Перегляд за Автор "Хрик, М. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПОЛІТИЧНА ОСВІТА ДОРОСЛИХ У НІМЕЧЧИНІ(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-08) Хрик, М. В.У статті визначено ключові особливості політичної освіти дорослих у Німеччині, а саме: доступність і широка доступність програм, позапартійний і нейтральний підхід, навчання впродовж життя та громадська участь, зосередження на демократичних цінностях і громадянстві, міждисциплінарний підхід, залучення та інтерактивні методи навчання, співпраця з громадянським суспільством та установами. The article identifies key features of adult political education in Germany, namely: accessibility and wide availability of programs, non-party and neutral approach, lifelong learning and civic participation, focus on democratic values and citizenship, interdisciplinary approach, engaging and interactive learning methods, cooperation with civil society and institutions.
- ДокументСИСТЕМА ПОЛІТИЧНОГО І ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ В НІМЕЧЧИНІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Хрик, М. В.У публікації досліджено систему політичної та громадянської освіти в Німеччині, яка вважається однією з найбільш комплексних і ефективних у світі. Німецька система політичної та громадянської освіти покликана сприяти активному громадянству, формуванню відданості демократії і соціальній справедливості. Завдяки комплексному вивченню політичних та громадських тем, а також громадянській активності та участі дітей у житті соціуму вони стають добре підготовленими, поінформованими та активними громадянами. The publication examines the system of political and civic education in Germany, which is considered one of the most comprehensive and effective in the world. The German system of political and civic education is designed to promote active citizenship, commitment to democracy and social justice. Through the comprehensive study of political and civic topics, as well as civic engagement and participation in society, children become well-prepared, informed and active citizens.