Перегляд за Автор "Халіна, К."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВпровадження STEM-освіти у початкову школу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Халіна, К.У тезах розглянуто питання актуальності та перспективності впровадження STEM-освіти у початкову школу. Визначено, що STEM–освіта дозволяє організувати проєктну, навчально-дослідницьку діяльність в школі та у позаурочний час, показати учням, як науковий метод може бути застосований в реаліях повсякденного життя. The issues of relevance and perspective of introducing STEM education into primary school are discussed in theses. It was determined that STEM education allows to organize project-based, educational and research activities at school and in extracurricular time, to show students how the scientific method can be applied in the realities of everyday life.
- ДокументЕкологічне виховання молодших школярів як актуальна психолого-педагогічна проблема(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Халіна, К.У тезах розглянуто психолого-педагогічні основи формування екологічного виховання молодших школярів, а саме: комплекс психологічно-вікових особливостей молодших школярів, змістові основи, організаційні основи. Виділено інноваційні та традиційні форми екологічного виховання, які є запорукою ефективного формування екологічного мислення, екологічної етики та екологічної поведінки дитини. The theses consider the psychological and pedagogical foundations of the formation of ecological education of primary schoolchildren’s, namely: the complex of psychological and age characteristics of primary schoolchildren’s, content foundations, organizational foundations. Innovative and traditional forms of ecological education are highlighted, which are the key to the effective formation of ecological thinking, ecological ethics and ecological behavior of the child.