Перегляд за Автор "Тільна, К."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФормування у молодших школярів позитивного ставлення до навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Тільна, К.У публікації досліджено формування у молодших школярів позитивного ставлення до навчання. Позитивне ставлення дітей до навчання відіграє велику роль у їхньому житті і, в першу чергу, залежить від батьків. Велика кількість учнів в Україні через російську агресію змушені були змінити місце свого проживання або перейти до іншої школи через те, що їх навчальний заклад або будинок, де вони мешкали, був зруйнований під час обстрілів. Попри часті повітряні тривоги потрібно й надалі дотримуватись розпорядку дня, важливо планувати не лише навчальний процес, а й відпочинок, прогулянки та ігри. Міністерство освіти і науки впровадило онлайн уроки, які призначені для широкої аудиторії школярів. Під час війни це максимально зручний метод проведення уроків, і завданням учителя є зробити навчання більш цікавим та наповнити його практичним змістом, що сприятиме позитивному ставленню до навчання. The publication examines the formation of a positive attitude to learning in younger schoolchildren. Children's positive attitude to learning plays a big role in their lives and, first of all, depends on their parents. A large number of students in Ukraine due to Russian aggression were forced to change their place of residence or transfer to another school due to the fact that their the educational institution or the house where they lived was destroyed during shelling. Despite frequent air alarms, it is necessary to continue to follow the daily routine, it is important to plan not only the educational process, but also rest, walks and games. The Ministry of Education and Science implemented online lessons that are intended for a wide audience of schoolchildren. During the war, this is the most convenient method of conducting lessons, and the teacher's task is to make learning more interesting and fill it with practical content, which will promote a positive attitude to learning.
- ДокументФормування у молодших школярів позитивного ставлення до навчання в дистанційному форматі в умовах війни(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Тільна, К.У роботі досліджено формування у молодших школярів позитивного ставлення до навчання в дистанційному форматі в умовах війни. Під час війни в учнів виникає страх, паніка, тривога, стрес тощо, вчителі повинні допомогти учням пережити їхні емоції. Батьки також відіграють важливу роль, коли знаходяться поруч зі своїми дітьми. До ефективних засобів формування позитивного ставлення до онлайн навчання відносять мультимедійні засоби такі як відео, зображення, аудіо, також електронні підручники та онлайн ресурси. Мультимедійні засоби проявляють зацікавленість дітей до уроку, допомагають краще зрозуміти матеріал. Під час уроку педагог включає презентації, що є зручним способом проведення уроку, аудіо записи, що допомагають дітям швидше запам’ятати необхідну інформацію. The paper examines the formation of a positive attitude to learning in a distance format in the conditions of war among younger schoolchildren. During the war, students experience fear, panic, anxiety, stress, etc., and teachers must help students overcome their emotions. Parents also play an important role when they are close to their children. Multimedia tools such as video, images, audio, as well as electronic textbooks and online resources are effective means of forming a positive attitude towards online learning. Multimedia tools show children's interest in the lesson, help to better understand the material. During the lesson, the teacher includes presentations, which are a convenient way of conducting the lesson, audio recordings that help children remember the necessary information faster.