Перегляд за Автор "Тянь, Фейфань"
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЕСТЕТИЧНА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ХОРЕОГРАФІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Тянь, ФейфаньУ статті акцентовано на важливій естетичній складовій хореографічної діяльності як поєднання таланту виконавця танцю з художнім оформленням його виступів. Виховна роль танцю полягає в тому, що під його впливом формується естетичний смак людини, естетичні судження й оцінювання танцювального мистецтва. The article focuses on the important aesthetic component of choreographic activity as a combination of the talent of the dance performer with the artistic design of his performances. The educational role of dance lies in the fact that, under its influence, a person's aesthetic taste, aesthetic judgments and evaluation of dance art are formed.
- ДокументЕстетичний смак як складова творчого самовираження майбутніх фахівців мистецької галузі в закладах вищої освіти КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Фомін, В. В.; Ло, Юаньвень; Тянь, ФейфаньУ статті розкрито феномен творчого самовираження майбутніх фахівців у професійній підготовці в закладах вищої освіти. Заначено, що це мета і процес виявлення професійних здатностей особистості на творчому рівні. Творче самовираження майбутніх фахівців мистецької галузі є провідним у становленні їхнього професіоналізму, набутті популярності й визнання серед прихильників, організації власного кар’єрного зростання. Від сформованого естетичного смаку залежить індивідуальний стиль працівника мистецької сфери, його імідж й неповторне самовираження. На естетичний смак і творче самовираження впливає китайська музика, завдяки якій розкриваються творчі таланти майбутніх відомих співаків, музикантів, танцюристів. У китайській музичній культурі пов’язані спів, танцювальні рухи і музичний супровід. Зазначено, що твори з багатьма елементами китайської та західної музики досягли великого комерційного успіху в Китаї, відкрили особливості китайського звучання популярної музики, її мелодійність і красу. Мета – розкрити естетичний смак як одну з провідних компонент творчого самовираження майбутніх фахівців мистецької галузі в професійній підготовці, виявити роль інформаційно-комунікаційних технологій для підвищення рівня творчого самовираження особистості в обраному виді мистецтва. Методи дослідження – аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, систематизація інформації з китайського досвіду організації творчого самовираження майбутніх працівників мистецької галузі в закладах вищої освіти. У результаті доведено, що естетичний смак є невід’ємною складовою творчого самовираження майбутніх фахівців мистецької сфери в закладах вищої освіти. Під впливом кращих творів китайської музики формується естетичний смак працівників мистецької сфери. Інформаційно-комунікаційні технології розширюють межі творчого самовираження майбутніх фахівців мистецької галузі в професійній підготовці. The article reveals the phenomenon of creative selfexpression of future specialists in professional training in institutions of higher education. It is assumed that this is the goal and process of identifying the professional abilities of an individual at the creative level. Creative self-expression of future specialists in the art industry is the leading factor in the formation of their professionalism, gaining popularity and recognition among supporters, organizing their own career growth. The individual style of an artist, his image and unique self-expression depends on the formed aesthetic taste. Aesthetic taste and creative self-expression are influenced by Chinese music, thanks to which the creative talents of future famous singers, musicians, and dancers are revealed. In Chinese musical culture, singing, dance movements and musical accompaniment are connected. It is noted that compositions with many elements of Chinese and Western music achieved great commercial success in China, revealed the peculiarities of the Chinese sound of popular music, its melodiousness and beauty. The goal is to reveal aesthetic taste as one of the leading components of creative self-expression of future art specialists in professional training, to reveal the role of information and communication technologies for increasing the level of creative self-expression of the individual in the chosen art form. Research methods – analysis, synthesis, generalization, comparison, systematization of information from the Chinese experience of organizing creative self-expression of future workers in the art industry in institutions of higher education. As a result, it has been proven that aesthetic taste is an integral component of creative self-expression of future specialists in the art industry in institutions of higher education. Under the influence of the best works of Chinese music, the aesthetic taste of workers in the artistic field is formed. Information and communication technologies expand the limits of creative self-expression of future art specialists in professional training.
- ДокументПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЗАСОБІВ СУЧАСНОГО ТАНЦЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Тянь, ФейфаньУ публікації досліджено педагогічний потенціал засобів сучасного танцю. Сучасний танець є особливим видом мистецтва, має відмінні характеристики – прагнення до свободи та автентичності, котрі сприймаються глядачами. Викладачі, які прищеплюють майбутнім хореографам виховну місію, черпають природнє натхнення й духовні настанови в традиційній китайській культурі. Зазначено, що поєднання фахового і педагогічного змістового наповнення збагачують сучасний танець красою, неперевершеністю, незабутністю. The publication explores the pedagogical potential of contemporary dance. Contemporary dance is a special kind of art, it has distinctive characteristics - the desire for freedom and authenticity, which are perceived by the audience. Teachers who instil an educational mission in future choreographers draw natural inspiration and spiritual guidance from traditional Chinese culture. It is noted that the combination of professional and pedagogical content enriches modern dance with beauty, uniqueness, and unforgettability.
- ДокументТВОРЧЕ САМОВИРАЖЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ХОРЕОГРАФА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-14) Тянь, ФейфаньУ публікації розкрито чинники творчого самовираження майбутніх хореографів в освітньому процесі закладів вищої освіти КНР. Викладання хореографії – це комплексна навчальна дисципліна, засвоєння матеріалу якої вимагає не лише оволодіння майбутніми хореографами професійними навичками, а й знаннями з естетики, історії, культури та мистецтва. Зміст такої дисципліни має бути емоційно насиченим, оскільки емоційне усвідомлення може трансформується в твори мистецтва через творчість. Зазначено, що у викладачам необхідно підвищувати свій рейтинг, творчу активність та ініціативність, поєднувати викладацьку і дослідницьку види діяльності. Вони мають розробити власну концепцію навчання впродовж життя, постійно зміцнювати побудову теоретичних знань і культивувати практичні навички, удосконалювати навички навчання співу та репертуару танцю, заохочувати здобувачів вищої освіти до вільного й відкритого спілкування з ними. Надихаючи майбутніх фахівців на танцювальну творчість, вони можуть ще більше вдосконалювати свої професійні якості. The publication reveals the factors of creative self-expression of future choreographers in the educational process of higher education institutions of the People's Republic of China. Teaching choreography is a complex educational discipline, mastering the material of which requires not only mastering professional skills by future choreographers, but also knowledge of aesthetics, history, culture and art The content of such a discipline should be emotionally rich, since emotional awareness can be transformed into works of art through creativity. It is noted that teachers need to increase their rating, creative activity and initiative, combine teaching and research activities. They have to develop their own the concept of lifelong learning, constantly strengthen the construction of theoretical knowledge and cultivate practical skills, improve the skills of teaching singing and dance repertoire, encourage students of higher education to freely and openly communicate with them. By inspiring future specialists in dance creativity, they can further improve their professional qualities.