Перегляд за Автор "Ушакова, В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМовленнєві ігри як засіб розвитку навички говоріння в учнів початкових класів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Ушакова, В.У статті розглянуто мовленнєві ігри як засіб розвитку навички говоріння в учнів початкових класів. Інформаційні мовленнєві ігрові вправи забезпечують осмислення та засвоєння мовного матеріалу; операційні розвивають автоматизм, перетворюючи їх у навички; мотиваційні виробляють мовленнєві вміння та вдосконалюють їх у комунікації. Зазначено, що мовленнєві ігри є результативними засобами розвитку навички говоріння в учнів початкових класів. Знання та особистісні якості, набуті учнями в початковій школі, що стосуються формування комунікативно-мовленнєвих умінь, становлять основу для їхнього подальшого розвитку. The article discusses speech games as a means of developing speaking skills in primary school students. Informative speech game exercises provide comprehension and assimilation of language material; operating rooms develop automatism, turning them into skills; motivational ones develop speaking skills and improve them in communication. It is noted that speech games are effective means of developing speaking skills in primary school students. Knowledge and personal qualities acquired by students in primary school, related to the formation of communication and speech skills, form the basis for their further development.
- ДокументФРАЗЕОЛОГІЗМИ ТА ФРАЗЕОЛОГІЧНІ ВИРАЗИ ЯК СПОСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ МОВЛЕННЯ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Вороницька, В.; Стаханова, Є.; Ушакова, В.У публікації розглянуто фразеологізми та фразеологічні вирази як спосіб удосконалення мовлення учителя початкових класів. Використовуючи фразеологічні одиниці можна передати різні емоції, пояснити та конкретизувати чималу кількість багатогранних процесів, що відбуваються в житті. Зазначено, що мовлення вчителів початкових класів є показником їхніх професійних якостей, фактором, що впливає на їхнє визнання в освітньому просторі й суспільстві. Насичення мовлення фразеологізмами та фразеологічними виразами дозволить покращити професійну компетентність учителів початкових класів. The publication examines phraseology and phraseological expressions as a way of improving the speech of a primary school teacher. Using phraseological units, it is possible to convey various emotions, explain and specify a considerable number of multifaceted processes occurring in life. It is noted that the speech of primary school teachers is an indicator of their professional qualities, a factor affecting their recognition in the educational space and society. Enriching speech with idioms and phraseological expressions will improve the professional competence of primary school teachers.