Перегляд за Автор "Худолій, О. М."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМоделювання як метод оптимізації процесу навчання фізичних вправ хлопчиків 7 років(Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, 2017-08-22) Іващенко, О. В.; Худолій, О. М.; Мірошніченко, Д. Т.Дискримінантний аналіз дозволив визначити режими виконання фізичних вправ у процесі формування рухових навичок;дати відповідь на питання наскільки достовірно різняться режими роботи за результативністю формування рухових навичок;які з цих змінних найбільш суттєво впливають на розрізнення класів;до якого класу належить об’єкт на основі значень дискримінантних змінних. Для вибору найбільш раціонального режиму виконання вправ у процесі формування рухових навичок у хлопчиків 7 років може бути використана перша дискримінантна функція з акцентом на найбільш інформативні змінні. Дискриминантный анализ позволил определить режимы выполнения физических упражнений в процессе формирования двигательных навыков ; дать ответ на вопрос насколько достоверно отличаются режимы работы по результативности формирования двигательных навыков, какие из этих переменных наиболее существенно влияют на различия классов, к какому классу относится объект на основе значений дискриминантных переменных. Для выбора наиболее рационального режима выполнения упражнений в процессе формирования двигательных навыков у мальчиков 7 лет может быть использована первая дискриминантная функция с акцентом на наиболее информативные переменные. Discriminant analysis allowed us to determine the modes of exercise in the process of formation of motor skills; to give an answer to the question of how reliably the modes of operation differ in the effectiveness of the formation of motor skills, which of these variables most significantly affect class differences, to which class does an object belong based on the values of discriminant variables. To select the most rational exercise regime in the process of motor skills formation in 7-year-old boys, the first discriminant function can be used with an emphasis on the most informative variables.
- ДокументНаукові школи Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди(ХНПУ імені Г. С. Сквороди, вид «Мітра», м. Харків, 2014-06-02) Андрущенко, О. А.; Білоусова, Л. І.; Білоцерківський, В. Я.; Волков, О. Г.; Гнізділова, О. А.; Євдокимов, В. І.; Жукова, Н. Г.; Золотухіна, С. Т.; Зоря, В. Д.; Кузнецова, О. А.; Култаєва, М. Д.; Маленко, О. О.; Маслов, М. П.; Микитюк, О. М.; Олексенко, О. А.; Прокопенко, А. І.; Прокопенко, І. Ф.; Процевський, О. І.; Слюсарська, Т. В.; Танько, Т. П.; Тимченко, І. В.; Ткаченко, Л. П.; Троцко, А. В.; Харченко, Л. П.; Хомуленко, Т. Б.; Худолій, О. М.У книзі викладені передумови формування наукових шкіл Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, процес їх становлення та сучасний стан розвитку. Подається докладна інформація про наукових лідерів, їх досвід, напрями, які вони очолили, висвітлені здобутки їх послідовників, окреслений внесок кожної із цих шкіл у розбудову освіти й науки в Україні. В книге изложены предпосылки формирования научных школ Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды, процесс их становления и современное состояние. Приводится подробная информация о научных лидерах, их опыт, направления, которые они возглавили, освещены достижения их последователей, очерчен вклад каждой из этих школ в развитие образования и науки в Украине. The book covers preconditions for the formation of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University schools of scientifi c thought, the process of their development and their current state. It provides detailed information about scientifi c leaders, their experience, researches they supervise and their followers’achievements as well as each school’s contribution to the development of education and science of Ukraine.
- ДокументРОЗПІЗНАННЯ ОБРАЗІВ: ПАРАМЕТРИ ПОЗИ ТІЛА В СТІЙЦІ РОЗГОНУ НА ПОЧАТКУ ВІДШТОВХУВАННЯ(Товариство з обмеженою відповідальністю "ОВС", 2018) Казмірук, А. В.; Банах, В. І.; Власов, А. П.; Лопатьєв, А. О.; Товстоног, О. Ф.; Стефанишин, Н. І.; Худолій, О. М.Визначено відмінності у техніці виконання пози тіла на початку відштовхування у стійці розгону юних лижників-стрибунів різної кваліфікації (спортивної підготовленості). Определены различия в технике выполнения позы тела в начале отталкивания в стойке разгона юных лыжников-прыгунов различной квалификации (спортивной подготовленности). Te purpose of the paper is to determine the diferences in the technique of body inrun position at the beginning of take-of in junior ski jumpers of different qualifcations (athletic preparedness).
- ДокументФормування рухових навичок : моделі процесу навчання акробатичних вправ дівчат 14 років(Національний університет Чернігівського колегіума імені Т. Г. Шевченка, 2018-09-20) Капкан, О. О.; Худолій, О. М.; Іващенко, О. О.В данній статті автор обгрунтував формування рухових навичок : моделі процесу навчання акробатичних вправ дівчат 14 років а також вивчення впливу різних режимів виконання фізичних вправ на ефективність навчання дітей і підлітків. В данной статье автор обосновал формирование двигательных навыков : модели процесса обучения акробатических упражнений девушек 14 лет, а также изучение влияния различных режимов выполнения физических упражнений на эффективность обучения детей и подростков. In this article, the author substantiated the formation of motor skills: models of the process of teaching acrobatic exercises girls 14 years, as well as studying the influence of different modes of exercising physical exercises on the effectiveness of training children and adolescents.