Перегляд за Автор "Хижняк, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПрактичні аспекти діяльності шкіл-клубів як засобу формування в школярів свідомої дисципліни (20-30-і роки ХХ століття)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Хижняк, А.У статті висвітлено практичні аспекти діяльності шкіл-клубів як засобу формування в школярів свідомої дисципліни (20-30-і роки ХХ століття). Цікавим є досвід організації у 20-30-х років ХХ століття в Україні шкіл-клубів для «…сприяння вільному об’єднанню дітей за їх інтересами й уподобаннями відповідно до головної мети школи: розвиток вільної особистості дитини й визначення її права бути рівноправним членом певного колективу». Визначено, що практика діяльності шкіл-клубів заслуговує на вивчення та творче використання як дієвий засіб формування в учнів свідомої дисципліни, педагогізації навколишнього середовища з питань ролі дисципліни в житті, професії та долі особистості. The article highlights the practical aspects of school-club activity as a means of forming conscious discipline in schoolchildren (20-30s of the 20th century). The experience of organizing school-clubs in Ukraine in the 20s and 30s of the 20th century to "...promote the free association of children according to their interests and preferences in accordance with the main goal of the school: the development of a free the personality of the child and determination of his right to be an equal member of a certain collective". It was determined that the practice of school-club activities deserves study and creativity use as an effective means of forming conscious discipline in students, pedagogy of the environment on the role of discipline in life, profession and the destiny of the individual.
- ДокументЯ. Коменський про шкільну дисципліну(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Хижняк, А.У публікації розглянуто погляди Я. Коменського про шкільну дисципліну, який її вважав необхідним і важливим складником шкільного життя. Цій проблемі він присвятив ряд наукових праць. Зазначено, що Я. Коменський залишив чимало рекомендацій щодо запровадження форм, методів, засобів та прийомів учителя для дотримання шкільної дисципліни. Передусім він поставив акцент на тому, щоб усі дії вчителя з цією метою спрямовувалися на прагнення учнів керуватись у своїх вчинках «не страхом перед покаранням», а «любов'ю до доброчинності». The publication examines J. Comenius' views on school discipline, which he considered a necessary and important component of school life. He devoted a number of scientific works to this problem. It is noted that J. Comenius left a lot of recommendations regarding the introduction of forms, methods, means and techniques of the teacher to observe school discipline. First of all, he emphasized that all the teacher's actions for this purpose should be aimed at the desire of students to be guided in their actions "not by fear of punishment", but by "love of charity".