Перегляд за Автор "Цікало, О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАктивізація словника учнів початкових класів на основі вивчення історико-культурної спадщини українського народу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Цікало, О.У публікації досліджено формування активного словника учнів. Дієвим дидактичним матеріалом у початкових класах стає усна народна творчість, яка дає змогу поповнити словник новими словами і розширити уявлення про традиції, звичаї, красномовство українців. Зазначено, що активізація словникового складу молодших школярів потребує постійної і цілеспрямованої роботи. Робота зі словом не може обмежуватися виключно уроками навчання грамоти, української мови чи літературного читання. Сьогодні маємо нагальну потребу більш широко використовувати історико-культурну спадщину нашого народу. The publication examines the formation of students' active vocabulary. An effective didactic material in elementary grades is oral folk creativity, which makes it possible to add new words to the dictionary and expand the idea of traditions, customs, and eloquence of Ukrainians. It is noted that activation of the vocabulary of younger schoolchildren is necessary permanent and purposeful work. Work with the word cannot be limited exclusively to lessons of literacy, Ukrainian language or literary reading. Today we have an urgent need to use it more widely historical and cultural heritage of our people.
- ДокументШляхи активізації комунікативної діяльності молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Цікало, О.У статті розглянуто шляхи активізації комунікативної діяльності молодших школярів. Засобом розвитку комунікативного потенціалу є продуктивне читання, тобто таке, що передбачає обговорення прочитаного з однокласниками, переказування сюжету, анонс улюблених книг, написання есеїв за матеріалами прочитаного. Потужним арсеналом до розвитку комунікативної компетентності учнів є історико-культурна спадщина українського народу, а саме вивчення історичних подій, упорядкування переказів, збір фольклорних матеріалів, створення музейних осередків у школі. Зазначено, що на сучасному етапі молодших школярів доцільно активно залучати до комунікативної діяльності, що тісно пов’язана з усвідомленням необхідності боротьби за незалежність Батьківщини, формуванням активної громадянської позиції, вивченням історичного минулого та аналізом реалій сьогодення, залученням до комунікативних процесів, що сприяють інтелектуальному зростанню. The article examines ways to activate the communicative activity of younger schoolchildren. A means of developing communicative potential is productive reading, that is, one that involves discussing what has been read with classmates, retelling the story, announcing favorite books, writing essays based on the materials read. A powerful arsenal for the development of students' communicative competence is the historical and cultural heritage of the Ukrainian people, namely the study of historical events, the arrangement of narratives, the collection of folklore materials, and the creation of museum centers at school. It is noted that at the current stage, it is advisable to actively involve young schoolchildren in communicative activities, which is closely related to the awareness of the need to fight for the independence of the Motherland, the formation of an active civic position, the study of the historical past and the analysis of the realities of the present, involvement in communicative processes that contribute to intellectual growth.