Перегляд за Автор "Череватенко, О. А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРозвиток монологічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ ІІІ рівня у процесі ігрової діяльності(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Череватенко, О. А.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз дослідження розвитку монологічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ ІІІ рівня у процесі ігрової діяльності. Вивчено рівень сформованості монологічного мовлення у дошкільників з ЗНМ ІІІ рівня, здійснено підбір методик. Розроблено та експерементально перевірено ефективність використання ігрових методик та наочності для розвитку монологічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ ІІІ рівня. In the qualification work, a theoretical analysis of the study of the development of monologue speech in senior preschool children with ІІІ level of SEN in the process of playful activity is carried out. The level of monologue speech formation in preschoolers with ІІІ level of SLC was studied, methods were selected. The effectiveness of the use of game methods and visual aids for the development of monologue speech in senior preschool children with ІІІ level of SEN has been developed and experimentally tested.
- ДокументРОЗВИТОК МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ У ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Череватенко, О. А.У статті досліджено питання розвитку монологічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ у процесі ігрової діяльності. Ігрові методи визначають як основу становлення мови дітей у зв'язку з розвитком світу їх уявлень. Правильно підібрані ігри та ігрові прийоми допоможуть збагатити і розширити лексичний запас у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ ІІІ рівня. Зазначено, що ігра як основна діяльність дитини дошкільного віку, є дієвим засобом для формування таких видів монологічного мовлення, як описові розповіді, переказу художніх творів, відтворення віршів, що в подальшому стане основою для творчої розповіді дитини та посприяє формуванню здібностей до монологу дитини з загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня. The article examines the issue of the development of monologue speech in older preschool children with SEN during play. Game methods are defined as the basis of the development of children's language in connection with the development of the world of their ideas. Properly selected games and game techniques will help to enrich and expand the vocabulary of older preschool children with III-level mental retardation. It is noted that the game, as the main activity of a preschool-age child, is an effective tool for the formation of such types of monologue speech as descriptive stories, retelling of works of art, reproduction of poems, which will later become the basis for the child's creative story and contribute to the formation of the child's monologue abilities with general underdevelopment of level III speech.