Перегляд за Автор "Українцева, Я. О."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАРТ-ТЕРАПІЯ ЯК ІННОВАЦІЙНА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА ТЕХНОЛОГІЯ В ОСВІТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-11-07) Українцева, Я. О.У статті розглянуто основні аспекти використання арт-терапії як інноваційної здоров'язберігаючої технології в освіті. Автор підкреслює її ефективність у покращенні психоемоційного стану дітей, сприянні їх фізичному та когнітивному розвитку, а також формуванні соціальних навичок. Арт-терапія показана як універсальний метод для гармонійного розвитку особистості, зокрема в умовах інклюзивної освіти. The article considers the main aspects of the use of art therapy as an innovative health-saving technology in education. The author emphasizes its effectiveness in improving the psycho-emotional state of children, promoting their physical and cognitive development, as well as the formation of social skills. Art therapy is shown as a universal method for the harmonious development of personality, in particular in conditions of inclusive education.
- ДокументЗдоров’язбережувальні технології та шляхи їх застосування в освіті дітей дошкільного віку(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Мудревська, О. А.; Українцева, Я. О.; Григоренко, В. Л.Стаття присвяченна проблемі застосування здоров’язбережувальних технологій у роботі закладів дошкільної освіти. The article is devoted to the problem of using health-saving technologies in the work of preschool education institutions.
- ДокументФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛЕЙ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Українцева, Я. О.; Мудревська, О. А.У тезах проаналізовано впровадження здоров’язбережувальних технологій в закладах дошкільної освіти. Збереження здоров’я дітей дошкільного віку – це не лише запорука їхнього щасливого дитинства, але й основа для повноцінного розвитку особистості в майбутньому. Важливу роль у цьому процесі відіграють вихователі, тому формування їхньої готовності до впровадження здоров’язбережувальних технологій є ключовим завданням підготовки педагогічних кадрів. Зазначено, що формування готовності майбутніх вихователів до впровадження здоров’язбережувальних технологій – це комплексне завдання, яке потребує системного підходу. Підготовка майбутніх вихователів до застосування цих технологій є важким і достатньо тривалим процесом, який повинен тривати напротязі всього навчання у закладі вищої освіти. The theses analyze the implementation of health-saving technologies in preschool education institutions. Preserving the health of preschool children is not only a guarantee of their happy childhood, but also the basis for full-fledged personality development in the future. Educators play an important role in this process, therefore the formation of their readiness to implement health-saving technologies is a key task of training pedagogical personnel. It is noted that forming the readiness of future educators to implement health-saving technologies is a complex task that requires a systematic approach. The preparation of future teachers for the use of these technologies is a difficult and rather long process, which should continue throughout their studies at a higher education institution.