Перегляд за Автор "Тюпова, В. І."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРОЛЬ СІМ'Ї У СТАНОВЛЕННІ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Тюпова, В. І.У публікації досліджено роль сім'ї у становленні особистості дитини з інтелектуальними порушеннями. У вихованні дитини з інтелектуальними порушеннями слід наголошувати на важливості дій щодо формування автономної поведінки дитини. Роботу з підтримки розвитку автономної поведінки слід починати якомога раніше і розглядати як невід'ємну мету всієї виховної, освітньої та терапевтичної діяльності. Зазначено, що важливим чинником розвитку дитини з інтелектуальними порушеннями є духовна близькість з сім’єю. Родина формує в дитині такі цінності, як доброта, щирість, любов, співчуття, людяність, чемність, взаємодопомога та добропорядність. The publication examines the role of the family in the formation of the personality of a child with intellectual disabilities. In raising a child with intellectual disorders should emphasize the importance of actions regarding the formation of the child's autonomous behavior. Work on supporting the development of autonomous behavior should be started as early as possible and considered as an integral goal of all educational, educational and therapeutic activities. It is noted that an important factor in the development of a child with intellectual disabilities is spiritual closeness with the family. The family forms such values in the child as kindness, sincerity, love, compassion, humanity, politeness, mutual assistance and decency.
- ДокументФОРМУВАННЯ НАВИЧОК СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОРІЄНТУВАННЯ У ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ВИКОРИСТАНЯМ НАОЧНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-09) Тюпова, В. І.У публікації досліджено визначення умов, за яких ігрова активність може використовуватися як ефективний засіб навчання на уроках соціально-побутової адаптації у спеціальних школах. Гра, у всіх своїх проявах та формах, є потужним інструментом для формування навичок соціально-побутового орієнтування. Вона відкриває перед дітьми з інтелектуальними порушеннями цілий світ можливостей, навчивши їх цілому спектру важливих умінь та навичок. Застосування ігрових методик сприяє розвитку пізнавального інтересу до навчального матеріалу, формуванню соціально значущих знань, умінь та навичок у дітей з розумовою відсталістю, а також успішної інтеграції випускників спеціальної школи до соціального середовища. The publication examines the definition of the conditions under which game activity can be used as an effective means of learning in the lessons of social and everyday adaptation in special schools. The game, in all its manifestations and forms, is a powerful tool for the formation of social and everyday orientation skills. It opens up a whole world of possibilities for children with intellectual disabilities, teaching them a whole spectrum of important abilities and skills. The use of game methods contributes to the development of cognitive interest in educational material, the formation of socially significant knowledge, abilities and skills in children with mental retardation, as well as the successful integration of special school graduates into the social environment.