Перегляд за Автор "Трайно, В. І."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКвест-технологія як засіб соціального виховання підлітків(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-23) Трайно, В. І.; Кабусь, Н. Д.У статті висвітлено можливості та суть квест-технології як засобу соціального виховання підлітків у закладах освіти, реалізація якої забезпечує освоєння учнями основних компонентів змісту освіти й виховання, сприяє формуванню ціннісного ставлення підлітків до актуальних тем і проблем, розвитку вмінь учасників гри в ході вирішення завдань квесту, здобуттю знань та досвіду їх творчого застосування у практичній діяльності. Наведено приклади квестів національно-патріотичного, правового, еколого-валеологічного, профорієнтаційного спрямування, квестів для формування медіаграмотності учнів, які можуть використовуватись з метою соціального виховання підлітків. The article highlights the possibilities and essence of quest technology as a means of teenagers’ social education in educational institutions. The implementation of quest technology ensures that students master the main components of the content of education and upbringing, namely: it contributes to the formation of valuable attitude of teenagers to current topics and problems, the development of their skills during solving quest tasks, acquisition of knowledge and experience in their creative application in practical activities. Examples of quests of a national-patriotic, legal, ecological and valeological, vocational direction, as well as quests for development of students’ media literacy, which can be used for the purpose of social education of teenagers, are given.
- ДокументСОЦІАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ПІДЛІТКІВ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-19) Трайно, В. І.У публікації проаналізовано соціальне виховання молодших підлітків засобами ігрової діяльності. Зазначено, що ігрова діяльність є важливою складовою сучасної системи соціального виховання молодших підлітків у закладах загальної освіти. Використання ігор необхідно узгоджувати з чіткою метою соціального розвитку дитини й проводити під соціально-педагогічним керівництвом. The publication analyses the social education of younger adolescents through game activities. It is noted that game activity is an important component of the modern system of social education of younger adolescents in general education institutions. The use of games should be coordinated with a clear goal of the child's social development and conducted under social and pedagogical guidance.