Перегляд за Автор "У, Ді"
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВАРІАТИВНІСТЬ СТЕРЕОТИПІВ ПРО ВЧИТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У КИТАЙСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Ян, Ян; У, Ді; Васильєва, С.У дослідженні проаналізовано стереотипи про вчителів прийняті у суспільстві КНР. Метою дослідження стало визначення чинників які впливають на варіативність стереотипів у суспільстві про вчителя у КНР. Визначено власну позицію до розуміння терміну «стереотипи» - як загального уявлення або усталеного переконання, які формуються в суспільстві. Встановлено, що вплив стереотипів на педагогів та їхню професію може бути як позитивним, так і негативним. Визначено наступні особливості стереотипів: вчителі відзначені мудрістю; надмірна вимогливість; співпраця з батьками; педагогічна майстерність; високий соціальний статус. З’ясовано, що стереотипи мають варіативній характер і вони залежать від чинників: культурний контекст, соціальний клас, стать, вік. The study analyzes the stereotypes about teachers in Chinese society. The purpose of the study was to determine the factors that influence the variability of stereotypes about teachers in China. The author defines her own position on understanding the term "stereotypes" as a general idea or established belief that is formed in society. It is established that the impact of stereotypes on teachers and their profession can be both positive and negative. The following features of stereotypes are identified: teachers are marked by wisdom; excessive demands; cooperation with parents; pedagogical skills; high social status. It has been found that stereotypes are variable and depend on the following factors: cultural context, social class, gender, age.
- ДокументВИМОГИ ДО СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ В КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) У, Ді; Васильєва, С.; Агаркова, Н.У статті на основі аналізу теоретичного матеріалу визначено основні напрями, які характеризують сучасного вчителя в КНР. Установлено, що однією з вимог до сучасного вчителя в КНР є дотримання професійної етики, яка реалізується за десятьма напрямами. Based on the analysis of theoretical material, the article authors reveal the main directions that characterize the modern teacher in China. It has been found that one of the requirements for a modern teacher in China is compliance with professional ethics, which is implemented in ten areas.
- ДокументГЕНЕЗИС ІМІДЖУ ВЧИТЕЛЯ В КИТАЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) У, Ді; Васильєва, С. О.У публікації проаналізовано образ (імідж) китайського вчителя, який зазнав значних змін протягом історії. Від стародавніх часів, коли освіта була прерогативою еліти, до сучасності, коли освіта стала доступною для всіх, соціальні уявлення про китайських учителів кардинально змінилися. Якщо в стародавні часи вчителів вшанували за їхні знання та мудрість, а під час Культурної революції вони сприймалися як вороги держави, то сьогодні китайські педагоги розглядаються як ключові фігури, які відіграють вирішальну роль у формуванні майбутнього КНР. The publication analyses the image of the Chinese teacher, which has changed significantly over the which has undergone significant changes throughout history. throughout history. From ancient times, when education was the prerogative of the elite, to modern times, when education has become accessible to all, social perceptions of Chinese teachers have changed dramatically. While in ancient times teachers were honoured for their knowledge and wisdom and wisdom, and during the Cultural Revolution they were perceived as enemies of the state, today Chinese teachers are seen as key figures who play a crucial role in shaping the future of China.
- ДокументЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Васильєва, С. О.; У, Ді; Ян, Ян; Ферлій, В. К.У статті окреслено актуальну для сьогодення тему впровадження інноваційних технологій на уроках біології у загальноосвітніх навчальних закладах. З’ясовано вплив інноваційних технологій на ефективність і якість навчання в офлайн і дистанційному форматі. Наведено приклади інноваційних технологій, які можуть використовуватися на уроках біології. The article outlines the current topic of introducing innovative technologies in biology lessons in secondary schools. The influence of innovative technologies on the efficiency and quality of learning in offline and distance learning has been clarified. Examples of innovative technologies that can be used in biology lessons are given.
- ДокументРОЛЬ ІМІДЖУ ВИКЛАДАЧА У ЙОГО ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-08) У, ДіДана наукова стаття присвячена вивченню ролі іміджу викладача у його професійній діяльності. У статті аналізується поняття іміджу викладача, його складові елементи та вплив на студентів і навчальний процес. Досліджуються фактори, що формують імідж викладача, такі як академічні досягнення, педагогічні навички, комунікативні здібності, професійна етика тощо. Автор розглядає психологічні аспекти взаємодії викладача зі студентами, такі як сприйняття, авторитет, мотивація, які безпосередньо пов'язані з іміджем викладача. Дослідження базується на аналізі вітчизняної та зарубіжної наукової літератури, емпіричних даних та практичних прикладів. Висвітлюються підходи відомих науковців до ролі іміджу викладача в професійній діяльності. Дослідження має значення для розвитку системи підвищення кваліфікації викладачів та підтримки їх професійного росту. This research article is devoted to the study of the role of the teacher's image in his/her professional activity. The article analyzes the concept of teacher's image, its constituent elements and influence on students and the educational process. The factors that form the image of a teacher, such as academic achievements, pedagogical skills, communication skills, professional ethics, etc. are studied. The authors examine the psychological aspects of teacher-student interaction, such as perception, authority, and motivation, which are directly related to the teacher's image. The study is based on the analysis of domestic and foreign scientific literature, empirical data and practical examples. The approaches of well-known scholars to the role of teacher image in professional activity are highlighted. The study is important for the development of the system of teacher training and support for their professional growth.
- ДокументСКЛАДОВІ ІМІДЖУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ КНР(Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна Національної академії педагогічних наук України, 2024) Васильєва, С. О.; У, ДіВ оглядовій статті на основі аналізу наукових досліджень охарактеризовано складові особистісного іміджу педагогічних працівників у закладах вищої освіти Китайської Народної Республіки. Авторами прийнято позицію, що створення позитивного професійного іміджу допомагає педагогічним працівникам забезпечити успішну кар'єру, підвищити авторитет університету та впливати на його освітнє середовище. Зазначено, що імідж китайські вчені тлумачать як комплексне уявлення про зовнішній вигляд, поведінку й характер педагогічного працівника, що складається у свідомості здобувачів, батьків, колег і суспільстві в цілому. У результаті здійсненого дослідження встановлено, що науковці КНР виокремлюють різні види іміджу: зовнішній імідж, мовний імідж, імідж поведінки, імідж викладання; толерантність, активне слухання, комунікативні вміння, знання тощо. На основі узагальнення складових іміджу було виокремлено такі: педагогічна етика (дотримання законодавства, відповідальне ставлення до праці, внутрішній світ особистості, самооцінка, самоконтроль, співпраця з колегами, емпатія, терпіння, активне слухання), знання (знання з предмету, методики викладання, практичний досвід застосування знань, знання зі створення позитивної атмосфери, знання з активізації пізнавальної діяльності, знання з основ науково-дослідної діяльності (знання наукової грамотності, науково-технічні знання), освітня мудрість, знання з інноваційної діяльності, систематичні знання (педагогічні, психологічні, фізіологічні знання про розвиток особистості), педагогічний імідж (зовнішній вигляд, комунікативні компетентності, поведінковий імідж, імідж викладання), професійні здібності (навички: інтерпретації, реконструкції, комунікації, мови тіла, діагностики, наукової грамотності). Порівняльний аналіз досвіду формування іміджу викладачів закладів вищої освіти в Україні та Китаї виокремлено як перспективний напрям подальших наукових досліджень. The review article, based on the analysis of scientific research, characterizes the components of the personal image of teaching staff in higher education institutions of the People's Republic of China. The authors take the position that the creation of a positive professional image helps teachers to ensure a successful career, increase the authority of the university and influence its educational environment. It is noted that Chinese scholars interpret the image as a comprehensive view of the appearance, behavior and character of a teacher, which is formed in the minds of students, parents, colleagues and society as a whole. The study found that Chinese scholars distinguish different types of image: external image, language image, behavioral image, teaching image; tolerance, active listening, communication skills, knowledge, etc. Based on the generalization of the image components, the following components were identified: pedagogical ethics (compliance with the law, responsible attitude to work, inner peace of the individual, self-esteem, self-control, cooperation with colleagues, empathy, patience, active listening), knowledge (knowledge of the subject, teaching methods, practical experience in applying knowledge, knowledge of creating a positive atmosphere, knowledge of activating cognitive activity, knowledge of research activities basics (knowledge of scientific literacy, scientific and technical knowledge), educational wisdom, knowledge of innovative activities, systematic knowledge (pedagogical, psychological, physiological knowledge of personality development), pedagogical image (appearance, communication competencies, behavioral image, teaching image), professional abilities (skills: interpretation, reconstruction, communication, body language, board design, diagnosis, scientific literacy). A comparative analysis of the experience of forming the image of teachers of higher education institutions in Ukraine and China is highlighted as a promising area for the further researches.