Перегляд за Автор "Худас, А."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДО ПИТАННЯ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Дейніченко, Т.; Дейниченко, Г.; Лисогор, Т.; Худас, А.У тезах розглянуто суть диференціації навчання як способу впровадження принципу індивідуального підходу; схарактеризовано її основні види: рівнева (внутрішня), профільна (зовнішня). The theses consider the essence of differentiation of education as a way of implementing the principle of an individual approach; its main types are characterized: level (internal), profile (external).
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ ПОДВІЙНИХ ІНТЕГРАЛІВ У ВИРІШЕННІ ПРАКТИЧНИХ ЗАДАЧ З МЕХАНІКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Худас, А.; Юрченко, О.У роботі розглянуто конкретні приклади застосування подвійних інтегралів у задачах механіки, що дозволить краще зрозуміти взаємозв'язок між математикою та фізикою. Зазначено, що історія розвитку класичних математичних ідей сприяє більш глибокому розумінню сутності як математики, зокрема, теорії функції з однією з головних тем якої є класична теорія інтегрування, так і фізики, багато задач якої розв’язуються за допомогою інтегрування з його численними зв’язками. The paper considers specific examples of the application of double integrals in mechanics problems, which will allow a better understanding of the relationship between mathematics and physics. It is noted that the history of the development of classical mathematical ideas contributes to a deeper understanding of the essence of both mathematics, in particular, function theory, one of the main topics of which is the classical theory of integration, and physics, many problems of which are solved using integration with its many connections.
- ДокументРЕНЕ ДЕКАРТ – СПРАВЖНІЙ ГЕНІЙ XVII СТОЛІТТЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Сіра, І.; Лісогор, Т.; Худас, А.У тезах розглянуто основні аспекти життя, філософських поглядів та математичних досягнень Рене Декарта. Особлива увага приділяється його фразі "Cogito, ergo sum" (Я мислю, отже існую) та внеску Декарта в математику, зокрема впровадження аналітичної геометрії. The theses explore the key aspects of René Descartes' life, philosophical views, and mathematical achievements. Special attention is given to his famous statement "Cogito, ergo sum" (I think, therefore I am) and Descartes' contributions to mathematics, particularly the introduction of analytical geometry.
- ДокументЯ. А. Коменський: принципи виховання і вимоги до вчителя(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09) Худас, А.; Боярська-Хоменко, А.В статті розглянуто педагогічні погляди Я. А. Коменського, який першим обґрунтував принцип природовідповідності у вихованні, тобто людина розглядалась як частина природи. На його думку людина – маленький світ, а отже і розвивається синхронно з природніми законами. Але, важливо відмітити, що автор обґрунтовує цей принцип не на підставі спостережень за флорою та фауною, а спираючись виключно на свій педагогічний досвід і особливості дітей такі як: психологічні, природні та вікові. The article considers the pedagogical views of J. A. Comenius, who was the first to substantiate the principle of naturalness in education, that is, man was considered as part of nature. In his opinion man – a small world, and therefore develops synchronously with the natural laws. But, it is important to note that the author substantiates this principle not on the basis of observations of flora and fauna, but based solely on his pedagogical experience and features of children such as: psychological, natural and age.
- ДокументІнформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Худас, А.; Жерновникова, О.В статті розглянуто застосування інформаційно-комунікаційних технологій в процесі навчання, що є дуже важливим в сучасній освіті, це сприяє підвищенню якості освіти та активності учнів. The article considers the use of information and communication technologies in the learning process, which is very important in modern education, it contributes to improving the quality of education and activity students' activity.