Перегляд за Автор "Халєд, К. В."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ З МАТЕМАТИКИ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ПОЛЬЩІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Халєд, К. В.; Жерновникова, О. А.Метою статті є визначення особливостей організації освітнього процесу з математики у закладах загальної середньої освіти Польщі. У процесі дослідження встановлено, організація освітнього процесу з математики в польських закладах освіти стала змінюватися з 1999 року в зв’язку з потенційним входженням Польщі в Європейський Союз. В роботі визначено, що особливістю організації освітнього процесу з математики в Польщі є орієнтування вчителя математики на формування в учнів не тільки математичних знань, умінь та навичок, але й загальноєвропейської ідентичності, набуття відповідних знань і залучення до цінностей європейської цивілізації. The purpose of the article is to determine the peculiarities of the organization of the educational process in mathematics in institutions of general secondary education in Poland. The study found that the organization of the mathematics education process in Polish educational institutions has changed since 1999 due to Poland’s potential entry into the European Union. It is determined that the peculiarity of organizing the educational process in mathematics in Poland is the orientation of the teacher of mathematics to the formation of students not only mathematical knowledge, skills but also pan-European identity, acquisition of relevant knowledge and attraction to the values of European civilization.