Перегляд за Автор "Харитонова, М. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПРОФІЛАКТИКА БУЛІНГУ В ПІДЛІТКОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-19) Харитонова, М. О.У публікації проаналізовано профілактику булінгу в підлітковому середовищі в закладах загальної середньої освіти. Зазначено, що важливою умовою ефективності профілактики булінгу в закладах загальної середньої освіти є співпраця й налагодження взаємин між шкільною адміністрацією, педагогами, соціальним педагогом, практичним психологом та батьками учнів, які стали учасниками булінгу, або знаходяться в групі ризику. Перспективними формами та методами роботи з батьками є: тематичні батьківські збори, тренінги, психодіагностичні дослідження, відеолекторії з обговоренням, групові та індивідуальні консультації, круглі столи, стимулювання до самоосвіти, ознайомлення з науковою літературою. The publication analyses the prevention of bullying among adolescents in general secondary education institutions. It is noted that an important condition for the effectiveness of bullying prevention in general secondary education institutions is cooperation and establishment of relationships between school administrators, teachers, social educators, practical psychologists and parents of students who have become involved in bullying or are at risk. Promising forms and methods of working with parents include: thematic parent meetings, trainings, psychodiagnostic studies, video lectures with discussion, group and individual consultations, round tables, encouragement to self-education, and familiarisation with scientific literature.
- ДокументСОЦІАЛЬНА АДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З СІМЕЙ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ ЗАСОБАМИ НАРОДНОГО ФОЛЬКЛОРУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-10-27) Харитонова, М. О.У публікації розглянуто соціальну адаптацію дітей молодшого шкільного віку з сімей внутрішньо переміщених осіб засобами народного фольклору. В умовах воєнного стану наша країна докладає максимум зусиль для забезпечення сталості освітнього процесу, створення безпечних умов для здобувачів освіти всіх рівнів, педагогічних та науково-педагогічних працівників, підтримки тих, хто був змушений виїхати за кордон або до безпечніших регіонів. Зазначено, що український фольклор є важливим засобом соціального виховання дітей, а його використання є доцільним у соціально-адаптаційній роботі з молодшими школярами, що допомагає значно полегшити та покращити процес їхньої соціалізації, зробити його цікавим, а також допомагає дитині якнайшвидше пристосуватися до нового середовища, подолати негативні наслідки вимушеного переміщення. The publication examines the social adaptation of children of primary school age from families of internally displaced persons by means of folk folklore. In the conditions of martial law, our country makes every effort to ensure the stability of the educational process, create safe conditions for students of all levels of education, teaching and scientific-pedagogical workers, and support those who were forced to go abroad or to safer regions. It is noted that Ukrainian folklore is an important means of social education of children, and its use is appropriate in social adaptation work with younger schoolchildren, which helps to significantly facilitate and improve the process of their socialization, make it interesting, and also helps the child to adapt to a new environment as quickly as possible, overcome the negative consequences of forced displacement.