Перегляд за Автор "Цепова, І. В."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЛінгвокраїнознавчий аспект розвитку мовно-мовленнєвої особистості першокласників у період навчання грамоти(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, вид-во Посвіт, 2017-09-18) Цепова, І. В.; Іванова, Л. І.У статті проаналізовано особливості розвитку мовно-мовленнєвої особистості учнів першого класу на уроках української мови. Обґрунтована необхідність і висвітлена специфіка реалізації лінгвокраїнознавчого аспекту соціокультурної компетентності з метою формування в першокласників національної свідомості, духовного багатства і культури. Узагальнено напрями мовленнєвого розвитку, рекомендовано прийоми і засоби навчання української мови з опорою на мовне чуття дітей, наведено приклади завдань. В статье проанализированы особенности развития культурно-речевой личности учащихся первого класса на уроках украинского языка. Обоснована необходимость и освещена специфика реализации лингвострановедческого аспекта социокультурной компетентности с целью формирования у первоклассников национального сознания, духовного богатства и культуры. Обобщены направления речевого развития, рекомендованы приемы и средства обучения украинскому языку с опорой на языковое чутье детей, приведены примеры заданий. The article analyzes the features of the development of the cultural and speech personality of first-grade students in the lessons of the Ukrainian language. The necessity is substantiated and the specifics of the implementation of the linguistic and regional aspect of sociocultural competence with the aim of forming first-graders' national consciousness, spiritual wealth and culture are substantiated. The directions of speech development are generalized, techniques and means of teaching the Ukrainian language based on children's linguistic instinct are recommended, examples of tasks are given.
- ДокументНавчально-методичне забезпечення курсу «Українська мова» в першому класі за вимогами НУШ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-10) Цепова, І. В.У статті зазначено концептуальні положення створення навчально-методичного комплекту для курсу «Українська мова. 1 клас» згідно вимог нового Державного стандарту початкової освіти і Типових програм початкової освіти, описано особливості побудови букваря, прописів, наочно-ілюстративного й роздавального матеріалів, авторами якого є Н. Воскресенська, І. Цепова. В статье указаны концептуальные положения создания учебно-методического комплекта для курса «Украинский язык. 1 класс» в соответствии с требованиями нового Государственного стандарта начального образования и Типовых программ начального образования, описаны особенности построения букваря, прописей, наглядно-иллюстративного и раздаточного материалов, авторами которого являются Н. Воскресенская, И. Цепова. The article outlines the conceptual provisions for the creation of a training and methodological kit for the course "Ukrainian language. 1 class", in accordance with the requirements of the new State Standard of Primary Education and the Model Primary Education Programs, describes the peculiarities of constructing an alphabet, words, illustrative and distributing materials, sponsored by N. Voskresenska, I. Tsepova.
- ДокументНавчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Навчання грамоти» в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової школи(Видавництво ХНПУ, 2019) Цепова, І. В.В статті зазначено, що ідеологією реформи освіти є концепція «Нової української школи» (НУШ) — школи компетентностей, котрі розглядаються як «динамічна комбінація знань, умінь і цінностей, що визначають здатність особи успішно розв’язувати життєві проблеми, провадити подальшу навчальну діяльність». Серед ключових компетентностей, які здатні забезпечити особисту реалізацію та життєвий успіх протягом усього життя, першим названо вільне володіння державною мовою, що підкреслює значущість мовно-літературної галузі, вивчення української мови і літератури в закладах загальної середньої освіти. В статье указано, что идеологией реформы образования является концепция «Новой украинской школы» (НУШ) - школы компетенций, которые рассматриваются как «динамическая комбинация знаний, умений и ценностей, определяющих способность личности успешно решать жизненные проблемы, проводить дальнейшую учебную деятельность» . Среди ключевых компетентностей, которые способны обеспечить личностную реализацию и жизненный успех в течение всей жизни, первым названо свободное владение государственным языком, что подчеркивает значимость культурно-литературной области, изучение украинского языка и литературы в учреждениях общего среднего образования. The article states that the ideology of educational reform is the concept of the New Ukrainian School (NUSH) - a school of competencies, which is seen as a “dynamic combination of knowledge, skills and values that determine a person's ability to successfully solve life's problems, pursue further learning activities” . Among the key competences that can ensure personal realization and lifelong success, the first one is fluent in the state language, which emphasizes the importance of the linguistic and literary field, the study of the Ukrainian language and literature in general secondary education institutions.
- ДокументРеалізація принципу єдності понятійно-логічного й емоційно-образного мислення у процесі навчання письма учнів першого класу(ООО "ТК Меганом", 2016) Цепова, І. В.У статті узагальнено лінгводидактичні принципи навчання письма молодших школярів, уточнено характеристику принципу єдності понятійно-логічного й емоційно-образного мислення (забезпечення гармонійної двопівкульної діяльності головного мозку учня), схарактеризовано специфіку пізнавального й емоційно-естетичного сприймання дітьми навчального матеріалу, особливості роботи мислення й уяви під час розв’язання графічних завдань. Розкрито прийоми роботи мислення та уяви, єдність яких важлива для формування в першокласників графічної навички письма, наведено конкретні приклади емоційно-образних та ігрових вправ із використанням художніх образів писемних літер. В статье обобщены лингводидактические принципы обучения письму младших школьников, уточнена характеристика принципа единства понятийно-логического и эмоционально-образного мышления (обеспечения гармоничной деятельности двух полушарий головного мозга), охарактеризовано специфику познавательного и эмоционально-эстетичного восприятия детьми учебного материала, особенности работы мышления и воображения во время выполнения графических заданий. Раскрыты приемы работы мышления и воображения, единство которых важно для формирования у первоклассников графического навыка письма, приведены конкретные примеры эмоционально-образных и игровых упражнений с использованием художественных образов письменных букв. Linguodidactic principles of teaching first graders writing are generalized, characteristic of principle of unity of the conceptually-logical and emotionally-creative thinking (ensuring of harmonious activity of the two cerebral hemispheres) is clarified the specifics of children’s cognitive and emotionally-aesthetic perception of educational material is characterized features of thinking and imagination during performing graphics jobs are characterized. Work methods of thinking and imagination, which unity is important for the formation of first graders’ graphical skill are revealed. Specific examples of emotionally-creative and game exercises with the using of art letter images are listed.
- ДокументСпецифіка використання методу Карстера у формуванні навички письма в учнів сучасної початкової школи(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018-03) Цепова, І. В.У статті описано історію виникнення й розвитку методу Карстера, його основні прийоми формування плавного й біглого письма, а також узагальнено і систематизовано методичні рекомендації щодо використання прийомів даного методу в процесі навчання письма молодших школярів у сучасній початковій школі. В статье описана история возникновения и развития метода Карстера, его основные приемы формирования плавного и беглого письма, а также обобщены и систематизированы методические рекомендации по использованию приемов данного метода в процессе обучения письму младших школьников в современной начальной школе. The article describes the history of the emergence and development of the method of Karster, his basic techniques for the formation of a smooth and fugitive letter, as well as generalized and systematic methodical recommendations on the use of methods of this method in the process of teaching the letter of junior schoolboys in modern elementary school.
- ДокументФормування комунікативної компетентності учнів 1 класу засобом інтеграції видів мистецтв на уроках розвитку зв’язного мовлення(Рівненський державний гуманітарний університет, 2017-02-16) Цепова, І. В.Стаття присвячена проблемі формування комунікативної компетентності в першокласників з опорою на мовне чуття дітей та організацію спілкування за допомогою інтеграції різних видів мистецтв у процесі розвитку навичок усної мовленнєвої діяльності учнів. У публікації уточнено вимоги концепції «Нової української школи» щодо компетентнісного підходу до навчання, напрями розвитку усного мовлення учнів 1 класу відповідно до чинної програми курсу «Українська мова» (2016), описане планування інтегрованого уроку навчання грамоти й образотворчого мистецтва, прийоми залучення дітей до спілкування в творчій діяльності. Статья посвящена проблеме формирования коммуникативной компетентности у первоклассников с опорой на языковое чутье детей и организацию общения с помощью интеграции различных видов искусства в процессе развития навыков устной речевой деятельности учащихся. В публикации уточнены требования концепции «Новой украинской школы» относительно компетентностного подхода к обучению, направления развития устной речи учащихся 1 класса в соответствии с действующей программой курса «Украинский язык» (2016), описано планирование интегрированного урока обучения грамоте и изобразительного искусства, приемы привлечения детей к общению в творческой деятельности. The article is devoted the problem of forming of communicative competence for first-class boys with support on the linguistic flair of children and organization of intercourse by integration of different types of art in the process of development of skills of verbal vocal activity of student. In a publication the requirements of conception of «New Ukrainian school» are specified relatively competent going near teaching, directions of development verbal speech student a 1 class in accordance with the operating program of course «Ukrainian» (2016), planning of computer-integrated lesson of teaching a deed and fine art is described, receptions of bringing in of children to intercourse in the process of creative activity.