Перегляд за Автор "Чорна, Д. Ю."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКТУАЛЬНІСТЬ СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ АНІМАЦІЇ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-19) Чорна, Д. Ю.У публікації проаналізовано соціальне виховання старших дошкільників засобами анімацї в закладах дошкільної освіти. Зазначено, що на процес соціалізації дошкільника суттєво впливають батьки та заклади дошкільної освіти, які допомагають дитині в конструюванні персональної системи цінностей, в опануванні моделей відповідної соціальної поведінки в певних ситуаціях і, зрештою, сприяють формуванню готовності дитини до життя у відкритому соціумі. The publication analyses the social education of senior preschoolers by means of animation in preschool education institutions. It is noted that the process of socialisation of a preschooler is significantly influenced by parents and institutions of preschool education institutions, which help the child in constructing a personal system of values, in mastering models of appropriate social behaviour in certain situations and, ultimately, contribute to the formation of a child's readiness to live in an open society.
- ДокументЗМІСТ І НАПРЯМИ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА З ДІТЬМИ-ІНВАЛІДАМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Кін, О. М.; Чорна, Д. Ю.У публікації досліджено зміст і напрями роботи соціального працівника з дітьми-інвалідами. Серед пріоритетних завдань професійної діяльності соціально-педагогічних працівників особливе місце посідають питання соціалізації та педагогічної підтримки дітей із інвалідності, забезпечення їхнього повноцінного соціального та психологічного розвитку. Визначено основні напрями роботи соціально-педагогічних працівників із дітьми означеної категорії. The publication examines the content and directions of work of a social worker with disabled children. Among the priority tasks of the professional activity of social and pedagogical workers, a special place is occupied by the issues of socialisation and pedagogical support for children with disabilities, ensuring their full social and psychological development. The main areas of work of social and pedagogical workers with children of this category are identified.
- ДокументТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА З СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ АНІМАЦІЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-23) Чорна, Д. Ю.У статті проаналізовано роботу соціального педагога з соціального виховання молодших школярів засобами анімації, що є дієвим методом соціального виховання молодших школярів, використання якої сприяє активізації процесу вибору дитиною дозвіллєвих уподобань з метою розвитку соціальних якостей особистості. Зазначено, що соціальне виховання молодших школярів засобами анімації в закладах загальної середньої освіти є актуальною проблемою, яке потребує глибокого й послідовного вирішення на рівні соціально-педагогічної теорії та практики, зокрема задля розробки технології роботи соціального педагога з соціального виховання молодших школярів засобами анімації в закладах загальної середньої освіти. The article analyzes the work of a social pedagogue on the social education of younger schoolchildren by means of animation, which is an effective method of social education of younger schoolchildren, the use of which contributes to the activation of the process of the child's choice of leisure preferences in order to develop the social qualities of the personality. It is noted that the social education of younger schoolchildren by means of animation in institutions of general secondary education is an urgent problem that requires a deep and consistent solution at the level of socio-pedagogical theory and practice, in particular for the development of the technology of the work of a social pedagogue on the social education of younger schoolchildren by means of animation in institutions of general secondary education secondary education.