Перегляд за Автор "Хомік, Е. Д."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКОМПЕТЕНТНІСНО-ОРІЄНТОВАНІ ЗАДАЧІ У ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ УЧНЯМИ БАЗОВОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Хомік, Е. Д.У даній роботі під математичною компетентністю розуміється здатність використовувати свої математичні знання при вирішенні практичних і теоретичних завдань. Цілі, завдання, зміст, форми і методи статті є цілісною системою, спрямованою на формування математичної компетентності учнів, що визначається їх професійно-творчою підготовкою. У поняття компетентності входить володіння людиною відповідною компетентністю, ставлення до предмета діяльності. Деякі дослідники відзначають, що поняття компетентності близьке до поняття готовності. Вихідна компетентність – це сукупність загальних способів дій, які дозволяють людині розібратися в ситуації, досягти результатів в особистому та професійному житті в контексті конкретних професійних і соціальних партнерств. Компетентнісно-орієнтовані задачі з математики, що запропоновані учням базової школи, повинні ґрунтуватися на власному чи майбутньому досвіді учнів. In this work, mathematical competence is understood as the ability to use one's mathematical knowledge in solving practical and theoretical problems. The goals, tasks, content, forms and methods of the article are a complete system aimed at the formation of students' mathematical competence, which is determined by their professional and creative training. The concept of competence includes a person's possession of the appropriate competence, attitude to the subject of activity. Some researchers note that the concept of competence is close to the concept of readiness. Initial competence is a set of general ways of acting that allow a person to understand the situation, achieve results in personal and professional life in the context of specific professional and social partnerships. Competency-oriented math problems offered to elementary school students should be based on students' own or future experience.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИКЛАДНИХ ЗАДАЧ У ШКІЛЬНИЙ КУРС МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Жерновникова, О. А.; Хомік, Е. Д.У тезах розглянуто важливість використання прикладних задач як основи комптентнісного підходу та визначено особливості їх впровадження. Метою дослідження стало з’ясування особливостей впровадження прикладних задач у шкільний курс математики. Підсумовано, що прикладні задачі посилюють зв'язки математики із іншими науками і з життям загалом. The theses consider the importance of using applied problems as the basis of the competence approach and define the specifics of their implementation. The purpose of the study was to find out the features of the implementation of applied problems in the school mathematics course. It is concluded that applied problems strengthen the connections of mathematics with other sciences and with life in general.
- ДокументПРИКЛАДНІ ЗАДАЧІ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Хомік, Е. Д.У публікації розглянуто визначення ролі та значення прикладних задач в шкільному курсі математики. Прикладні задачі – це задачі, які виникли в інших галузях, але потребують вирішення із використанням математики. На сьогодні використання в освітньому процесі прикладних задач – це один із дієвих та ефективних засобів реалізації прикладної спрямованості шкільного курсу математики. Отже, прикладними задачами в математиці називають ті, умови яких містять нематематичні поняття. Зазначено, що використання прикладних задач у шкільному курсі математики сприяє формуванню свідомого сприйняття навчального матеріалу учнями, адже саме прикладні задачі викликають активізацію розумової діяльності; задіюють особисті мотиви навчання, розвиваючи інтерес і допитливість шляхом опрацювання нових відомостей та інформації із різних життєвих галузей та ситуацій. The publication considers the definition of the role and importance of applied problems in the school mathematics course. Applied problems are problems that arose in other fields, but require solution using mathematics. Today, the use of applied problems in the educational process is one of the effective and efficient means of implementing the applied orientation of the school mathematics course. So, applied problems in mathematics are those that contain conditions non-mathematical concepts. It is noted that the use of applied problems in the school mathematics course contributes to the formation of students' conscious perception of the educational material, because it is the applied problems that cause the activation of mental activity; use personal learning motives, developing interest and curiosity by processing new information and information from various life fields and situations.