Перегляд за Автор "Тюріна, В. О."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПЕДАГОГІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ ОВС УКРАЇНИ ДО РОБОТИ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ УМОВАХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх справ, 2015) Білоус, Т. Л.; Клімова, С. М.; Лазаренко, О. О.; Лукаш, С. С.; Трубавіна, І. М.; Тюріна, В. О.У монографії розкриваються поняття екстремальних умов роботи працівника ОВС України, уточнено їх класифікацію, уперше узагальнено і розкрито механізм їх дії та наслідки їх впливу на особистість та якість роботи працівника ОВС, показано актуальність змін в підготовці майбутніх міліціонерів до роботи в таких умовах в період трансформації українського суспільства. Авторами розкрито правовий статус працівника ОВС України в екстремальних умовах. Виявлено недостатній стан розробленості проблеми в науково-педагогічних дослідженнях, зокрема в аспекті формування професійної готовності майбутніх працівників ОВС до роботи в таких умовах. Відзначено роль особистісного фактору поруч з професійною компетентністю міліціонера в протидії впливу екстремальним умовам роботи. Проаналізовано вітчизняний і закордонний досвід з проблеми підготовки поліцейських до роботи в екстремальних умовах. Визначено корисні ідеї для запозичення і розвитку в українській системі підготовки працівників ОВС, зокрема, в аспекті забезпечення професійної надійності, професіоналізації викладання навчальних дисциплін, формування критичного і нестандартного мислення тощо. Все склало основу обґрунтованих авторами педагогічних і соціально-педагогічних умов формування професійної готовності майбутніх працівників ОВС України до роботи в екстремальних умовах. Окреме місце посідають розробки авторів щодо підготовки до роботи окремих підрозділів міліції в екстремальних умовах. The term of extreme work conditions of people who work at internal affairs is defined in the monograph. Its classification is classified. The mechanism of its action and its impact upon the person as well as upon the quality of work of law enforcement officers is generalized and discovered under the conditions of the urgency of changes in the training of future police officers to work in such conditions during the transformation of Ukrainian society. The authors solved the legal status of law enforcement officers in the extreme conditions. Lack of attention to this problem in scientific and pedagogical researches is elicited, especially in terms of forming professional readiness of law enforcement officers to the work in such conditions. The role of the personal factor next to the professional competence of policemen’s reaction to the impact of extreme conditions is mentioned. The national and international experience concerning the problem of training policemen to the work under the extreme conditions is analyzed. The useful ideas for borrowing and development in Ukrainian system of training police officers, particularly in terms of ensuring professional reliability, professionalization of teaching, formation of critical and innovative thinking, etc. All above mentioned was the reasonable basis for studying educational and social-pedagogical conditions of formation the professional readiness of future law enforcement officers of Ukraine to the work in extreme conditions. A special place is occupied by the authors’ scientific research results for the work of particular subdivisions to the work under the extreme conditions.
- ДокументСоціальна і корекційна робота з особами, які вчинили насильство в сім’ї(Міжнародний жіночий правозахисний центр «Ла Страда - Україна», 2013) Бандурка, О. М.; Бандурка, І. О.; Брижик, В. О.; Бондаровська, В. М.; Бугаєць, Т. І.; Гуцан, Т. Г.; Головкін, Б. М.; Гудов, С. І.; Деримедвідь, Л. В.; Заварова, Н. В.; Завгородній, О. О.; Зівзах, М. В.; Євсюкова, М. В.; Калашник, Н. С.; Климова, С. М.; Ковальчук, Л. Г.; Красій, В. С.; Куриленко, О. Я.; Лазаренко, О. О.; Левченко, К. Б.; Омельянчик, С. В.; Пляка, Л. В.; Скоморовський, І. М.; Соляр, В. В.; Трубавіна, І. М.; Тюріна, В. О.; Удалова, О. А.; Федькович, Г. В.; Черепаха, К. В.; Чумало, М. С.; Швед, О. В.Навчально-методичний посібник присвячено питанням соціальної та корекційної роботи з особами, які вчинили насильство в сім’ї, організації та здіснення такої роботи. Подано загальну соціально-кримінологічну характеристику насильства в сім’ї; викладено теоретичні питання соціальної та психологічної роботи; представлено корекційні програми з особами, які вчинили насильство в сім’ї, та методики їх реалізації ; наведено приклади закордонного досвіду проведення корекційної роботи з особам, які вчинили насильство в сім’ї. Призначений для підвищення кваліфікації соціальних працівників, соціальних педагогів, психологів, працівників кримінальної міліції у справах дітей, дільничних інспекторів міліції, представників громадських організацій, а також для педагогічних працівників, студентів вищих навчальних закладів відповідних профілів. Учебно-методическое пособие посвящено вопросам социальной и коррекционной работы с лицами, совершившими насилие в семье, организации и осуществлению такой работы. Представлена общая социально-криминологическая характеристика насилия в семье; изложены теоретические вопросы социальной и психологической работы; представлены коррекционные программы с лицами, совершившими насилие в семье, и методики их реализации; приведены примеры зарубежного опыта проведения коррекционной работы с лицами, совершившими насилие в семье. Предназначен для повышения квалификации социальных работников, социальных педагогов, психологов, работников криминальной милиции по делам детей, участковых инспекторов милиции, представителей общественных организаций, а также для педагогов, студентов высших учебных заведений соответствующих профилей. The educational-methodical manual is devoted to issues of social and correctional work with persons who have committed domestic violence, the organization and implementation of such work. A general socio-criminological characteristic of domestic violence is presented; outlines the theoretical issues of social and psychological work; presented correctional programs with perpetrators of domestic violence, and methods of their implementation; examples of foreign experience in carrying out remedial work with perpetrators of domestic violence are given. Designed to improve the skills of social workers, social teachers, psychologists, criminal police officers for children, local police inspectors, representatives of public organizations, as well as for teachers, students of higher educational institutions of relevant profiles.
- ДокументСоціальна і корекційна робота з особами, які вчинили насильство в сім’ї(Міжнародний жіночий правозахисний центр «Ла Страда - Україна», 2013) Бандурка, О. М.; Бандурка, І. О.; Брижик, В. О.; Бондаровська, В. М.; Бугаєць, Т. І.; Гуцан, Т. Г.; Головкін, Б. М.; Гудов, С. І.; Деримедвідь, Л. В.; Заварова, Н. В.; Завгородній, О. О.; Зівзах, М. В.; Євсюкова, М. В.; Калашник, Н. С.; Климова, С. М.; Ковальчук, Л. Г.; Красій, В. С.; Куриленко, О. Я.; Лазаренко, О. О.; Левченко, К. Б.; Омельянчик, С. В.; Пляка, Л. В.; Скоморовський, І. М.; Соляр, В. В.; Трубавіна, І. М.; Тюріна, В. О.; Удалова, О. А.; Федькович, Г. В.; Черепаха, К. В.; Чумало, М. С.; Швед, О. В.Навчально-методичний посібник присвячено питанням соціальної та корекційної роботи з особами, які вчинили насильство в сім’ї, організації та здіснення такої роботи. Подано загальну соціально-кримінологічну характеристику насильства в сім’ї; викладено теоретичні питання соціальної та психологічної роботи; представлено корекційні програми з особами, які вчинили насильство в сім’ї, та методики їх реалізації ; наведено приклади закордонного досвіду проведення корекційної роботи з особам, які вчинили насильство в сім’ї. Призначений для підвищення кваліфікації соціальних працівників, соціальних педагогів, психологів, працівників кримінальної міліції у справах дітей, дільничних інспекторів міліції, представників громадських організацій, а також для педагогічних працівників, студентів вищих навчальних закладів відповідних профілів. Учебно-методическое пособие посвящено вопросам социальной и коррекционной работы с лицами, совершившими насилие в семье, организации и осуществлению такой работы. Представлена общая социально-криминологическая характеристика насилия в семье; изложены теоретические вопросы социальной и психологической работы; представлены коррекционные программы с лицами, совершившими насилие в семье, и методики их реализации; приведены примеры зарубежного опыта проведения коррекционной работы с лицами, совершившими насилие в семье. Предназначен для повышения квалификации социальных работников, социальных педагогов, психологов, работников криминальной милиции по делам детей, участковых инспекторов милиции, представителей общественных организаций, а также для педагогов, студентов высших учебных заведений соответствующих профилей. The educational-methodical manual is devoted to issues of social and correctional work with persons who have committed domestic violence, the organization and implementation of such work. A general socio-criminological characteristic of domestic violence is presented; outlines the theoretical issues of social and psychological work; presented correctional programs with perpetrators of domestic violence, and methods of their implementation; examples of foreign experience in carrying out remedial work with perpetrators of domestic violence are given. Designed to improve the skills of social workers, social teachers, psychologists, criminal police officers for children, local police inspectors, representatives of public organizations, as well as for teachers, students of higher educational institutions of relevant profiles.