Перегляд за Автор "Толок, Д."
Зараз показано 1 - 9 з 9
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 7 КЛАСУ НА УРОКАХ АЛГЕБРИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-10) Толок, Д.У публікації розглянуто активізацію пізнавальної діяльності учнів 7 класу на уроках алгебри. Зазначено, що вивчення алгебри вимагає не лише математичних знань, а й включає розвиток пізнавальної сфери особистості. Абстрактне мислення, логічне мислення відіграють важливу роль у процесі засвоєння алгебри. The publication examines the activation of the cognitive activity of 7th grade students in algebra lessons. It is noted that the study of algebra requires not only mathematical knowledge, but also includes the development of the cognitive sphere of the individual. abstract thinking, logical thinking plays an important role in the process of learning algebra.
- ДокументЗапровадження компетентісного підходу у процесі вивчення математики шляхом формування предметних і ключових компетентностей(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Толок, Д.; Сіра, І.В статті розглянуто впровадження компетентнісного підходу до вивчення математики. Забезпечення готовності вчителя до реалізації нових завдань в особистісному та професійному вимірі виступає обов'язковою умовою впровадження компетентнісного підходу до організації педагогічного процесу. Робота зі складеною системою прикладних задач виступає ефективним засобом активізації пізнавальної діяльності студентів. Це відбувається завдяки підвищенню пізнавального інтересу, досягається зосередженням уваги на значенні математичних знань у реальному житті. The article deals with the introduction of a competency-based approach to the study of mathematics. Ensuring the readiness of teacher's readiness to implement new tasks in the personal and professional dimension is a prerequisite for the implementation of a competency-based approach to organization of the pedagogical process. Working with a complex system of applied tasks is an effective means of activating the cognitive activity of students. This is due to increasing cognitive interest, achieved by focusing on the importance of mathematical knowledge in real life.
- ДокументЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ШВЕЦІЇ)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Толок, Д.; Жерновникова, О.В дослідженні розглянуто та проведено порівняльний аналіз досвіду організації шкільної математичної освіти у Швеції та Україні. У шведських школах освіта є безкоштовною та обовʼязковою, яка поділяється на: Grundskola (рівні: початковий (1-3 клас), проміжний (4-6 клас) та старший (7-9 клас). В навчальних планах початкового рівня передбачено вивчення цифр та букв, учні вчаться читати та робити арифметичні дії лише в школі. У Швеції після закінчення кожного рівня школярі проходять національні тести з математики, шведської та англійської мов, а також з природничих і соціальних наук. У Швеції існує 18 загальнодержавних програм для вступу до університету та професійної освіти, які складаються з різних предметів, які можуть бути загальними або спеціальними, індивідуальними за вибором учнів, проєктними або поглибленими. Рівень вивчення математики залежить від програми і поділяється на пʼять груп: готельно-туристична та ресторанна галузь, де вивчається лише курс математики 1а; дозвілля, будівництво, транспорт, бізнес та адміністрування де вивчаються курси математики 1а та 2a; енергетика, ремесло та природні ресурси, де вивчаються курси математики 1а, 2a, 3b та 3c; фінанси, естетика, гуманітарні науки, промисловість та суспільствознавство, де вивчається розширений та поглиблений зміст курсу математики; наука і техніка, де математика вивчається на вищому рівні змісту та складності, включаючи спеціальні курси з різних розділів математики, таких як теорія чисел, диференціальна геометрія та математична фізика. Аналіз програм у шведських школах надає підстави стверджувати, що вивчення математики має прикладну спрямованість. The study considered and carried out a comparative analysis of the experience of organizing school mathematics education in Sweden and Ukraine. In Swedish schools, education is free and compulsory, and is divided into: Grundskola (levels: primary (grades 1-3), intermediate (grades 4-6) and senior (grades 7-9). The primary level curricula include the study of numbers and letters, students learn to read and do arithmetic only at school. In Sweden, at the end of each level, students take national tests in mathematics, Swedish and English, as well as natural and social sciences. In Sweden, there are 18 national programs for entering university and vocational education, which consist of different subjects, which can be general or special, individual according to the students' choice, project-based or in-depth. The level of studying mathematics depends on the program and is divided into five groups: the hotel, tourist and restaurant industry, where only the course of mathematics 1a is studied; leisure, construction, transport, business and administration where mathematics courses 1a and 2a are studied; energy, craft and natural resources, where mathematics courses 1a, 2a, 3b and 3c are studied; finance, aesthetics, humanities, industry and social science, where the extended and in-depth content of the mathematics course is studied; science and engineering, where mathematics is studied at a higher level of content and complexity, including specialized courses in various branches of mathematics such as number theory, differential geometry, and mathematical physics. The analysis of programs in Swedish schools provides grounds for asserting that the study of mathematics has an applied orientation.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ В НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Нелін, Є.; Толок, Д.В роботі досліджується значення формувального оцінювання в процесі навчання та оцінювання в освітній системі України в констекті Нової української школи; розглядається підходи до трактування поняття формувального оцінювання; схарактеризовано алгоритм діяльності вчителя для його організації; проаналізовано інструменти формувального оцінювання. The paper examines the importance of formative assessment in the process of teaching and assessment in the educational system of Ukraine in the context of the New Ukrainian School; approaches to the interpretation of the concept of formative assessment are considered; the algorithm of teacher's activity for its organization is characterized; the tools of formative assessment are analyzed.
- ДокументПрограма динамічної геометрії GeoGebra у вивченні математики в закладах загальної середньої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Толок, Д.; Водолаженко, В.В статті проаналізовано можливості програмного засобу GeoGebra при вивченні математики, які демонструє його ефективність. Наочність, моделювання, динаміка, які забезпечуються засобами GeoGebra, роблять процес вивчення математики для учнів більш зрозумілим та цікавим, що сприяє покращанню якості навчального процесу та підвищенню інтересу до вивчення математики. The article analyzes the capabilities of the GeoGebra software in the study of mathematics, which demonstrates its effectiveness. Visibility, modeling, dynamics, which are provided by GeoGebra, make the process of learning mathematics for students more understandable and interesting, which contributes to improving quality of the educational process and increase interest in learning mathematics.
- ДокументРОЗВИТОК КОГНІТИВНИХ ПРОЦЕСІВ У ДИТИНИ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-10) Толок, Д.У публікації розглянуто розвиток когнітивних процесів у дитини середнього шкільного віку при вивченні математики. Навчання математики сприяє розвитку когнітивних навичок, таких як: аналітичне мислення, логічне мислення, креативність та вміння приймати самостійні рішення. Зазначено, що когнітивні процеси грають важливу роль при вивченні математики, сприяючи розвитку інтелекту особистості та формуючи її навички. Навчання математиці передбачає не тільки засвоєння знань, а й сприяє загальному інтелектуальному розвитку учнів. The publication examines the development of cognitive processes in a child of middle school age when learning mathematics. Learning mathematics contributes to the development of cognitive skills, such as: analytical thinking, logical thinking, creativity and the ability to make independent decisions. It is noted that cognitive processes play an important role in the study of mathematics, contributing to the development of a person's intelligence and forming his skills. Learning mathematics involves not only the assimilation of knowledge, but also contributes to the general intellectual development of students.
- ДокументРОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-10) Толок, Д.У публікації розглянуто розвиток математичного мислення у дітей підліткового віку. Математичне мислення у підлітків розвивається із зростанням їхньої когнітивної та пізнавальної спроможності. Зазначено, що математичне мислення у підлітків є складним та розвивається з часом під впливом різних факторів. Важливо створювати сприятливі умови для розвитку математичного мислення у підлітків, надаючи їм можливість вдосконалювати свої абстрактні, логічні та аналітичні навички. Математика може стати корисним інструментом для підлітків у вирішенні практичних завдань та розвитку їхнього критичного мислення. The publication examines the development of mathematical thinking in adolescent children. Mathematical thinking in adolescents develops with the growth of their cognitive and cognitive abilities. It is noted that the mathematical thinking of teenagers is complex and develops over time under the influence of various factors. It is important to create favorable conditions for the development of mathematical thinking in teenagers, giving them the opportunity improve your abstract, logical and analytical skills. Mathematics can be a useful tool for teenagers in solving practical problems and developing their critical thinking.
- ДокументІнноваційні форми і методи в навчанні математики(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Толок, Д.; Дейніченко, Т.В статті розглянуто використання таких інноваційних технологій, форм і методів, як-ось: пленерні уроки (уроки під відкритим небом), мейкерство (створення чогось своїми руками), сторітеллінг (мистецтво цікавої розповіді), інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) в вивченні математики. The article considers the use of such innovative technologies, forms and methods as: plein lessons (open-air lessons), makers (creating something with your own hands), storytelling (the art of interesting storytelling), information and communication technologies (ICT) in the study of mathematics.
- ДокументІнформаційні технології у професійній підготовці майбутнього вчителя(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Aннас, Ю.; Толок, Д.; Сіра, І.В статті розглянуто формування професійних знань, умінь майбутнього педагога на основі інформаційних технологій. Впровадження та подальше застосування інформаційних технологій в навчальному процесі надають можливість краще підготувати майбутніх фахівців до професійної діяльності, мають забезпечувати формування професійних знань і навичок. The article deals with the formation of professional knowledge, skills of the future teacher on the basis of information technologies. Implementation and further application of information technologies in the educational process provide an opportunity to better prepare future specialists for professional activity, should provide formation of professional knowledge and skills.