Перегляд за Автор "Федоренко, Є."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЕмоційний інтелект як психолого-педагогічна проблема(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Федоренко, Є.У публікації розглянуто емоційний інтелект. Емоційний інтелект за визначенням дослідників – це здатність розуміти ставлення особистості, репрезентовані в емоціях і керувати емоційною сферою на основі інтелектуального аналізу й синтезу; здатність ефективно контролювати емоції та використовувати їх для покращення мислення та ін. Наведено функції емоційного інтелекту. The publication deals with emotional intelligence. Emotional intelligence, as defined by researchers, is the ability to understand the attitude of the individual, represented in emotions and managing the emotional sphere on the basis of intellectual analysis and synthesis; the ability to effectively control emotions and use them to improve thinking, etc. The functions of emotional intelligence are given.
- ДокументПрограма розвитку емоційного інтелекту молодших школярів в освітньому процесі початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Федоренко, Є.У статті розглянуто програму розвитку емоційного інтелекту молодших школярів в освітньому процесі початкової школи. Основними компонентами емоційного інтелекту є здатність до розуміння емоцій і здатність до управління емоціями. Розвиток здатності до розуміння емоцій є першим кроком розвитку емоційного інтелекту. Визначено, що мета розробки програми полягала у впровадженні в освітній процес початкової школи інноваційних методів, форм та засобів розвитку емоційного інтелекту учнів початкових класів. The article deals with the program for the development of emotional intelligence of younger schoolchildren in the educational process of primary school. The main components of emotional intelligence are the ability to understand emotions and the ability to manage emotions. Developing the ability to understand emotions is the first step in developing emotional intelligence. It was determined that the purpose of developing the program was to introduce innovative methods, forms and means of developing the emotional intelligence of primary school students into the educational process of primary school.