Перегляд за Автор "Хань, Тао"
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИЗНАЧЕННЯ СУТІ ПОНЯТТЯ «ПОЛІХУДОЖНЯ ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА» В КИТАЙСЬКІЙ НАУКОВІЙ ДУМЦІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Хань, ТаоУ статті досліджується сутність поняття «поліхудожня підготовка магістрів музичного мистецтва» в китайській науковій думці. Автор описує історичні корені поліхудожньої підготовки в китайській музичній освіті, а також аналізує сучасні підходи до її реалізації. The article examines the essence of the concept of "polyartistic training of masters of musical art" in Chinese scientific thought. The author describes the historical roots of polyartistic training in Chinese music education, and also analyzes modern approaches to its implementation.
- ДокументЕВОЛЮЦІЯ ДУХОВИХ МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ У КОНТЕКСТІ ІСТОРИЧНОГО РОЗВИТКУ СВІТОВОГО МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Хань, ТаоУ статті здійснено аналіз еволюції розвитку духових музичних інструментів у контексті історії світового музичного мистецтва на основі методів хронологічного дослідження, принципів історизму, об’єктивності, соціального підходу. Висвітлено різновиди духових музичних інструментів, конкретизовано їх класифікацію. Результати дослідження показали, що питання еволюції духових музичних інструментів потребує вивчення та актуалізації. На основі аналізу теоретико-історичних та мистецтвознавчих літературних джерел визначено, що духові музичні інструменти (зокрема труба) пройшли складний шлях еволюції від натуральних різновидів до сучасного виду хроматичного інструменту, що забезпечує виконавцям виступи як сольно, так і у складі оркестру. Труба, як один із різновидів (амбушюрних) духових музичних інструментів, пройшла складний шлях еволюції від натуральних різновидів (дерев’яні, металеві моделі) до сучасного виду хроматичного інструменту, що забезпечує виконавцям виступи як солістів, учасників різних складів ансамблів, а також різних видів та складів оркестрів (симфонічний, камерний, народний, духовий, естрадний). Конкретизовано роль духових інструментів у розвитку та становленні інструментальної музики від епохи палеоліту до наших днів. За допомогою порівняльно-зіставного аналізу та органологічного методів розкрито різновиди труб, як духових музичних інструментів. Розглянуто їх класифікацію. Таким чином, духові музичні інструменти пройшли складний шлях еволюції від натуральних різновидів (дерев’яні, металеві моделі) до сучасного виду хроматичного інструменту. Проблема еволюції музичних духових інструментів у контексті історії світового музичного мистецтва вимагає подальшого наукового пошуку. Становить інтерес питання подальшого дослідження щодо виконавства на музичних духових інструментах в епоху бароко. Object. The article is to analyze the evolution of the development of wind musical instruments in the context of the history of world musical art. Methods & methodology. The article used the methods of chronological research of the evolution of the development of wind musical instruments in the context of the history of world musical art based on the principles of historicism, objectivity, and a social approach. The scientific novelty of the article lies in the definition of types of wind musical instruments, specification of the classification of natural wind pipes, etc. Results. The study proved that the issue of the evolution of wind musical instruments needs to be updated. Based on the analysis of theoretical-historical and art history literature, it was determined that wind musical instruments (in particular, the trumpet) have undergone a complex evolution from natural varieties to a modern type of chromatic instrument, which provides performers with performances both solo and as part of an orchestra. The trumpet, as one of the varieties of wind musical instruments, has undergone a complex evolution from natural varieties (wooden, metal models) to a modern type of chromatic instrument, which provides performers with performances as soloists, members of various ensembles, and also of various types and orchestras (symphonic, chamber, folk, brass, pop). The role of wind instruments in the development and formation of instrumental music from the Paleolithic era to our time is specified. With the help of comparative and comparative analysis and organological methods, varieties of trumpets as wind musical instruments were revealed. Their classification is considered. Conclusions. So, summarizing the results of the article on the basis of the conducted theoretical-historical and art history background, we can conclude that wind musical instruments have gone through a complex path of evolution from natural varieties (wooden, metal models) to the modern type of chromatic instrument. The problem of the evolution of musical wind instruments in the context of the history of world musical art requires further scientific research. The issue of further research regarding performance on musical wind instruments in the Baroque era is of interest.
- ДокументЖАНРОВІ ОСОБЛИВОСТІ МУЗИЧНИХ ТВОРІВ ДЛЯ ТРУБИ (НА МАТЕРІАЛІ ТВОРЧОСТІ КИТАЙСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-07) Хань, ТаоСтаття присвячена дослідженню жанрових особливостей музичних творів для труби на матеріалі творчості китайських композиторів. У статті зазначається, що для творів китайських композиторів для труби характерен широкий діапазон жанрової тематики. Проаналізовано найбільш значимі твори китайських композиторів. The article is devoted to the study of genre features of musical works for trumpet on the material of Chinese composers. The article notes that the works of Chinese composers for the trumpet are characterized by a wide range of genre themes. The most significant works of Chinese composers are analyzed.
- ДокументЦИФРОВІ ЗАСОБИ ПОЛІХУДОЖНЬОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ОПАНУВАННЯ МУЗИЧНИМ ІНСТРУМЕНТОМ У ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Хань, ТаоУ статті розглянуто цифрові засоби поліхудожньої підготовки. Використання цифрових засобів поліхудожньої підготовки магістрів музичного мистецтва у процесі опанування музичним інструментом у педагогічних університетах КНР є ефективним способом підвищення якості підготовки фахівців з музичної освіти. Цифрові технології дозволяють зробити процес навчання більш динамічним, інтерактивним та ефективним, а також сприяють розвитку поліхудожньої компетентності студентів. The article discusses digital means of multi-art training. The use of digital means of polyartistic training of masters of musical art in the process of mastering a musical instrument in pedagogical universities of the People's Republic of China is an effective way to improve the quality of training of music education specialists. Digital technologies make the learning process more dynamic, interactive and effective, and also contribute to the development of multi-artistic competence of students.