Перегляд за Автор "Халіна, Т. І."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПРАКТИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ЛОГОПЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Халіна, Т. І.У статті розкрито зміст організації корекційної допомоги дітям дошкільного віку із затримкою мовленнєвого розвитку. За результатами аналізу науково-теоретичних джерел визначено поняття затримки мовленнєвого розвитку і сформульовані основні методичні засади надання корекційної допомоги саме цій категорії дітей дошкільного віку. Провідними методами визначені ігрові прийоми педагогічного впливу на стан мовленнєвого розвитку. The article discloses the content of the organization of correctional assistance to preschool children with delayed speech development. Based on the results of the analysis of scientific and theoretical sources, the concept of delay in speech development was determined and the main methodical principles of providing corrective assistance to this category of preschool children were formulated. Game methods of pedagogical influence on the state of speech development are defined as leading methods.
- ДокументІГРИ І ІГРОВІ ВПРАВИ, ЯК ПРОВІДНИЙ ЗАСІБ ЛОГОПЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ ІЗ ЗАТРИМКОЮ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Халіна, Т. І.У публікації розглянуто використання ігрових методів і прийомів організації логопедичної допомоги дітям раннього дошкільного віку із затримкою мовленнєвого розвитку. Зазначено перелік ігор, які необхідно використовувати в корекційно-розвивальному процесі з дітьми дошкільного віку, різноманітність ігор дозволяє успішно реалізувати всі завдання як загальноосвітнього, так і логопедичного процесів. The publication considers the use of game methods and techniques for organising speech therapy for early preschool children with speech development delays. The list of games that should be used in the correctional and developmental process with preschool children is given, the variety of games allows to successfully implement all the tasks of both general education and speech therapy processes.
- ДокументІгрові методи і прийоми в організації корекційної допомоги дітям дошкільного віку із затримкою мовленнєвого розвитку(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Халіна, Т. І.У випускній кваліфікаційній роботі розкрито зміст організації корекційної допомоги дітям дошкільного віку із затримкою мовленнєвого розвитку. За результатами аналізу науково-теоретичних джерел визначено поняття затримки мовленнєвого розвитку і сформульовані основні методичні засади надання корекційної допомоги саме цій категорії дітей дошкільного віку. Провідними методами визначені ігрові прийоми педагогічного впливу на стан мовленнєвого розвитку. The content of the organization of correctional assistance to preschool children with delayed speech development is disclosed in the final qualification work. Based on the results of the analysis of scientific and theoretical sources, the concept of delay in speech development was determined and the main methodical principles of providing corrective assistance to this category of preschool children were formulated. Game methods of pedagogical influence on the state of speech development are defined as leading methods.