Перегляд за Автор "Хланта, К. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументНАПРЯМКИ РOЗВИТКУ ФOНЕТИКO-ФOНЕМАТИЧНOЇ СТOРOНИ МOВЛЕННЯ ДIТЕЙ МOЛOДШOГO ДOШКIЛЬНOГO ВIКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Хланта, К. В.У статті здійснено теоретичний аналіз становлення фонетико-фонематичних процесів у дітей молодшого дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення 2 рівня. Зазначено, що фoнетикo-фoнематична сторона мовлення є важливою складовою розвитку повноцінного усного мовлення та необхідною передумовою успішного формування навичок писемного мовлення. Своєчасно розпочата корекційно-розвиткова робота з дітьми молодшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями сприятиме подоланню вже виявлених мовленнєвих недоліків, а також попередженню вторинних ускладнень на ранніх етапах. The article carries out a theoretical analysis of the formation of phonetic-phonemic processes in children of younger preschool age with general underdevelopment of level 2 speech. It is noted that the phonetic-phonemic side of speech is an important component of the development of full-fledged oral speech and a necessary prerequisite for the successful formation of written speech skills. Corrective and developmental work started in a timely manner with children of younger preschool age with speech disorders will contribute to overcoming already identified speech deficiencies, as well as prevention of secondary complications in the early stages.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Хланта, К. В.У публікації розглянуто формування фонетико-фонематичних процесів у дітей із загальним недорозвитком мовленнєвого розвитку. Загальне недорозвинення мовлення – це системне мовленнєве порушення, що проявляється у недостатній чи повній несформованості всіх складових мовленнєвої діяльності. Проблема подолання мовленнєвих порушень у дітей та вибір оптимальних шляхів корекції є актуальною та набуває великого значення в умовах безперервного удосконалення змісту корекційного навчання у системі дошкільної освіти. The publication deals with the formation of phonetic and phonemic processes in children with generalised underdevelopment of speech development. Generalised underdevelopment of speech is a systemic speech disorder that manifests itself in insufficient or complete unformedness of all components of speech activity. The problem of overcoming speech disorders in children and choosing the best ways of correction is is relevant and is of great importance in the context of continuous improving the content of remedial education in the system of preschool education.
- ДокументРозвиток фонетико-фонематичної сторони мовлення у дітей молодшого дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення 2 рівня(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Хланта, К. В.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз становлення фонетико-фонематичних процесів у дітей молодшого дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення 2 рівня. Проведено дефінітивну характеристику ключових понять дослідження: “загальне недорозвинення мовлення”, “фонетико-фонематичні процеси”, “розвиток”, “мовлення”. Визначено сутність та вікову періодизацію розвитку мовлення та особливості формування фонетико-фонематичних процесів у дітей молодшого дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення 2 рівня. Модифіковано та експериментально протестовано ігри, які спрямовані на розвиток фонетико-фонематичних процесів у дітей молодшого дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення 2 рівня. In the qualification work, a theoretical analysis of the formation of phonetic-phonemic processes in children of younger preschool age with general underdevelopment of speech level 2 was carried out. A definitive characterization of the key research concepts was carried out: "general underdevelopment of speech", "phonetic-phonemic processes", "development", "speech". The essence and age periodization of speech development and the peculiarities of the formation of phonetic-phonemic processes in children of younger preschool age with general underdevelopment of level 2 speech have been determined. The games aimed at the development of phonetic-phonemic processes in children of younger preschool age with general underdevelopment of level 2 speech were modified and experimentally tested.