Перегляд за Автор "Троян, В. Д."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВимірювання рівня професійної готовності фахівців соціальної галузі до профорієнтаційної роботи в умовах розвивального центру(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-22) Троян, В. Д.У статті репрезентовані результати практичної реалізації професійної підготовки фахівців соціальної галузі до профорієнтаційної роботи в умовах розвивального центру. Визначені рівні, критерії та показники готовності майбутніх фахівців соціальної галузі до профорієнтаційної роботи в умовах розвивального центру та діагностичний інструментарій для їх вимірювання. В статье представлены результаты практической реализации профессиональной подготовки специалистов социальной сферы к профориентационной работе в условиях развивающего центра. Определены уровни, критерии и показатели готовности будущих специалистов социальной отрасли к профориентационной работе в условиях развивающего центра и диагностический инструментарий для их измерения. The results are presented in the title about practical implementation of professional training of social specialists for career guidance in conditions of developing center. The levels, criteria and indicators of the readiness of future specialists in the social sphere for career guidance in a developing center and diagnostic tools for measuring them are determined. The results are presented in the title about practical implementation of professional training of social specialists for career guidance in conditions of developing center. The levels, criteria and indicators of the readiness of future specialists in the social sphere for career guidance in a developing center and diagnostic tools for measuring them are determined.
- ДокументОсобливості соціалізації студентської молоді в умовах пандемії коронавірусу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Троян, В. Д.Робота присвячена особливості соціалізації студентської молоді в умовах пандемії коронавірусу. У сучасному суспільстві традиційний механізм соціалізації не є домінуючим: процес засвоєння молодими людьми цінностей, норм, еталонів поведінки сім’ї, близького соціального оточення видозмінюється. Здійснена спроба визначити особливості соціалізації студентської молоді в Україні в період пандемії Covid-19 та шляхи подолання посткарантинних наслідків. У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження соціалізації молоді в умовах пандемії коронавірусу; розглянута трансформація соціалізаційної норми в період пандемії коронавірусу. Практична цінність полягає у можливості подолати окреслені складності вторинної соціалізації у ВНЗ під час пандемії коронавірусу соціологами, соціальними педагогами, організаторами виховної роботи.The work is devoted to the peculiarities of socialization of student youth in the context of the coronavirus pandemic. In modern society, the traditional mechanism of socialization is not dominant: the process of assimilation by young people of values, norms, standards of family behavior, close social environment is changing. An attempt is made to determine the features of the socialization of student youth in Ukraine during the Covid-19 pandemic and ways to overcome the post-quarantine consequences. The paper considers the theoretical aspects of the study of youth socialization in the context of the coronavirus pandemic; the transformation of the socialization norm during the coronavirus pandemic is considered. The practical value lies in the ability to overcome the outlined difficulties of secondary socialization in universities during the coronavirus pandemic by sociologists, social educators, organizers of educational work.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ЗА УМОВ КРИЗОВИХ СИТУАЦІЙ (НА ПРИКЛАДІ ПАНДЕМІЇ КОРОНАВІРУСУ)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-01-31) Троян, В. Д.У статті розглянуто соціалізацію студентської молоді в умовах епідемії коронавірусу, що змушує змінювати соціокультурні вісі (описаних нідерландським соціальним психологом Гертом Хофстеде) – стає актуальною вісь «запобігання невизначеності», здібність молодого покоління до нестандартних, неструктурованих ситуацій, відмінних від звичайних. The article examines the socialization of student youth in the conditions of the coronavirus epidemic, which forces to change the sociocultural axes (described by the Dutch social psychologist Gert Hofstede) - the axis of "uncertainty avoidance", the ability of the young generation to non-standard, unstructured situations, different from the usual ones, becomes relevant.