Перегляд за Автор "Черняк, Г. І."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-21) Черняк, Г. І.У роботі висвітлено проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності дітей дошкільного віку. Процес формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільників залежить від психолого-педагогічних умов, з них: забезпеченість психологічного клімату у групах, наявність в освітньому процесі емоційних релаксаційних пауз; застосування позитивного стилю педагогічного спілкування вихователя з дітьми. Зазначено, що потрібно змінити на краще рівень здоров’я покоління, перетворити традиційну систему освіти на «здоров’язбережувальну». The work highlights the problems of forming the health care competence of preschool children. The process of forming the health care competence of preschoolers depends on psychological and pedagogical conditions, including: psychological climate in groups, the presence of emotional in the educational process relaxation pauses; the use of a positive style of pedagogical communication between the teacher and the children. It is noted that it is necessary to change the health of the generation to a better level, to transform the traditional education system into a "health-preserving" one.
- ДокументФОРМУВАННЯ ЗДОРОВʼЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Черняк, Г. І.У роботі наведено інформацію про доцільність формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільників. Подано матеріал, який цьому сприяє. Відповідно до вимог сучасної дошкільної освіти, валеологічні засади розглядаються як необхідний компонент формування життєвої компетентності дитини-дошкільника стосовно власного здоров’я, способів його підтримки й налагодження емоційно та психологічно комфортних стосунків із оточуючими. The paper provides information on the expediency of the formation of health care competence of preschoolers. The material that contributes to this is provided. In accordance with the requirements of modern preschool education, valeological principles are considered as a necessary component of the formation of the life competence of a preschool child in relation to his own health, ways of maintaining it and establishing emotionally and psychologically comfortable relationships with others.