Перегляд за Автор "Цай, Іньін"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАрхетектоніка готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до музично-педагогічної діяльності в контексті сучасного дискурсу(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Соколова, А. В.; Цай, ІньінУ статті викладено результати теоретичного аналізу поняття готовності в різних галузях наукового знання. Розглянуто компоненти в структурі музично-педагогічної діяльності. Запропоновано власне трактування поняття готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до музично-педагогічної діяльності. В статье изложены результаты теоретического анализа понятия готовности в различных областях научного знания. Рассмотрены компоненты в структуре музыкально-педагогической деятельности. Предложено собственное определение понятия готовности будущих учителей музыкального искусства к музыкально-педагогической деятельности. The article presents the results of theoretical analysis of the concept of readiness in various fields of scientific knowledge.The components in the structure of music-pedagogical activity are considered.The author's own interpretation of the concept of readiness of future teachers of music art for musical-pedagogical activity is offered.
- ДокументПідготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до музично-естетичної діяльності в класі постановки голосу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди: видавництво "Мітра", 2020) Соколова, А. В.; Цай, ІньінУ статті викладено результати теоретичного аналізу поглядів вітчизняних науковців щодо професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва, розкрито сутність та зміст його музично-естетичної діяльності в класі постановки голосу. В статье изложены результаты теоретического анализа взглядов отечественных ученых о профессиональной подготовки будущего учителя музыкального искусства, раскрыта сущность и содержание его музыкально-эстетической деятельности в классе постановки голоса. The article presents the results of the theoretical analysis of the national scientists' views on the professional training of a future Music teacher. The authors have revealed the essence and content of his musical and aesthetic activity in the class of voice staging.