Перегляд за Автор "Чеботова, Я. В."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ІНТЕГРАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТА КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННЯ(Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій та систем НАН України та Міносвіти і науки України, Вид. дім «Академперіодика», 2013-11-26) Прокопенко, А. І.; Олійник, Т. О.; Чеботова, Я. В.У статті розглянуто ролі основних онлайн освітніх ресурсів у досягненні якісної освіти вчителів. В статье рассмотрены роли основных онлайн образовательных ресурсов в достижении качественного образования учителей. The article describes the roles of the main types of inform ation and communication technologies to achieve quality teachers' education.
- ДокументВІЗУАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО ЯК ЗАСІБ ПРОФІЛАКТИКИ ТА ПОДОЛАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПЕДАГОГІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Український культурний фонд, 2019) Боярська-Хоменко, А. В.; Твердохліб, Т. С.; Прокопенко, І. А.; Чеботова, Я. В.У виданні розкрито мету, завдання, зміст семінару-практикуму «Візуальне мистецтво як засіб профілактики та подолання емоційного вигорання педагогів», представлено розробки п’яти занять, шо входять до його складу. Методичні матеріали розраховані на використання в закладах вищої освіти та закладах загальної середньої освіти. The publication describes the purpose, objectives, and content of the workshop "Visual art as a means of preventing and overcoming emotional burnout of teachers", presents the development of five classes that are part of of the workshop. The methodological materials are intended for use in higher education institutions higher education institutions and general secondary education institutions.
- ДокументНапрями розвитку художньо-обдарованих учнів у закладах загальної середньої освіти(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Круглова, Н. І.; Чеботова, Я. В.В статті висвітлено систему роботи з обдарованими дітьми у загальноосвітніх навчальних закладах. В статье освещена система работы с одаренными детьми в общеобразовательных учебных заведениях. Article devoted to systems work with gifted children in secondary schools.
- ДокументОрганізація позааудиторних занять зі студентами з особливими освітніми потребами(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Жуков, В. П.; Смолянюк, Н. М.; Собченко, Т. М.; Чеботова, Я. В.Викладачі Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди об'єднали свої зусилля задля реалізації проєкту від УКФ «Інклюзивний ART HUB» для того, щоб відкрити двері у світ мистецтва здобувачам з особливими освітніми потребами. До нашої команди увійшли спеціалісти з образотворчого, музичного, декоративно-прикладного мистецтва, фахівці з психології та спеціальної педагогіки. Здобувачі з особливими освітніми потребами потребують нашої особливої уваги. І світ мистецтва в різних його напрямах є саме тим інструментом, що здатний частково задовільнити їхні потреби. Відомий та науково доведений факт, що заняття різними видами творчості, в яких задіяні більшість психічних процесів позитивно впливають на розвиток емоційної сфери людини. Teachers of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University joined their efforts to implement the project from the Inclusive Art Hub UKF in order to open a door to the world of arts to students with special educational needs. Our team includes specialists in fine, musical, decorative and crafts, specialists in psychology and special pedagogy. Applicants with special educational needs need our special attention. And the world of art in its various directions is the tool that can partially satisfy their needs. Known and scientifically proven fact that lessons different types of creativity in which most mental processes are involved have a positive effect on the development of human emotional sphere.
- ДокументОсобливості і перспективи кар’єрного зростання майбутніх учителів мистецьких дисциплін(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Круглова, Н. Й.; Чеботова, Я. В.У цій статті переглянуто проблему реалізації кар’єрного потенціалу майбутніх учителів мистецьких дисциплін, на основі аналізу наукових досліджень конкретизовано зміст поняття «кар’єрне зростання», виокремлено перспективні напрями кар’єрного зростання майбутніх учителів мистецьких дисциплін. В этой статье пересмотрена проблема реализации карьерного потенциала будущих учителей художественных дисциплин, на основе анализа научных исследований конкретизировано содержание понятия «карьерный рост», выделены перспективные направления карьерного роста будущих учителей художественных дисциплин. The article considers problem of the career potentials realization future teachers of the art subjects, on the basis of the scientific analysis concertized the concept of the “career growth”, highlighted the career growths promising for the future teachers of the artistic disciplines.