Перегляд за Автор "Хотинська, В. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРозвиток навичок самообслуговування у старших дошкільників з затримкою психічного розвитку через ігрову діяльність(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Хотинська, В. В.У кваліфікаційній роботі здійснено аналіз теоретико-методичних аспектів розвитку навичок самообслуговування у старших дошкільників з затримкою психічного розвитку в процесі ігрової діяльності. Визначено науково-методичні засади дослідження процесу розвитку навичок самообслуговування у дітей старшого дошкільного віку з затримкою психічного розвитку в процесі ігрової діяльності Розроблено та експериментально апробовано програму розвитку навичок самообслуговування у дітей старшого дошкільного віку з затримкою психічного розвитку в процесі ігрової діяльності. The thesis deals with analysis of the theoretical and methodological aspects of the self-care skills development of senior preschoolers with delayed mental development in the process of game activity. The scientific and methodological principles of the study of the process of self-care skills developing of senior preschoolers with delayed mental development in the process of game activity have been determined.
- ДокументІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЙНОГО ВПЛИВУ НА РОЗВИТОК НАВИЧОК САМООБСЛУГОВУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Хотинська, В. В.Публікація зосереджена на питанні розвитку навичок самообслуговування у дітей старшого дошкільного віку з затримкою психічного розвитку. Підкреслено, що самообслуговування відіграє визначну роль у розвитку дитини з ЗПР та включає освоєння таких навичок: освоєння навичок прийому їжі; роздягання та одягання; гігієна тіла та охайність. Окреслено основні завдання щодо формування навичок самообслуговування у дітей. Зазначено, що педагогам, для успішного розвитку навичок самообслуговування, доцільно дотримуватися усталених принципів: послідовності та поступовості. Визначено умови успішного формування культурно-гігієнічних навичок та навичок самообслуговування дітей старшого дошкільного віку з затримкою психічного розвитку. The publication focuses on the issue of the development of self-care skills in older preschool children with mental retardation. It is emphasized that self-care plays an important role in the development of a child with SEN and includes mastering the following skills: mastering eating skills; undressing and dressing; body hygiene and cleanliness. The main tasks for the formation of self-care skills in children are outlined. It is noted that for the successful development of self-care skills, teachers should adhere to established principles: consistency and gradualness. The conditions for the successful formation of cultural and hygienic skills and self-care skills of older preschool children with delayed mental development have been determined.