов эвфемизации, характеризует особенности сценарно-фреймовой организации лексикализованного в медиа Германии стигматического концепта KRIEG с акцентом на основных тенденциях его дискурсивной динамики. The work focuses on revealing the peculiarities of euphemizing stigma concepts in modern German language media culture. The author specifies the essence of euphemization mechanisms, characterizes the specificity of the script-frame organization of the conceptual stigma KRIEG, lexicalized in German media with an emphasis on key tendencies of its discursive dynamics.
- ДокументОцінна категоризація людського інтелекту в сучасній німецькій мові(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2016) Чорновол-Ткаченко, Р. С.Дослідження фокусується на оцінній категоризації інтелектуальних можливостей людини, репрезентованих у німецькій мові. Автором виявлено когнітивні та мовні механізми формування оцінки інтелектуальних можливостей мовної особистості у німецькомовній прецедентології. Зроблен висновок, що статична складова категоризації репрезентується чотирма групами лексики: раціональна оцінка, суб҆єктивна оцінка, оцінка періферійних аспектів інтелекту, досвід. Исследование фокусируется на оценочной категоризации интеллектуальных способностей человека, репрезентированных в немецком языке. Автором выявлены когнитивные и языковые механизмы формирования оценки интеллектуальных способностей языковой личности в немецкоязычной прецедентологии. Сделан вывод о том, что статическая составляющая категоризации репрезентируется четырьмя группами лексики: рациональная оценка, субъективная оценка, оценка периферийных аспектов интеллекта, опыт. The research focuses on evaluative categorization of human intellectual abilities, represented in German. The author reveals cognitive and language mechanisms of forming the evaluation of human intellectual abilities in German language precedentology. It has been concluded that the static component of categorization is represented by four groups of lexis: rational evaluation, subjective evaluation, evaluation of intellect periphery aspects, experience.