Перегляд за Автор "Хоу, Цзяньвей"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументНАЦІОНАЛЬНА НАРОДНА КИТАЙСЬКА МУЗИКА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ ОСОБИСТОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Хоу, ЦзяньвейУ публікації висвітлено значення засобів китайської національної народної музики для формування національної самосвідомості особистості. Схарактеризовано суть поняття національної народної музики, її особливості. Показано, що використання засобів національної народної музики в освітньому процесі сприяє розвитку емоцій та національних почуттів, усвідомленню особистістю приналежності до певної нації. The publication highlights the importance of Chinese national folk music for the formation of national identity. The essence of the concept of national folk music, its features are characterized. It is shown that the use of national folk music in the educational process promotes the development of emotions and national feelings, personal awareness of belonging to a particular nation.
- ДокументНАЦІОНАЛЬНА НАРОДНА КИТАЙСЬКА МУЗИКА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ ОСОБИСТОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Хоу, ЦзяньвейУ публікації досліджено формування національної самосвідомості особистості шляхом використання національної народної китайської музики. Музична освіта займає провідне місце в системі загальної освіти КНР, систематичне та послідовне використання дисциплін музичного спрямування сприяє всебічному розвитку особистості, вихованню комплексу естетичних, морально-духовних якостей. Вивчення кращих зразків національної народної музикальної творчості сприяє розвитку національних почуттів особистості. The publication examines the formation of national identity through the use of national Chinese folk music. Music education occupies a leading place in the system of general education in China, and the systematic and consistent use of music-related disciplines contributes to the comprehensive development of the individual, the education of a set of aesthetic, moral and spiritual qualities. The study of the best examples of national folk music contributes to the development of national feelings of the individual.