Перегляд за Автор "Чжан, Сяоге"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДОСВІД РОЗВИТКУ SOFT SKILLS ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-13) Білик, В. М.; Чжан, СяогеЩоб бути успішним на сучасному ринку праці майбутньому фахівцеві, а особливо вчителю, важливо розвивати м’які навички або «soft skills», що охоплюють комунікаційні вміння, гнучкість, постійне самовдосконалення, здатність приймати рішення, відповідальність. Формування soft skills у ЗВО України потребує застосування інноваційних методик. Педагогічні технології (проєктна діяльність; кейс-технологія; навчання у співпраці; інтерактивні технології) активно використовуються викладачами педагогічних дисциплін у ХНПУ імені Г. С. Сковороди. To be successful in today's labor market, it is important for future professionals, especially teachers, to develop soft skills, including communication skills, flexibility, continuous self-improvement, decision-making, and responsibility. The development of soft skills in Ukrainian higher education institutions requires the use of innovative methods. Pedagogical technologies (project activities; case technology; collaborative learning; interactive technologies) are actively used by teachers of pedagogical disciplines at H. S. Skovoroda Kharkiv National University of Economics.
- ДокументТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ SOFTSKILLS У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Білик, В.; Чжан, СяогеСтаттю присвячено проблемі впровадження в освітній процес ЗВО інноваційних технологій та їх важливості для розвитку softskills здобувачів вищої освіти. У публікації представлено аналіз різних підходів учених до класифікації інноваційних технологій навчання (інформаційно-комунікаційні технології, інтерактивні технології та інші). The article is dedicated to the issue of introducing innovative technologies into the educational process of higher education institutions and their importance for the development of university students’ softskills. The article presents the analysis of scientists' different approaches to classifying innovative learning technologies (information and communication technologies, interactive technologies, etc).