Перегляд за Автор "Троцко, А. В."
Зараз показано 1 - 8 з 8
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМета, завдання та функції театральної педагогіки як науки(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-03-31) Кузнецова, О. Ю.; Троцко, А. В.; Штефан, Л. А.Стаття присвячена актуальній проблемі визначення мети, завдань та функцій театральної педагогіки як галузі наукового знання на сучасному етапі розвитку українського суспільства. З’ясовано, що мета театральної педагогіки як науки відбиває закономірності, принципи й методи наукового пізнання та шляхи їх впровадження в практику діяльності провідних суб’єктів театрального впливу. Завдання театральної педагогіки поділяються науковцями на постійні і тимчасові, а її функції – на теоретичні й технологічні. Статья посвящена актуальной проблеме определения целей, задач и функций театральной педагогики как отрасли научного знания на современном этапе развития украинского общества. Выяснено, что цель театральной педагогики как науки отражает закономерности, принципы и методы научного познания и пути их внедрения в практику деятельности ведущих субъектов театрального влияния. Задачи театральной педагогики делятся учеными на постоянные и временные, а ее функции – на теоретические и технологические. The article is devoted to the definition of the purpose, tasks and functions of theater pedagogy as a branch of scientific knowledge at the present stage of development of Ukrainian society. It was found that the purpose of theater pedagogy as a science reflects the patterns, principles and methods of scientific knowledge and ways to implement them in the practice of the leading subjects of theatrical influence. The tasks of theatrical pedagogy are divided by scientists into permanent and temporary, and its functions – into theoretical and technological.
- ДокументНаукові школи Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди(ХНПУ імені Г. С. Сквороди, вид «Мітра», м. Харків, 2014-06-02) Андрущенко, О. А.; Білоусова, Л. І.; Білоцерківський, В. Я.; Волков, О. Г.; Гнізділова, О. А.; Євдокимов, В. І.; Жукова, Н. Г.; Золотухіна, С. Т.; Зоря, В. Д.; Кузнецова, О. А.; Култаєва, М. Д.; Маленко, О. О.; Маслов, М. П.; Микитюк, О. М.; Олексенко, О. А.; Прокопенко, А. І.; Прокопенко, І. Ф.; Процевський, О. І.; Слюсарська, Т. В.; Танько, Т. П.; Тимченко, І. В.; Ткаченко, Л. П.; Троцко, А. В.; Харченко, Л. П.; Хомуленко, Т. Б.; Худолій, О. М.У книзі викладені передумови формування наукових шкіл Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, процес їх становлення та сучасний стан розвитку. Подається докладна інформація про наукових лідерів, їх досвід, напрями, які вони очолили, висвітлені здобутки їх послідовників, окреслений внесок кожної із цих шкіл у розбудову освіти й науки в Україні. В книге изложены предпосылки формирования научных школ Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды, процесс их становления и современное состояние. Приводится подробная информация о научных лидерах, их опыт, направления, которые они возглавили, освещены достижения их последователей, очерчен вклад каждой из этих школ в развитие образования и науки в Украине. The book covers preconditions for the formation of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University schools of scientifi c thought, the process of their development and their current state. It provides detailed information about scientifi c leaders, their experience, researches they supervise and their followers’achievements as well as each school’s contribution to the development of education and science of Ukraine.
- ДокументНова українська школа і сучасні моделі життєтворчості(НАПН України, Інститут педагогіки НАПН України, 2020-05-20) Троцко, А. В.Для того щоб українська школа дійсно стала «школою для дитини» вона має зазнати системної, послідовної модернізації відповідно до вище названих теоретичних настанов. Важливу роль у цьому процесі має відігравати фахова педагогічна освіта, тому що саме майбутні вчителі своєю педагогічною діяльністю будуть визначати призначення школи. Для того чтобы украинская школа действительно стала «школой для ребенка» она должна претерпеть системную, последовательную модернизацию в соответствии с выше названными теоретическими установками. Важную роль в этом процессе должна играть профессиональное педагогическое образование, так как именно будущие учителя своей педагогической деятельностью будут определять назначение школы. In order for the Ukrainian school to truly become a “school for the child”, it must undergo systematic, consistent modernization in accordance with the above-mentioned theoretical principles. Professional pedagogical education should play an important role in this process, since it is the future teachers who will determine the purpose of the school with their pedagogical activities.
- ДокументОсобливості виховної роботи в педагогічних університетах в умовах сучасних викликів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат, 2017-04-11) Троцко, А. В.Автором розкрито особливості виховної роботи в педагогічних університетах в умовах сучасних викликів, що актуалізує проблему формування соціальної позиції майбутнього вчителя. Автором раскрыто особенности воспитательной работы в педагогических университетах в условиях современных вызовов, что актуализирует проблему формирования социальной позиции будущего учителя. The article depicts the specific features of educational work at pedagogical universities in the conditions of modern challenges, which actualizes the problem of formation of future teacher’s social position.
- ДокументПедагогічні технології в підготовці вчителів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Вид-во «Мітра», 2018) Прокопенко, І. Ф.; Іонова, О. М.; Євдокимов, В. І.; Лозова, В. І.; Попова, О. В.; Прокопенко, А. І.; Троцко, А. В.; Юр’єва, К. А.; Якушко, Н. М.Книга, яка пропонується Вашій увазі, є навчальним посібником, основною метою якого є допомога вчителям у використанні педагогічних технологій, наближенні навчального процесу до потреб сьогодення. Ця книга присвячена вчителю. В ній аналізуються педагогічні технології, які дозволяють підвищити ефективність професійної підготовки майбутніх учителів а також подаються відомості про авторські школи викладачів ХНПУ імені Г. С. Сковороди. Книга, которая предлагается Вашему вниманию, является учебным пособием, основной целью которого является помощь учителям в использовании педагогических технологий, приближении учебного процесса к потребностям сегодняшнего дня. Эта книга посвящена учителю. В ней анализируются педагогические технологии, которые позволяют повысить эффективность профессиональной подготовки будущих учителей а также приводятся сведения об авторских школах преподавателей ХНПУ имени Г. С. Сковороды. The book, which is offered to your attention, is a textbook, the main purpose of which is to help teachers in the use of pedagogical technologies, bringing the learning process to the needs of today. This book is dedicated to the teacher. Pedagogical technologies are analyzed in it, which make it possible to increase the effectiveness of professional training of future teachers, and also provides information about the author’s schools of teachers of the KhNPU named after GS Skovoroda.
- ДокументПРОБЛЕМА УДОСКОНАЛЕННЯ ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ В УНІВЕРСИТЕТАХ УКРАЇНИ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Троцко, А. В.; Друганова, О. М.У статті проаналізовано проблему пошуків шляхів удосконалення лекційних занять в університетах України у творчій спадщині видатних вітчизняних просвітників середини ХІХ ст. Акцентовано увагу на значущості майстерності володіння живим словом й педагогічною технікою, особистісної взаємодії зі студентами, справжнього захоплення професорсько-викладацького складу своїм науковим предметом тощо. The article deals with the problem of finding ways to improve lectures at universities in Ukraine in the creative heritage of outstanding Ukrainian educators of the middle of the 19th century. The authors have focused on the significance of mastery of a living word and pedagogical technique, personal interaction with students, teaching staff's real enthusiasm for their scientific subject etc.
- ДокументСТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ВИЩОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ У ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет (ХНАДУ), 2015) Боярська-Хоменко, А. В.; Троцко, А. В.У монографії на основі широкої джерельної бази проаналізовано особливості становлення та розвитку системи вищої математичної освіти в Україні у ХІХ – на початку ХХ століття; обґрунтовано етапи становлення то розвитку вищої математичної освіти; розкрито особливості мети, завдань, форм та методів реалізації вищої математичної освіти у відповідності до визначених етапів; окреслено шляхи творчого використання прогресивних ідей минулого у сучасних умовах розбудови системи вищої освіти. Монографія призначена науковцям, викладачам, аспірантам, усім, кого цікавлять питання педагогіки вищої школи, табл. В монографии на основе широкой источниковой базы проанализированы особенности становления и развития системы высшего математического образования в Украине в XIX - начале ХХ века; обоснованы этапы становления и развития высшего математического образования; раскрыты особенности целей, задач, форм и методов реализации высшего математического образования в соответствии с определенными этапами; намечены пути творческого использования прогрессивных идей прошлого в современных условиях развития системы высшего образования. Монография предназначена научным работникам, преподавателям, аспирантам, всем, кого интересуют вопросы педагогики высшей школы, табл.
- ДокументТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ В НІМЕЧЧИНІ(Київський університет імені Бориса Грінченка, Сілезький університет в Катовіцах, ТОВ «Видавниче підприємство «ЕДЕЛЬВЕЙС», 2018-09-27) Троцко, А. В.; Боярська-Хоменко, А. В.У статті здійснено аналіз сучасної системи освіти дорослих у Німеччині. Надано декілька визначень дефініцій «освіта дорослих», «подальша освіта», «безперервна освіта». Визначено структуру освіти дорослих в Німеччині: формальна освіта дорослих (професійне навчання та загальна освіта); неформальна освіта дорослих (семінари, індивідуальні або групові курси, лекції і зустрічі); інформальна освіта (самоосвіта та саморозвиток). Узагальнено завдання закладів освіти дорослих: розширення мережі закладів освіти для дорослих; поширення ідеї безперервної освіти; інтеграція освіти дорослих в підготовку сучасних фахівців різних галузей; контроль за якістю та ефективністю освіти дорослого населення. Визначено тенденції і перспективи розвитку системи освіти дорослих у Німеччині: підготовка відповідних кваліфікованих кадрів; сумісність освіти дорослих на національному та європейському рівні; участь великих організацій та підприємств у розвитку освіти дорослих; залучення людей до безперервної освіти; боротьба із соціальною ізоляцією; визнання всіх видів освітньої діяльності. W artykule autorzy przeanalizowali nowoczesny system edukacji dorosłych w Niemczech. Autorzy przedstawili kilka definicji «edukacji dorosłych», «dalszej edukacji», «kształcenia ustawicznego». Struktura kształcenia dorosłych: formalne kształcenie dorosłych (kształcenie zawodowe i edukacja ogólna); nieformalna edukacja dorosłych (seminaria, kursy indywidualne lub grupowe, wykłady i spotkania); edukacja nieformalna (samokształcenie i samorozwój). Zadania instytucji kształcenia dorosłych w Niemczech: rozbudowa sieci instytucji kształcenia dorosłych; rozszerzenie idei kształcenia ustawicznego; integracja edukacji dorosłych z kształceniem nowoczesnych specjalistów z różnych dziedzin; kontrola jakości i skuteczności edukacji dorosłych. Tendencje i perspektywy rozwoju systemu edukacji dorosłych w Niemczech: szkolenie wykwalifikowanych osób; zgodność kształcenia dorosłych na poziomie krajowym i europejskim; udział dużych organizacji i przedsiębiorstw w rozwoju edukacji dorosłych; angażowanie ludzi w uczenie się przez całe życie; walka z wykluczeniem społecznym; uznanie wszystkich rodzajów działań edukacyjnych. In the article, the authors have analyzed the modern adult education system in Germany. The authors have provided several definitions of the following notions: «adult education», «further education», «lifelong education». German pedagogy and the legal system have posted these definitions. The concept of adult education covers all organizational forms of adult education. The adult education system in Germany has a complex and branched structure. The structure of adult education is generalized: formal adult education (vocational education and general education); non-formal adult education (seminars, individual or group courses, lectures and meetings); informal education (self-education and self-development). Regional adult learning centers, private and commercial adult education institutions, adult education institutes and associations operate in Germany. The tasks of adult education institutions in Germany are the following: expanding the network of adult education institutions; extension of the idea of continuing education; development of innovative concepts of education; use of educational programs for adults in different educational institutions; integration of adult education into the training of modern specialists from different fields; control over the quality and effectiveness of adult education. The trends and prospects for adult education in Germany are: increasing participation in European adult education programs; training of appropriate skilled personnel; recognition of different types of education; compatibility of adult education at the national and European levels; participation of large organizations and enterprises in the development of adult education; involving people in lifelong learning; fight against social exclusion; popularization of «Network Education», sub-institutional and transnational cooperation; recognition of all types of educational activities.