Перегляд за Автор "Черкашина, О. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ СЕНСОРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ В КОРЕКЦІЙНОРОЗВИВАЛЬНІЙ РОБОТІ З ПОДОЛАННЯ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Черкашина, О. В.У статті досліджено використання методу сенсорної інтеграції в корекційно-розвивальній роботі з подолання порушень мовленнєвого розвитку у дітей дошкільного віку. Теорію сенсорної інтеграції було розроблено американським психологом та терапевтом Джин Айрес, авторкою книги «Sensory Integration and the Child». Зауважено, що методи сенсорної інтеграції мають досить широкі можливості для використання їх вчителями-логопедами у процесі корекційно-розвивальної роботи з подолання порушень мовлення під час заняттях на будь-якому з його етапів у різних видах діяльності дитини. Використання методів сенсорної інтеграції у корекційній та розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку спонукають до розкриття резервних можливостей у дитини, позитивно впливають на процес корекції та розвитку мовлення (збагаченню словника, розвитку граматичної складової мови, автоматизації звуків, розвитку зв’язного мовлення тощо), а також сприяють позитивній мотивації до мовленнєвої діяльності та комунікації у дітей. The article examines the use of the method of sensory integration in corrective and developmental work to overcome disorders of speech development in preschool children. The theory of sensory integration was developed by the American psychologist and therapist Jean Ayres, author of the book "Sensory Integration and the Child". It is noted that the methods of sensory integration have quite wide possibilities for their use by speech therapist teachers in the process of corrective and developmental work to overcome speech disorders during classes at any of its stages in various types of child's activities. The use of sensory integration methods in corrective and developmental work with preschool children with speech development disorders encourages the disclosure of reserve capabilities in the child, has a positive effect on the process of speech correction and development (enrichment of the vocabulary, development of the grammatical component of the language, automation of sounds, development of coherent speech etc.), and also contribute to positive motivation for children's speech activity and communication.
- ДокументВикористання методу сенсорної інтеграції у логопедичній роботі із дітьми старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення III рівня(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Черкашина, О. В.У кваліфікаційній роботі проаналізовано особливості засвоєння мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня. Означено напрями корекційно-розвивальної роботи з дітьми старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовленням ІІІ рівня. Розкрито роль сенсорної інтеграції у корекційно-розвивальній роботі з дітьми старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня. На основі аналізу результатів логопедичного обстеження у логопедичну роботу з корекції та розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня було впроваджено цикл занять із застосуванням елементів сенсорної інтеграції. Проведено контрольне дослідження. The qualifying paper analyzes the peculiarities of speech acquisition in children with general speech underdevelopment of Level III. Directions for corrective and developmental work with older preschool children with general speech underdevelopment of Level III are outlined. The role of sensory integration in corrective and developmental work with older preschool children with general speech underdevelopment of Level III is revealed. Based on the analysis of the results of speech therapy examinations, a series of sessions incorporating elements of sensory integration was implemented in the speech therapy work for correcting and developing speech in older preschool children with general speech underdevelopment of Level III. A control study was conducted.