Перегляд за Автор "Черкашина, А."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗОРОАСТРИЗМ У СУЧАСНОМУ СВІТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-29) Черкашина, А.У статті досліджено давньоперську релігію зороастризм, що відігравала значну роль у розвитку культури та віросповідання не лише в Персії, але й у багатьох інших регіонах. Становлячи одну з найдавніших монотеїстичних вір, зороастризм був відомий своїми унікальними концепціями та поглядами на добро та зло. Він вплинув на формування духовних і моральних цінностей у період свого процвітання, здійснюючи важливий внесок у релігійну думку світу. Авеста – священна книга зороастризму, представляє вірування послідовників Заратуштри, є важливим джерелом духовної мудрості та засвідчує основні принципи цієї віри. Сьогодні найбільша зороастрійська громада проживає в Індії, а друге місце за чисельністю зороастрійців займають Сполучені Штати Америки. Зороастрійські спільноти також існують в Ірані та країнах Центральної Азії, таких як Таджикистан і Узбекистан. The article examines the ancient Persian religion of Zoroastrianism, which played a significant role in the development of culture and religion not only in Persia, but also in many other regions. As one of the oldest monotheistic faiths, Zoroastrianism was known for its unique concepts and views of good and evil. He influenced the formation of spiritual and moral values during the period of his prosperity, making an important contribution to the religious thought of the world. The Avesta is the sacred book of Zoroastrianism, represents the beliefs of Zarathushtra's followers, is an important source of spiritual wisdom, and attests to the basic principles of this faith. Today, the largest Zoroastrian community lives in India, and the second largest Zoroastrian community is the United States of America. Zoroastrian communities also exist in Iran and Central Asian countries such as Tajikistan and Uzbekistan.
- ДокументМАТЕМАТИКА СТАРОДАВНЬОГО ВАВИЛОНУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Сіра, І.; Черкашина, А.Тема «Математика стародавнього Вавилону» присвячена вивченню математичних досягнень і системи обчислень, що використовувалися стародавніми вавилонянами. Ця тема розглядає систему числення, методи арифметики, геометрії та алгебри, які були розвинуті цією давньою цивілізацією. Вивчаючи математику старого Вавилону, ми отримуємо унікальний взірець того, як давні цивілізації сприймали та використовували математику в своєму повсякденному житті і наукових дослідженнях. The theme ‘Mathematics of ancient Babylon’ is dedicated to the study of the mathematical achievements and calculation systems used by the by the ancient Babylonians. This topic covers the number system, methods of arithmetic, geometry and algebra that were developed by this ancient civilisation. By studying the mathematics of ancient Babylon, we get a unique example of how ancient civilisations perceived and used mathematics in their everyday life and scientific research.
- ДокументСУЧАСНІ ПІДХОДИ В МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ СУСПІЛЬНИХ/ГУМАНІТАРНИХ НАУК У КРАЇНАХ - ЧЛЕНАХ ЄС ТА В УКРАЇНІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Черкашина, А.Стаття присвячена аналізу сучасних підходів у методиці викладання суспільних/гуманітарних наук у країнах-членах ЄС та перспектив їх врахування у процесі євроінтеграції України і реформування української системи освіти. В дослідженні розглядаються важливі характеристики цих підходів - інтерактивність, міждисциплінарність, глобальний контекст, активне залучення учнів до громадського життя. Також аналізуються перспективи впровадження цих сучасних педагогічних підходів в Україні, насамперед - у контексті євроінтеграції та реформування вітчизняної системи освіти. У статті подаються рекомендації щодо успішного впровадження сучасних методик, які можуть слугувати практичним планом дій для педагогів та освітніх установ. Загальна мета дослідження полягає в пропагуванні сучасних, ефективних методів навчання, що сприятимуть підготовці кваліфікованих та компетентних громадян, готових до викликів сучасності. Стаття може бути корисною з точки зору реалізації політики держави в галузі освіти. Водночас вона адресована педагогічним і науково-педагогічних працівників і всiм, хто цікавиться питаннями модернізації освіти в Українi. The article is devoted to the analysis of modern approaches in the methodology of teaching social sciences/humanities in EU member states and the prospects of their consideration in the process of European integration of Ukraine and the reform of the Ukrainian education system.The study examines important characteristics of these approaches - interactivity, interdisciplinary, global context, active involvement of students in public life. The prospects of implementing these modern pedagogical approaches in Ukraine are also analyzed, primarily in the context of European integration and reform of the national education system. The article provides recommendations for the successful implementation of modern methods, which can serve as a practical plan of action for teachers and educational institutions. The general purpose of the research is to promote modern, effective teaching methods that will contribute to the preparation of qualified and competent citizens ready for the challenges of modern times. The article can be useful from the point of view of the implementation of state policy in the field of education. At the same time, it is addressed to pedagogical and scientific-pedagogical workers and to everyone who is interested in the issues of modernization of education in Ukraine.