Перегляд за Автор "Турчина-Приходько, С. М."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗМІСТ КОРЕКЦІЙНОЇ-РОЗВИВАЛЬНОЇ РОБОТИ З ПОДОЛАННЯ НЕДОЛІКІВ ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНОЇ БУДОВИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Турчина-Приходько, С. М.У публікації розглянуто корекційно-розвивальну роботу з подолання недоліків лексико-граматичної будови мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. Ця робота повинна проводитись з урахуванням типу провідної діяльності дитини, її вікових та індивідуальних особливостей у повній взаємодії педагогів та батьків дитини, бути системною та регулярною. Формування лексико-граматичного ладу мовлення дитини відбувається під час індивідуальних та групових занять у ігровій формі та з використанням ігрових вправ. The publication deals with correctional and developmental work on overcoming deficiencies in the lexical and grammatical structure of speech in senior preschool children with general underdevelopment of speech. This work should be carried out taking into account the type of leading activity of the child, his/her age and individual peculiarities in the full interaction of teachers and parents of the child, be systematic and regular. The formation of the child's lexical and grammatical system of speech takes place during individual and group lessons in a playful way and with the use of game exercises.
- ДокументОрганізація корекційної роботи з подолання недоліків лексико-граматичної будови мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Турчина-Приходько, С. М.У випускній кваліфікаційній роботі проведено аналіз сучасних методів і прийомів корекційно-розвиткової роботи з подолання недоліків лексико-граматичної будови мовлення старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня, наслідком якого є створення експериментальної програми формування лексико-граматичної будови мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня. In the final qualification work, an analysis of modern methods and techniques of corrective and developmental work to overcome the shortcomings of the lexical-grammatical structure of speech of older preschoolers with a general underdevelopment of speech of the III level was carried out, the result of which is the creation of an experimental program for the formation of the lexical-grammatical structure of speech in older preschoolers with a general underdevelopment of level III speech.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ КОРЕКЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ ПОДОЛАННЯ НЕДОЛІКІВ ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНОЇ БУДОВИ МОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗНМ ІІІ РІВНЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Турчина-Приходько, С. М.У статті проведено аналіз сучасних методів і прийомів корекційно-розвиткової роботи з подолання недоліків лексико-граматичної будови мовлення старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня, наслідком якого є створення експериментальної програми формування лексико-граматичної будови мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня. The article analyzes modern methods and techniques of corrective and developmental work to overcome the shortcomings of the lexical-grammatical structure of speech of older preschoolers with general speech underdevelopment of the III level, the result of which is the creation of an experimental program for the formation of the lexical-grammatical structure of speech in older preschoolers with general underdevelopment of speech III level.